abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Designer vrijdag 6 juni 2025 @ 09:54:10 #251
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_217864598
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Musk heeft het voor elkaar gekregen om nu ook door MAGA idioten gehaat te worden.


Het was net weer een beetje aan het herstellen van de vorige keer dat hij z'n bek opentrok.
🐙
  vrijdag 6 juni 2025 @ 09:54:10 #252
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_217864599
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:48 schreef Crack_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
*O* *O* *O*

Het begint nu wel een beetje een obsessie te worden. Of misschien is dat wat overdreven, een focus (8> _O-
Mijn dochter doet iedere keer haar trui zo. Vind ze lekker zitten, ofzo.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_217864602
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Wat zijn die gaten?
Que? :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nu pas ja [ afbeelding ]
Moest even ontwikkelen w/

Baby darling doll face honey
  vrijdag 6 juni 2025 @ 09:54:58 #254
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_217864603
quote:
83s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hoe heeft die in de rechtbank gezeten 'ja ik was dan misschien wel straalbezopen plankgas aan het rijden en met mijn telefoon aan het klooien, maar zij haalden een vrachtwagen in, hadden ze niet moeten doen' :')
Ik heb misschien iemand vermoord, maar die persoon deed de wc rol verkeerd op de houder.

Zelfde logica
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  vrijdag 6 juni 2025 @ 09:55:21 #255
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_217864606
Heeeerlijk rustig vandaag op werk. Mijn eigen klas heeft 10 afmeldingen, hehe.
Heb maar liefst 8 kinderen in de klas. Wat zal ik eens gaan doen...
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_217864608
grapjassen hier hoor van de verbouwing.. je mag niet boren in je deur.. je krijg een haakje waarmee je deur bijna 180 graden openstaat (ik wil ~45 graden ofzo)
adviseren ze als alternatief een of ander plakpootje.. :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Designer vrijdag 6 juni 2025 @ 09:55:46 #257
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_217864609
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Ik heb misschien iemand vermoord, maar die persoon deed de wc rol verkeerd op de houder.

Zelfde logica
Nou ja, terecht wel dan.
🐙
  Designer vrijdag 6 juni 2025 @ 09:56:44 #258
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_217864615
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
grapjassen hier hoor van de verbouwing.. je mag niet boren in je deur.. je krijg een haakje waarmee je deur bijna 180 graden openstaat (ik wil ~45 graden ofzo)
adviseren ze als alternatief een of ander plakpootje.. :')
Van wie mag je niet boren in je deur in je koopflat?
🐙
  vrijdag 6 juni 2025 @ 09:57:25 #259
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_217864620
Plan der campagne vandaag:

Even nog verven
Douchen
Fietsenwinkel bezoeken
Balkons opruimen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  vrijdag 6 juni 2025 @ 09:57:25 #260
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_217864621
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:54 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Que? :D
[..]
Moest even ontwikkelen w/

[ afbeelding ]
Ja in zijn borst buik. Misschien schaduw ofzo van het licht
  vrijdag 6 juni 2025 @ 09:57:48 #261
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_217864624
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:56 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Van wie mag je niet boren in je deur in je koopflat?
Zou kunnen dat er ergens staat dat ivm aangezicht je niet aan de (voor)deur mag zitten. Onderhoud is dan ook voor VVE
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_217864626
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Ik heb misschien iemand vermoord, maar die persoon deed de wc rol verkeerd op de houder.

Zelfde logica
precies.
vrijgesproken!
pi_217864628
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:56 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Van wie mag je niet boren in je deur in je koopflat?
VVE die zich weer baseert op de aannemer die zich weer beroept op gegevens van de leverancier..

en ik wil best geloven met de huidige deuren dat je niet overal kan boren ivm isolatie.. maar geef dan aan waar het wel normaal kan :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  vrijdag 6 juni 2025 @ 09:58:25 #264
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_217864634
Ik ben in Thailand. Ik ben er weer en het is zo warm O+
pi_217864636
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Mijn dochter doet iedere keer haar trui zo. Vind ze lekker zitten, ofzo.
modieus, dat doen dansers ook

of een trui dragen en dan maar één arm in één mouw en de andere arm bloot laten :D
Baby darling doll face honey
pi_217864637
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:57 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja in zijn borst buik. Misschien schaduw ofzo van het licht
gaten _O- het zijn littekens
aanvulling: en een navel :!
Baby darling doll face honey
  Designer vrijdag 6 juni 2025 @ 09:59:22 #267
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_217864640
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Zou kunnen dat er ergens staat dat ivm aangezicht je niet aan de (voor)deur mag zitten. Onderhoud is dan ook voor VVE
Ik gok dat dit om een balkondeur gaat, met een haakje. Ik vraag me af of er iemand z'n balkon op gaat klimmen om te kijken of die haak met schroefjes of een sticker vast zit.
🐙
  Redactie Frontpage vrijdag 6 juni 2025 @ 09:59:40 #268
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_217864644
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:56 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Van wie mag je niet boren in je deur in je koopflat?
Dat zijn nou VVE's :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_217864648
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:58 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben in Thailand. Ik ben er weer en het is zo warm O+
Je hebt het goed voor elkaar. :Y

  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:00:07 #270
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_217864650
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:58 schreef Crack_ het volgende:

[..]
gaten _O- het zijn littekens
aanvulling: en een navel :!
Oh wel heftige dan?
pi_217864654
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Zou kunnen dat er ergens staat dat ivm aangezicht je niet aan de (voor)deur mag zitten. Onderhoud is dan ook voor VVE
de voorkant heb ik geen echt probleem mee, die snap ik..
de balkondeur echter heb ik minder begrip voor, ook daar zeggen ze: er mag niks worden gemonteerd na verbouwing, ook niet in kozijnen e.d.

sorry, maar mensen willen van hun balkon toch echt een eigenplekje maken, dan ga je dat niet tegen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:00:43 #272
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_217864655
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:00 schreef Recce het volgende:

[..]
Je hebt het goed voor elkaar. :Y

[ afbeelding ]
:D
  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:00:45 #273
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_217864656
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:59 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Ik gok dat dit om een balkondeur gaat, met een haakje. Ik vraag me af of er iemand z'n balkon op gaat klimmen om te kijken of die haak met schroefjes of een sticker vast zit.
Maar regels zijn regels. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_217864657
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Oh wel heftige dan?
yes, van een stoma en nog iets. Daarom ben ik zo overdreven blij dat ie nog in leven is snapje, dat moeten we vieren! (8>
Baby darling doll face honey
  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:01:07 #275
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_217864660
(Voor de goede orde: ik vind het ook onzinnig)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage vrijdag 6 juni 2025 @ 10:01:10 #276
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_217864661
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Oh wel heftige dan?
Die op zijn buik is van een stoma #hebhemzelfook
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_217864664
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Die op zijn buik is van een stoma #hebhemzelfook
wil jij een kaarija worden? *O*
Baby darling doll face honey
pi_217864667
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
(Voor de goede orde: ik vind het ook onzinnig)
beter nog: ik werd gisteren aangesproken door iemand van het bestuur en die snapte ook exact wat ik wilde en vond ook dat het gewoon moest kunnen.. :D _O-

doe mij gewoon een schema waar ik normaal een schroefje kan plaatsen, dan beschadig ik de deur ook niet verder dan nodig is..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Designer vrijdag 6 juni 2025 @ 10:02:06 #279
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_217864668
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Maar regels zijn regels. :Y
Gesetz ist gesetz!
🐙
  Redactie Frontpage vrijdag 6 juni 2025 @ 10:02:26 #280
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_217864671
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:01 schreef Crack_ het volgende:

[..]
wil jij een kaarija worden? *O*
Nee want dan ga jij straks hele dagen hysterisch over mij posten, dat moeten we niet willen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_217864681
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee want dan ga jij straks hele dagen hysterisch over mij posten, dat moeten we niet willen
Wat ben jij streng :(
Baby darling doll face honey
  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:04:37 #282
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_217864689
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:00 schreef Crack_ het volgende:

[..]
yes, van een stoma en nog iets. Daarom ben ik zo overdreven blij dat ie nog in leven is snapje, dat moeten we vieren! (8>
*viert
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 juni 2025 @ 10:04:55 #283
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217864692
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:54 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Het was net weer een beetje aan het herstellen van de vorige keer dat hij z'n bek opentrok.
Mooi, mooi.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 juni 2025 @ 10:06:32 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217864710
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
grapjassen hier hoor van de verbouwing.. je mag niet boren in je deur.. je krijg een haakje waarmee je deur bijna 180 graden openstaat (ik wil ~45 graden ofzo)
adviseren ze als alternatief een of ander plakpootje.. :')
180 graden deur open wat?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage vrijdag 6 juni 2025 @ 10:07:37 #285
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_217864722
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
180 graden deur open wat?
Ze hebben daar een open deuren policy
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_217864736
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
180 graden deur open wat?
? deur kan open draaien, maximaal open (dus de klink tegen de muur aan) is ~180 graden
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:11:00 #287
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_217864745
Ik mag ook niet in mijn kunststof kozijnen en deuren boren. Dat is eigenlijk heel normaal?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_217864753
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag ook niet in mijn kunststof kozijnen en deuren boren. Dat is eigenlijk heel normaal?
geen kunstof hier :s)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 juni 2025 @ 10:12:14 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217864757
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag ook niet in mijn kunststof kozijnen en deuren boren. Dat is eigenlijk heel normaal?
Die van jou of van de verhuurder? :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_217864762
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag ook niet in mijn kunststof kozijnen en deuren boren. Dat is eigenlijk heel normaal?
zou ik liever in mijn eigen kozijn en ook niet doen.

Al heb ik het wel gedaan voor de hordeur
pi_217864770
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag ook niet in mijn kunststof kozijnen en deuren boren. Dat is eigenlijk heel normaal?
Ik heb in mijn kunststof kozijnen geboord/geschroefd. Dat bepaal ik toch lekker zelf :+
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 juni 2025 @ 10:14:02 #292
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217864774
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:13 schreef rival het volgende:

[..]
Ik heb in mijn kunststof kozijnen geboord/geschroefd. Dat bepaal ik toch lekker zelf :+
Eigen huis genot *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_217864804
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:04 schreef bitterbal het volgende:

[..]
*viert
vanavond lekker eten :9
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Eigen huis genot *O*
lage huur genot *O* oke dit is oneerlijk
Baby darling doll face honey
pi_217864819
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:17 schreef Crack_ het volgende:

[..]
vanavond lekker eten :9
[..]
lage huur genot *O* oke dit is oneerlijk
lage hypotheekgenot *O*
pi_217864822
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:19 schreef gianni61 het volgende:

[..]
lage hypotheekgenot *O*
hoog salarisgenot *O*

oke nee stop maar, hoge hypotheek is de winnaar :B
Baby darling doll face honey
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 juni 2025 @ 10:20:56 #296
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217864833
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:19 schreef gianni61 het volgende:

[..]
lage hypotheekgenot *O*
Oh ja, zeker :9

265k hypotheek op een huis van 452k :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_217864838
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:19 schreef Crack_ het volgende:

[..]
hoog salarisgenot *O*

oke nee stop maar, hoge hypotheek is de winnaar :B
We zijn allemaal winnaars hier.
pi_217864844
het wordt zulk poepweer dit weekend dat ik overweeg om nog lego te halen
  roze vrijdag 6 juni 2025 @ 10:24:29 #299
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217864854
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:22 schreef gianni61 het volgende:
het wordt zulk poepweer dit weekend dat ik overweeg om nog lego te halen
Welke
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 6 juni 2025 @ 10:25:09 #300
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217864856
Donderdag gaat het 28° worden.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')