JaaaaAaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Dus alle lucht van de afgelopen 12 uur moet er NU uit?
Is ze leuk?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Dat meisje achter mij staat de hele tijd tegen mij aan
Nog even een tweede Powerfart er overheen!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
quote:
And that kids, is how to stay singlequote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog even een tweede Powerfart er overheen!
Goed moment voor De Scheet om wat personal space te krijgenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
And that kids, is how to stay single
#lifehacksquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed moment voor De Scheet om wat personal space te krijgen
Eehm ballie, waarom heb je de zon meegenomenquote:Zondag draait de wind, van het zuidwesten naar het noordwesten. Daardoor wordt het nog wat kouder. Op veel plaatsen haalt de temperatuur waarschijnlijk maar net de 15 graden, en dat is fris. Droog blijft het ook zeker niet, met een komen en gaan van buien vanaf de Noordzee.
https://www.myinstants.com/en/instant/echo-fartt-83614/quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Dus alle lucht van de afgelopen 12 uur moet er NU uit?
Soort noise-cancellation kun je er wel van maken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.myinstants.com/en/instant/echo-fartt-83614/
Volgende week weer 25+quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ballie, waarom heb je de zon meegenomen
Wel een van de betere werelden om vampier in te zijn. Beetje rekening houden met de glitters en zorgen dat je onder de radar van die hoge raad blijft en je kan eeuwig derpen.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te snel te snel! Abort abort!
quote:Thomas de G. uit Zevenbergschen Hoek ging twee jaar geleden met hoge snelheid over de A59. Hij reed ruim 200 km per uur, had te veel gedronken en filmde tijdens het rijden zijn snelheidsmeter. Bij Sprang-Capelle veroorzaakte hij een ongeluk, waarbij een gezin uit Raamsdonksveer om het leven kwam: Rens en Michelle van den Elshout (beiden 45) en hun kinderen Laurens (13) en Sophie (10).
Het hof heeft De G. veroordeeld voor doodslag, omdat zijn rijgedrag ‘totaal onverschillig’ en ‘extreem gevaarlijk’ was. Daarom was er een grote kans dat hij een dodelijk ongeval kon veroorzaken.
„Daar kan ik me niet in vinden”, zegt Van de Kerkhof. „We bestrijden dat hij dat risico willens en wetens heeft aanvaard. Hij was onder invloed van alcohol en met zijn telefoon bezig, maar tijdens de zitting heeft hij verklaard dat hij niet had verwacht dat de auto met het gezin naar links zou gaan om een vrachtwagen in te halen. Hij heeft dat verkeerd ingeschat. Dat is iets anders dan totaal onverschillig rijden.”
https://www.bndestem.nl/g(...)lig-rijden~aee3d573/
Misschien wil die het 'totaal onverschillig' laten wijzigen in 'totale teringmongool', maar dat zal wel niet netjes in de documenten mogen staanquote:
Snel iets anders om het te wissenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja verdorie nu zit meteen dat cha cha cha in m'n hoofd.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja verdorie nu zit meteen dat cha cha cha in m'n hoofd.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te snel te snel! Abort abort!
Tering en mongool kunnen hier niks aan doenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wil die het 'totaal onverschillig' laten wijzigen in 'totale teringmongool', maar dat zal wel niet netjes in de documenten mogen staan
Nu pas jaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:48 schreef Crack_ het volgende:
Het begint nu wel een beetje een obsessie te worden.
Hoe heeft die in de rechtbank gezeten 'ja ik was dan misschien wel straalbezopen plankgas aan het rijden en met mijn telefoon aan het klooien, maar zij haalden een vrachtwagen in, hadden ze niet moeten doen'quote:
Trump en Muskquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Musk heeft het voor elkaar gekregen om nu ook door MAGA idioten gehaat te worden.
Je stelt dit alsof dat moeilijk is.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Musk heeft het voor elkaar gekregen om nu ook door MAGA idioten gehaat te worden.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Mijn dochter doet iedere keer haar trui zo. Vind ze lekker zitten, ofzo.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Het begint nu wel een beetje een obsessie te worden. Of misschien is dat wat overdreven, een focus![]()
Ik heb misschien iemand vermoord, maar die persoon deed de wc rol verkeerd op de houder.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe heeft die in de rechtbank gezeten 'ja ik was dan misschien wel straalbezopen plankgas aan het rijden en met mijn telefoon aan het klooien, maar zij haalden een vrachtwagen in, hadden ze niet moeten doen'
Nou ja, terecht wel dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb misschien iemand vermoord, maar die persoon deed de wc rol verkeerd op de houder.
Zelfde logica
Van wie mag je niet boren in je deur in je koopflat?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
grapjassen hier hoor van de verbouwing.. je mag niet boren in je deur.. je krijg een haakje waarmee je deur bijna 180 graden openstaat (ik wil ~45 graden ofzo)
adviseren ze als alternatief een of ander plakpootje..
Ja in zijn borst buik. Misschien schaduw ofzo van het lichtquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Que?
[..]
Moest even ontwikkelen![]()
[ afbeelding ]
Zou kunnen dat er ergens staat dat ivm aangezicht je niet aan de (voor)deur mag zitten. Onderhoud is dan ook voor VVEquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van wie mag je niet boren in je deur in je koopflat?
precies.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb misschien iemand vermoord, maar die persoon deed de wc rol verkeerd op de houder.
Zelfde logica
VVE die zich weer baseert op de aannemer die zich weer beroept op gegevens van de leverancier..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
modieus, dat doen dansers ookquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn dochter doet iedere keer haar trui zo. Vind ze lekker zitten, ofzo.
gatenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in zijn borst buik. Misschien schaduw ofzo van het licht
Ik gok dat dit om een balkondeur gaat, met een haakje. Ik vraag me af of er iemand z'n balkon op gaat klimmen om te kijken of die haak met schroefjes of een sticker vast zit.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou kunnen dat er ergens staat dat ivm aangezicht je niet aan de (voor)deur mag zitten. Onderhoud is dan ook voor VVE
Dat zijn nou VVE'squote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt het goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:58 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben in Thailand. Ik ben er weer en het is zo warm
Oh wel heftige dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gatenhet zijn littekens
aanvulling: en een navel![]()
de voorkant heb ik geen echt probleem mee, die snap ik..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou kunnen dat er ergens staat dat ivm aangezicht je niet aan de (voor)deur mag zitten. Onderhoud is dan ook voor VVE
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt het goed voor elkaar.
[ afbeelding ]
Maar regels zijn regels.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gok dat dit om een balkondeur gaat, met een haakje. Ik vraag me af of er iemand z'n balkon op gaat klimmen om te kijken of die haak met schroefjes of een sticker vast zit.
yes, van een stoma en nog iets. Daarom ben ik zo overdreven blij dat ie nog in leven is snapje, dat moeten we vieren!quote:
Die op zijn buik is van een stoma #hebhemzelfookquote:
wil jij een kaarija worden?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die op zijn buik is van een stoma #hebhemzelfook
beter nog: ik werd gisteren aangesproken door iemand van het bestuur en die snapte ook exact wat ik wilde en vond ook dat het gewoon moest kunnen..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
(Voor de goede orde: ik vind het ook onzinnig)
Nee want dan ga jij straks hele dagen hysterisch over mij posten, dat moeten we niet willenquote:
Wat ben jij strengquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want dan ga jij straks hele dagen hysterisch over mij posten, dat moeten we niet willen
*viertquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes, van een stoma en nog iets. Daarom ben ik zo overdreven blij dat ie nog in leven is snapje, dat moeten we vieren!
Mooi, mooi.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was net weer een beetje aan het herstellen van de vorige keer dat hij z'n bek opentrok.
180 graden deur open wat?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
grapjassen hier hoor van de verbouwing.. je mag niet boren in je deur.. je krijg een haakje waarmee je deur bijna 180 graden openstaat (ik wil ~45 graden ofzo)
adviseren ze als alternatief een of ander plakpootje..
Ze hebben daar een open deuren policyquote:
? deur kan open draaien, maximaal open (dus de klink tegen de muur aan) is ~180 gradenquote:
geen kunstof hierquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag ook niet in mijn kunststof kozijnen en deuren boren. Dat is eigenlijk heel normaal?
Die van jou of van de verhuurder?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag ook niet in mijn kunststof kozijnen en deuren boren. Dat is eigenlijk heel normaal?
zou ik liever in mijn eigen kozijn en ook niet doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb in mijn kunststof kozijnen geboord/geschroefd. Dat bepaal ik toch lekker zelfquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Eigen huis genotquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb in mijn kunststof kozijnen geboord/geschroefd. Dat bepaal ik toch lekker zelf
lage hypotheekgenotquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vanavond lekker eten
[..]
lage huur genotoke dit is oneerlijk
hoog salarisgenotquote:
Oh ja, zekerquote:
We zijn allemaal winnaars hier.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoog salarisgenot![]()
oke nee stop maar, hoge hypotheek is de winnaar
Welkequote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:22 schreef gianni61 het volgende:
het wordt zulk poepweer dit weekend dat ik overweeg om nog lego te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |