de voorkant heb ik geen echt probleem mee, die snap ik..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou kunnen dat er ergens staat dat ivm aangezicht je niet aan de (voor)deur mag zitten. Onderhoud is dan ook voor VVE
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt het goed voor elkaar.
[ afbeelding ]
Maar regels zijn regels.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gok dat dit om een balkondeur gaat, met een haakje. Ik vraag me af of er iemand z'n balkon op gaat klimmen om te kijken of die haak met schroefjes of een sticker vast zit.
yes, van een stoma en nog iets. Daarom ben ik zo overdreven blij dat ie nog in leven is snapje, dat moeten we vieren!quote:
Die op zijn buik is van een stoma #hebhemzelfookquote:
wil jij een kaarija worden?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die op zijn buik is van een stoma #hebhemzelfook
beter nog: ik werd gisteren aangesproken door iemand van het bestuur en die snapte ook exact wat ik wilde en vond ook dat het gewoon moest kunnen..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
(Voor de goede orde: ik vind het ook onzinnig)
Nee want dan ga jij straks hele dagen hysterisch over mij posten, dat moeten we niet willenquote:
Wat ben jij strengquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want dan ga jij straks hele dagen hysterisch over mij posten, dat moeten we niet willen
*viertquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes, van een stoma en nog iets. Daarom ben ik zo overdreven blij dat ie nog in leven is snapje, dat moeten we vieren!
Mooi, mooi.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was net weer een beetje aan het herstellen van de vorige keer dat hij z'n bek opentrok.
180 graden deur open wat?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
grapjassen hier hoor van de verbouwing.. je mag niet boren in je deur.. je krijg een haakje waarmee je deur bijna 180 graden openstaat (ik wil ~45 graden ofzo)
adviseren ze als alternatief een of ander plakpootje..
Ze hebben daar een open deuren policyquote:
? deur kan open draaien, maximaal open (dus de klink tegen de muur aan) is ~180 gradenquote:
geen kunstof hierquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag ook niet in mijn kunststof kozijnen en deuren boren. Dat is eigenlijk heel normaal?
Die van jou of van de verhuurder?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag ook niet in mijn kunststof kozijnen en deuren boren. Dat is eigenlijk heel normaal?
zou ik liever in mijn eigen kozijn en ook niet doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb in mijn kunststof kozijnen geboord/geschroefd. Dat bepaal ik toch lekker zelfquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Eigen huis genotquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb in mijn kunststof kozijnen geboord/geschroefd. Dat bepaal ik toch lekker zelf
lage hypotheekgenotquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vanavond lekker eten
[..]
lage huur genotoke dit is oneerlijk
hoog salarisgenotquote:
Oh ja, zekerquote:
We zijn allemaal winnaars hier.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoog salarisgenot![]()
oke nee stop maar, hoge hypotheek is de winnaar
Welkequote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:22 schreef gianni61 het volgende:
het wordt zulk poepweer dit weekend dat ik overweeg om nog lego te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |