Die op zijn buik is van een stoma #hebhemzelfookquote:
wil jij een kaarija worden?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die op zijn buik is van een stoma #hebhemzelfook
beter nog: ik werd gisteren aangesproken door iemand van het bestuur en die snapte ook exact wat ik wilde en vond ook dat het gewoon moest kunnen..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
(Voor de goede orde: ik vind het ook onzinnig)
Nee want dan ga jij straks hele dagen hysterisch over mij posten, dat moeten we niet willenquote:
Wat ben jij strengquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want dan ga jij straks hele dagen hysterisch over mij posten, dat moeten we niet willen
*viertquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes, van een stoma en nog iets. Daarom ben ik zo overdreven blij dat ie nog in leven is snapje, dat moeten we vieren!
Mooi, mooi.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was net weer een beetje aan het herstellen van de vorige keer dat hij z'n bek opentrok.
180 graden deur open wat?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
grapjassen hier hoor van de verbouwing.. je mag niet boren in je deur.. je krijg een haakje waarmee je deur bijna 180 graden openstaat (ik wil ~45 graden ofzo)
adviseren ze als alternatief een of ander plakpootje..
Ze hebben daar een open deuren policyquote:
? deur kan open draaien, maximaal open (dus de klink tegen de muur aan) is ~180 gradenquote:
geen kunstof hierquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag ook niet in mijn kunststof kozijnen en deuren boren. Dat is eigenlijk heel normaal?
Die van jou of van de verhuurder?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag ook niet in mijn kunststof kozijnen en deuren boren. Dat is eigenlijk heel normaal?
zou ik liever in mijn eigen kozijn en ook niet doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb in mijn kunststof kozijnen geboord/geschroefd. Dat bepaal ik toch lekker zelfquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Eigen huis genotquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb in mijn kunststof kozijnen geboord/geschroefd. Dat bepaal ik toch lekker zelf
lage hypotheekgenotquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vanavond lekker eten
[..]
lage huur genotoke dit is oneerlijk
hoog salarisgenotquote:
Oh ja, zekerquote:
We zijn allemaal winnaars hier.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoog salarisgenot![]()
oke nee stop maar, hoge hypotheek is de winnaar
Welkequote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:22 schreef gianni61 het volgende:
het wordt zulk poepweer dit weekend dat ik overweeg om nog lego te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |