SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Definieer laagquote:
Helaas wel P3quote:
Oh nou je het zegt.quote:
Hebben ze een nieuw bonsai boompje?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien het nieuwe bonsai boompje.
of de lamborghini countach
en de formule 1 auto van Nigell Mansell moet ik ook nog hebben
ja, een japanse esdoornquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze een nieuw bonsai boompje?Ik heb de originele, gekregen van de lieve Foquevillers
Om die reden wil ik die ook nog ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, een japanse esdoorn
En aangezien ik er daar meerdere van in de tuin heb staan vind ik die wel leuk om ook zo te hebben
Ja, kijk. Een esdoorn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze een nieuw bonsai boompje?Ik heb de originele, gekregen van de lieve Foquevillers
Omg gaafquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, kijk. Een esdoorn.![]()
[ afbeelding ]
Door de Japanse esdoorn heb ik ontdekt dat er een FOK!ker bij mij in de straat woont (zit niet in KSC)quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, kijk. Een esdoorn.![]()
[ afbeelding ]
alles goed met u?quote:
Whehe. Jaren geleden was er een fokster die een foto postte van d'r woonkamer oid in K&W, en je kon door het raam naar buiten kijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door de Japanse esdoorn heb ik ontdekt dat er een FOK!ker bij mij in de straat woont (zit niet in KSC)
Ja ik omdat ik een topic over de esdoorn had gemaaktquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Jaren geleden was er een fokster die een foto postte van d'r woonkamer oid in K&W, en je kon door het raam naar buiten kijken.
Ik kende die buurt, was in mijn woonplaats, dus wist meteen waar ze woonde. Oeps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop