SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Definieer laagquote:
Helaas wel P3quote:
Oh nou je het zegt.quote:
Hebben ze een nieuw bonsai boompje?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien het nieuwe bonsai boompje.
of de lamborghini countach
en de formule 1 auto van Nigell Mansell moet ik ook nog hebben
ja, een japanse esdoornquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze een nieuw bonsai boompje?Ik heb de originele, gekregen van de lieve Foquevillers
Om die reden wil ik die ook nog ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, een japanse esdoorn
En aangezien ik er daar meerdere van in de tuin heb staan vind ik die wel leuk om ook zo te hebben
Ja, kijk. Een esdoorn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze een nieuw bonsai boompje?Ik heb de originele, gekregen van de lieve Foquevillers
Omg gaafquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, kijk. Een esdoorn.![]()
[ afbeelding ]
Door de Japanse esdoorn heb ik ontdekt dat er een FOK!ker bij mij in de straat woont (zit niet in KSC)quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, kijk. Een esdoorn.![]()
[ afbeelding ]
alles goed met u?quote:
Whehe. Jaren geleden was er een fokster die een foto postte van d'r woonkamer oid in K&W, en je kon door het raam naar buiten kijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door de Japanse esdoorn heb ik ontdekt dat er een FOK!ker bij mij in de straat woont (zit niet in KSC)
Ja ik omdat ik een topic over de esdoorn had gemaaktquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Jaren geleden was er een fokster die een foto postte van d'r woonkamer oid in K&W, en je kon door het raam naar buiten kijken.
Ik kende die buurt, was in mijn woonplaats, dus wist meteen waar ze woonde. Oeps.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik omdat ik een topic over de esdoorn had gemaaktF&F / Japanse esdoorn?
Meet en greet met ballie natuurlijk.quote:
Het gaat. Vorige week onze hond in moeten laten slapenquote:
Hee, een schaakbordquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
* TheStigsDutchCousin zwaait finishvlag
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat. Vorige week onze hond in moeten laten slapen.
En met jou?
Maar wat heeft dat met boren te maken?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
? deur kan open draaien, maximaal open (dus de klink tegen de muur aan) is ~180 graden
Lastig spelen wel.quote:
Ja, 13. Maar ook ziek. Zijn nieren gaven het op.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]dat is altijd rot. was hij/zij oud?
hier op zich alles prima.
Deur boort in de muur?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met boren te maken?
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meet en greet met ballie natuurlijk.
Woehoequote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, 13. Maar ook ziek. Zijn nieren gaven het op.
Nee helaas, heeft het nog een jaartje of 2 volgehouden, maar toen was het klaarquote:
Gratisquote:
Ja het is een baan met veel verantwoordelijkheidquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
GratisNormaal krijg ik er gewoon voor betaald
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat. Vorige week onze hond in moeten laten slapen.
En met jou?
Oktober 2021 alquote:
Ja dat snap ikquote:
Komen jullie hierheenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meet en greet met ballie natuurlijk.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oktober 2021 alEn vrijwel iedereen op die kaart post hier nog gewoon
RIP.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee helaas, heeft het nog een jaartje of 2 volgehouden, maar toen was het klaar
Vastgeroeste inteeltkliek zijn wequote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oktober 2021 alEn vrijwel iedereen op die kaart post hier nog gewoon
ik wil ergens anders een haakje, want dat haakje is onbruikbaar voor mij ivm balkonindeling, dus moet er elders in de deur een gat geboord/geschroefd wordenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met boren te maken?
Voor uiteenlopende waarden van "straks"quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor uiteenlopende waarden van "straks"
Sindsdien wel wat nieuw (oud? Gerecycled?) bloed erbijquote:
Gewoon doen alsof je gek bent en erin boren een optie?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil ergens anders een haakje, want dat haakje is onbruikbaar voor mij ivm balkonindeling, dus moet er elders in de deur een gat geboord/geschroefd worden
dat mag vervolgens niet want er mag niet geboord worden in de deur.. (terwijl dat haakje wat er moet komen toch echt eringeboord moet worden, die zit er nu niet in)
wij doen niet alsofquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je gek bent en erin boren een optie?
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, 13. Maar ook ziek. Zijn nieren gaven het op.
dit is een optie die ik overweeg als ik verder geen medewerking krijgquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je gek bent en erin boren een optie?
heb je nu zo'n opgedraaide handdoek op je hoofd?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo verf zit erop, ik ben schoon.
Even haartjes laten drogen en ondertussen het internet uitspelen
Net afgedaanquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je nu zo'n opgedraaide handdoek op je hoofd?
Nou nou.quote:
Nou nou. Hoogstens het Urk van Fok. En zelfs daar zijn wel ergere plekken geloof ikquote:
Je klok loopt een kwartier voorquote:
Heerlijke burgerlijke ongehoorzaamheid.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dit is een optie die ik overweeg als ik verder geen medewerking krijg
Misschien loopt zijn klok achter?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Vroeger kwam @:haags het lunchgenot openen. Meestal als iedereen al lang klaar was.
Hij heeft al zijn acts opgegeven.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien loopt zijn klok achter?
Of hij doet aan een verlengd Haags kwartiertje?
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft al zijn acts opgegeven.![]()
Sommige mis ik toch wel
ik ben in den haagquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:19 schreef essnhills het volgende:
Ik was gister nog in Den Haag
Komt wel dichtbij zo
wat zit erop?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
HET ZIT ER OP (soort van, maar drukte is voorbij![]()
![]()
![]()
)
WHOEHEOEHOLEOWWOHEIOEHOE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook
en huh essnhills was bij mij in de buurt
en huh essnhills haar broer woont bij mij in de buurt
OH
MY
GOD
den haag is gewoon een soort Foquevillequote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook
en huh essnhills was bij mij in de buurt
en huh essnhills haar broer woont bij mij in de buurt
OH
MY
GOD
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]nee, gelukkig niet, babys vind ik niet knuffelbaar
Straks blijkt Krekkie in de straat bij broer te wonen oid, net als met die boom van grmblquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
den haag is gewoon een soort Foqueville
Hier woont voor zover ik weet ook geen FOK!ker in de buurtquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het altijd een geruststelling dat ik weet dat er geen FOK!kers in de buurt wonen
ik weet er 1 die in mijn dorp woontquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het altijd een geruststelling dat ik weet dat er geen FOK!kers in de buurt wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |