Nou nou. Hoogstens het Urk van Fok. En zelfs daar zijn wel ergere plekken geloof ikquote:
Je klok loopt een kwartier voorquote:
Heerlijke burgerlijke ongehoorzaamheid.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dit is een optie die ik overweeg als ik verder geen medewerking krijg
Misschien loopt zijn klok achter?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Vroeger kwam @:haags het lunchgenot openen. Meestal als iedereen al lang klaar was.
Hij heeft al zijn acts opgegeven.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien loopt zijn klok achter?
Of hij doet aan een verlengd Haags kwartiertje?
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft al zijn acts opgegeven.![]()
Sommige mis ik toch wel
ik ben in den haagquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:19 schreef essnhills het volgende:
Ik was gister nog in Den Haag
Komt wel dichtbij zo
wat zit erop?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
HET ZIT ER OP (soort van, maar drukte is voorbij![]()
![]()
![]()
)
WHOEHEOEHOLEOWWOHEIOEHOE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook
en huh essnhills was bij mij in de buurt
en huh essnhills haar broer woont bij mij in de buurt
OH
MY
GOD
den haag is gewoon een soort Foquevillequote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook
en huh essnhills was bij mij in de buurt
en huh essnhills haar broer woont bij mij in de buurt
OH
MY
GOD
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]nee, gelukkig niet, babys vind ik niet knuffelbaar
Straks blijkt Krekkie in de straat bij broer te wonen oid, net als met die boom van grmblquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
den haag is gewoon een soort Foqueville
Hier woont voor zover ik weet ook geen FOK!ker in de buurtquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het altijd een geruststelling dat ik weet dat er geen FOK!kers in de buurt wonen
ik weet er 1 die in mijn dorp woontquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het altijd een geruststelling dat ik weet dat er geen FOK!kers in de buurt wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |