Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
weten ze wel dat ze nog een spel moeten?
zijn het geen opblaas dingen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
Lekker handig die witte banken waar mensen op liggen te vunzen en te eten.
Ah ok, maar het is een enorm voordeel dat je één van de drie vragen nog kan aanpassen.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah ok, maar het is een enorm voordeel dat je één van de drie vragen nog kan aanpassen.
In de woonkamer, ik hoop het nietquote:
Ja echt he? Als je daar staat is het toch net een tikkie anders. Plus ze deed haar best.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:54 schreef DilanoNirvana het volgende:
Perla heeft makkelijk praten achteraf. Dan moet zij haar bek open trekken ik ga het doen.
Perla is echt degene die achteraf een grote muil(muil, ja echt muil) heeftquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:54 schreef DilanoNirvana het volgende:
Perla heeft makkelijk praten achteraf. Dan moet zij haar bek open trekken ik ga het doen.
justin klaagt liever tegen een anderquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:04 schreef Soury het volgende:
Ik zou daar wat van zeggen dat aan tafel zitten zonder shirt
+desmondquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Justin hoopt dat er een paar mensen gaan oprotten... hijzelf erbij neem ik aan
Jah,.. en alleen de Neukers en ½Dooie overhoudenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
+desmond
+perla
graag
wat een slangen zijn dat
en Roma die dan alles tegen Che zegtquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
De sfeer wordt er ook niet beter op als ze overal constant over blijven nuilen
quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
Cola gedoe.
Doei vleselijke vribratortje
er moet maar iemand zijn die het bloed onder je nagels weghaalt en dan sterk in je schoenen blijven staan, ik geef het je te doenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
dat robert zich zo laat kennen
echt bizar
lekker volwassen allemaal
robert had niks hoeven zeggenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
er moet maar iemand zijn die het bloed onder je nagels weghaalt en dan sterk in je schoenen blijven staan, ik geef het je te doen
Peter is het jongetje dat voor een groepje mensen graag even laat zijn hoe groot zijn piem isquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter is een vuil uitlokkertje. El Che is gewoon superdom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik denk dat hij daar wel lol in heeft, anders zou hij het niet doen.quote:
Ze vullen elkaar prima aan met gezuigquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter is een vuil uitlokkertje. El Che is gewoon superdom.
Dacht dat lichamelijke aanval exit was?quote:
Roma bedoel je?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ook bizar dat Sloomaatje het steeds heeft over De Hááá'jjehh en De Gieeerrehhh zonder ook maar één naam te noemen... prima stookstrategie![]()
En als niets meer werkt, of backfired.. Huilen
7 juliquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:20 schreef chufi het volgende:
Maar wanneer worden de uitzendingen ook al weer langer ? en vanaf 20 uur meende ik te horen ..
Echt, ik VOND haar leuk,inmiddels kots ik haar uitquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Hoe ze dan ook weer uitleg aan Demi geeft.... Sorry, maar het is gewoon een kind.
Vind ik dus niet als je ziet die koppen vooral van Perla die is echt woest. Robert die kan dat wel goed, die speelt wel mee als er wat te ruzieen valt.quote:
Knap van zequote:
Brijan had hem graag als zijn verloofde mee naar huis genomenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:25 schreef Whuzz het volgende:
El Che: "Je zoemt nu in op mijn ding"
Desmond: "Ja, je bent gewoon LASTIG"
Te laatquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Che probeert weer een excuus te verzinnen voor zijn gedrag![]()
Roma ook, weer geen batsenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
che gaat slapen
de rest van de haaien zoeken het maar uit
Ze zei bij die ruzie wel zoiets, maar ook bij haar geldt; eerst zien, dan geloven, dan juichenquote:
Hoe zou jij het vinden als ze dat tegen jou zeggen? Lekker makkelijk he zo op je schermpje 😝quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja Sloomaa, tot ze weer normaal gaat praten
Ze gaan allemaal naar huis, wanneer is de vraagquote:
Dat is ook zo. Niemand een gele kaart of kan dat nog komen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze zei bij die ruzie wel zoiets, maar ook bij haar geldt; eerst zien, dan geloven, dan juichen
Wel opletten Geert heeft vriendin 😝thuisquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw Shit de Kliphangert ... Geert gaat on the move naar Deemie.. nix tongen met Sloomaat dus![]()
Ziet er ook helemáál niet gecacteerd uit![]()
[ afbeelding ]
Ik ben inderdaad langzamer geworden met de jarenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:35 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als ze dat tegen jou zeggen? Lekker makkelijk he zo op je schermpje 😝
je wordt oud opaquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad langzamer geworden met de jaren
Denk dat dat nog besproken wordt bij de Febo. Er is bij meerdere mensen ge'bliept' en we weten niet hoe erg het was. Als dat allemaal gele kaarten worden, kan er nog wat veranderen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:36 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Niemand een gele kaart of kan dat nog komen.
25% van wat? Oh dat de plek nu nog kan veranderen bedoel je?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk dat dat nog besproken wordt bij de Febo. Er is bij meerdere mensen ge'bliept' en we weten niet hoe erg het was. Als dat allemaal gele kaarten worden, kan er nog wat veranderen.
Denk dat Floris vreest voor rood, voor El Che, en volgens mij is dat 25% aftrek.
Ik snap die meubels ook niet. Ze hadden juist van die lekkere hangstoelen met voetenbankjes, nu zit je op keiharde kut stoelen. En als op die witte bank te ver achterover leunt kukel je om naar achter, zag er erg ongemakkelijk uit iig.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Nieuwe summer look slaat als kut op Dirk in de loods, als dat alleen de enige wijziging is en het uitzendtijdstip en verlenging is het geen vetpot.... Past totaal niet bij de kleursetting wat toch al donker en koperachtig is en dan die spierwitte inflatable banken die nooit wit blijven. En ook strandstoeltjes in de woonkamer, in de tuin tot daar aan toe maar in de woonkamer geen porem.
Wel leuk dat Roy eens een opdracht wint, het was voor spek en bonen maar hij heeft tenminste wel Fleuris overklast dus dat is puik.![]()
De cola-gate tussen El Che en Peter viel mee en ik vraag me af of de FEBO hier op terug gaat komen morgen in de aflevering. Morgen denk ik ook de start van de knock-outs maar zag daar niets van in het voorstukje, die Demi en geile Geert is natuurlijk veel belangrijker...
aliexpres zooiquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap die meubels ook niet. Ze hadden juist van die lekkere hangstoelen met voetenbankjes, nu zit je op keiharde kut stoelen. En als op die witte bank te ver achterover leunt kukel je om naar achter, zag er erg ongemakkelijk uit iig.
We zullen snel merken wie de sponsor is van het spul, de tuin is wel leuk.
Denk niet dat dat een sponsor van Bondgenoten zal zijn.quote:
die bankjes binnen zagen er wel zo uitquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat dat een sponsor van Bondgenoten zal zijn.
Ja maar dat soort bedrijven hebben geen baat bij een Nederlands tv programma.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
die bankjes binnen zagen er wel zo uit
die als mini pakketje binnen komen en met een beetje lucht erbij volledig uitzetten
kan lekker goedkoop zijn voor de FEBOquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat soort bedrijven hebben geen baat bij een Nederlands tv programma.
Ik hoop toch niet dat ze dat bij zo'n chinees kutbedrijf hebben gekocht.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan lekker goedkoop zijn voor de FEBO
Dat videobellen had hij gewonnen toch?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:45 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
En John zou toch stoppen na deze cyclus, waarom dan alweer videobellen, nog niet zo lang geleden had hij ook bezoek van zijn verloofde..
Nee, die Haaien zijn onschendbaar verklaart en we weten niet wat er gebeurd is. Misschien is Perla wel terug gefloten door de FEBO dus had ze misschien direct wel een reactie op haar mail, maar dat zagen we natuurlijk niet....Wellicht dus zeer behendig uit de montage gelaten...Daarom bleven ze (Perla en Slangen) ook zo pissig op de Haaien nadat die mail al lang verstuurd was.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:40 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Perla heeft super grote muil, die ook misschien eens dicht kan, maar ze riep ook meteen van mailen over dat wat El Che deed, maar heeft ze nu ook werkelijk gemaild dan? Volgens mij niet namelijk en dus komt El Che weer zonder rood of gele kaart er van af.
Roma leek een leuk meisje, maar zo naïef en dom heb ik zelden meegemaakt, wat dat betreft snap ik Desmond wel, alles wat je aan haar vertelt lult ze door. En als mensen dan boos worden gaat ze lopen huilen en praten als een klein kind. Ze is een volwassen vrouw, come on .. pfff..
El Che en Floris moeten gewoon sowieso optiefen en neem dan meteen Manon, Justin , Geert ( die doet ook niks) , Roy en Demi ook maar mee de poort uit.
Nou zo onschendbaar zijn ze niet aangezien er meerdere gele kaarten zijn gevallen. En als de FEBO had gewild (zoals dat vaak hier beweerd wordt) hadden ze wel wat Floris feitjes in de vragen gepropt. We weten ook niet eens of er gemaild is toch?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, die Haaien zijn onschendbaar verklaart en we weten niet wat er gebeurd is. Misschien is Perla wel terug gefloten door de FEBO dus had ze misschien direct wel een reactie op haar mail, maar dat zagen we natuurlijk niet....Wellicht dus zeer behendig uit de montage gelaten...Daarom bleven ze (Perla en Slangen) ook zo pissig op de Haaien nadat die mail al lang verstuurd was.
Ik ben blij dat ik altijd later kijk, lekker skippenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Hoe ze dan ook weer uitleg aan Demi geeft.... Sorry, maar het is gewoon een kind.
De cola was van iedereen dus niet persoonlijk bezit van El che. Die vlieger gaat niet op.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:03 schreef woxxel2 het volgende:
Peter moet ook een gele kaart krijgen, maar dan moet Che er wel over mailen. Hij heeft z'n cola gepakt
Ik kreeg net een beetje sympathie voor Justin, maar die onnodige uitval naar Manon en dat fout praten over anderen met Desmond en Perla zakt hij weer een boel punten.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:24 schreef KapiteinChris het volgende:
Als er kaarten waren uitgedeeld hadden ze dat wel al in deze uitzending laten zien. Het is tenslotte vorige week al opgenomen, geknipt en geplakt tot deze afl.
Waarschijnlijk is er dus niet gemaild want daarmee krijgt Peter (drinken jatten) en Robert (schelden) ook een kaart.
El Che is zeker een irritant persoon waar men zich aan kan storen, maar de negatieve sfeer word ook gemaakt door het constant praten over elkaar in negatieve zin. Ik geloof best dat Manon liegt over dingen, maar zou ze volgens Desmond fel op de beschuldigingen moeten reageren, maar omdat ze dit niet doet is bewezen dat ze een groot liegbeest is? Nou juist als iemand fel reageert, is dat omdat ze zich betrapt voelen, waar Desmond alles van weet.
Maar goed, wil de FEBO je toelaten tot de loods, moet je wel een steekje los hebben en de psychologische test gefaald hebben, van iedereen zijn John en Demi de enige die ik echt sympathiek vind, de rest heeft één of meerdere onsympathieke eigenschappen (wat voor het programma wel nodig is, maar sommige gaan er te ver in)
Misschien ook wat gemeente maar toen ik Justin voor het eerst op tv zag bij Million Dollar Desert, dacht ik dat hij geestelijk niet helemaal 100 was door zijn manier van doen en praten (daar deed hij overigens ook dingen doorlullen om er goed op te staan)
Actie-reactie. Als je niet fuckt met El Che is het een hele chille, aardige gast. En ook als je wel met ‘m fuckt blijft ie nog lang binnen de lijnen. De zure haters van juist wél de slangen imo (en dan precies juist níét Roma imo) zitten zo vol haat dat ze dit uit mensen kunnen halen. Ze gaan ver, laag en asociaal.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:00 schreef Cirilico het volgende:
El Che, El Che, El Che. Ik vond hem aanvankelijk zo leuk. Maar inmiddels is hij zo brutaal en agressief en respectloos. Zo jammer.
En Robert die hem en zijn familie ineens uitscheldt. 😮 Ach ja, hij heeft het er zelf naar gemaakt. Niet de andere haaien en ook zeker niet de slangen. Nou ja, Roma misschien wel.
Ik denk dat Roma gewoon het goede van de mens wil zien, als ze El Che over de cola vertelt, komt het niet in haar op dat hij hier wel eens overdreven en verkeerd op kan reageren, maar hoopt ze dat hij inziet iets "verkeerds" te hebben gedaan. Perla en Desmond doen dan weer of ze staatsgeheimen heeft doorverteld.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:00 schreef Cirilico het volgende:
Man man man wat een aflevering. Vol huichelarij.
De haaien die ineens doen alsof El Che de schuldige is bij hun. Nee, nee. Zij hebben het allemaal zelf veroorzaakt aan het begin van de cyclus. Joey heeft zelf tabak doorgespoeld en geeft nu El Che de schuld dat niemand ze mag. Wederom nul verantwoordelijkheid. Smerig spel speelt ie zo vlak voordat Floris vertrekt. Zelfde voor Gerrit in mindere mate.
Floris blijft weg bij de gesprekken omdat hij zijn finaleplek niet kwijt wil.
Perla die ff tegen Roma schreeuwt: jij moet je bek houden. Top. Zo hoort het.Meteen temmen dat gestook en dat geroddel en dat gespeel van de vermoorde onschuld door Roma.
Zij weet dondersgoed wat zij doet. Ze mag haar zielige act voor de aandacht stoppen.
El Che, El Che, El Che. Ik vond hem aanvankelijk zo leuk. Maar inmiddels is hij zo brutaal en agressief en respectloos. Zo jammer.
En Robert die hem en zijn familie ineens uitscheldt. 😮 Ach ja, hij heeft het er zelf naar gemaakt. Niet de andere haaien en ook zeker niet de slangen. Nou ja, Roma misschien wel.
Maar goed. Gelukkig hebben de haaien niet gewonnen gisteren. Zonde dat Roma zo verschrikkelijk dom het spel speelde. Misschien wel expres?
En volgen er nog gele kaarten voor de halve cast?
Ja, tenzij ze eerst de knockouts inluiden, alles op 0 zetten en dan pas die kaart trekken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
25% van wat? Oh dat de plek nu nog kan veranderen bedoel je?
Die meelopers adoreren Floris, die sturen hun grote voorbeeld nooit naar huis.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, tenzij ze eerst de knockouts inluiden, alles op 0 zetten en dan pas die kaart trekken.
Droomscenario: El Che rood en naar huis. Haaien op de derde plek, verliezen de knock-outs en Geert en Joey die Floris dan naar huis stemmen.
Ze zitten er zelf net in! Ik zou het niet zomaar pikken om weggestemd te worden tbv van iemand die er al 11 maanden in zit, al 3 keer de finale gespeeld heeft en toch al gezegd heeft dat het zijn laatste maand is.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:15 schreef Yver73 het volgende:
Die meelopers adoreren Floris, die sturen hun grote voorbeeld nooit naar huis.
Che laat zich elke keer weer enorm opnaaienquote:Op vrijdag 6 juni 2025 03:21 schreef Willewa het volgende:
Hopelijk winnen de Slangen van de Vossen, John gaat toch al naar huis. Zou echt achterlijk zijn als de pure, eerlijke, positieve Roma naar huis gestuurd wordt door 3 galbakken.
Peter ook echt op de vertreklijst nu bij mij, bij dat andere groepje aso’s. Die lijkt zichzelf ook ineens heeeel vet te vinden sinds Julia ‘m zo adoreert.
Dat hele ‘als de meerderheid iets vindt, dan..’ wat ze telkens uitkramen gaat ook zeker niet altijd op. Vind dat altijd zo’n dooddoener als mensen met zo’n cliché komen alsof dat áltijd, zonder uitzondering, de waarheid is. Want zet bijvoorbeeld 1 goed/prima/normaal persoon bij 9 negatievelingen, dan zal er constant worden samengezworen en die ene goede persoon constant aangepakt worden door de negatievelingen en de zogenaamde boeman worden want ‘ja hey meerderheid he, dan ligt het gewoon aan jou’En dat is dan waar ze volledig blind blijven voor hun eigen gedrag dat juist, zoals nu ook, vol zit met haat.
Niks aan om te kijken dit, nare bende. Sinds 2 maanden is het niveau deelnemers echt flink gedaald door vertrekkers en nieuwkomers imo. Jammer.
Kan me ook heel goed voorstellen dat El Che er spuugzat van is om zo genaaid te worden de hele tijd. Die zuren zitten vol met haat, overdrijven enorm (zoals nu ook met de cola), verzinnen van alles en voornamelijk richting hem.
Maar goed, nog even uitzingen en dan hopelijk aardig wat vers en positief bloedKan ik ook weer wat positiever zijn
![]()
Maar kom op, dat je cola neemt, van de algemene cola is nog tot daaraan toe, maar dan gewoon een glaasje cola. Dit was een behoorlijke grote vaas, waar zeker zo'n 400 ml cola in zat. Dus dan vind ik het niet raar als iemand daar wat van zegt. Daarna wil hij meteen maar alle cola pakken, alleen omdat iemand wat vond van de vaas die hij gebruikt om uit te drinken, terwijl hij zegt dat hij het eigenlijk niet hoeft, maar het lekker doet omdat het kan. En dan pakt Peter die cola, want El Che heeft hardop gezegd dat hij hem niet hoeft. Waarop El Che hem in zijn rug springt. Echt niet normaal die gast. Wmb ROOD.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Che laat zich elke keer weer enorm opnaaien
erg dom van hem
Is het fair, nee maar ook hij moet eens een blikje in de spiegel werpen.
Yup die mag ook naar de exit.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
Justin doet er de laatste week ook aan mee
Haat naar anderen overbrengen
vies gestook in mijn ogen
El Che heeft al die tijd al laten zien vooral een egoïstisch klein blaag te zijn. Snap wel dat Roma dat kinderlijke leuk vindt, die is groep 5 gewend... El Che heeft enige sympathie al heel lang geleden verspeeld met oa. dat geclaim naar 1e Demi.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 05:00 schreef Cirilico het volgende:
Tja mensen kijk nou eenmaal graag naar programma waarin mensen zich enorm voor lul zetten, net als dat er mensen zijn die andere op forums naar beneden praten, het heeft als resultaat dat ze zichzelf beter voelen. Dat maakt de kritiek hier toch niet minder legitiem?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Leuk allemaal deze kritieken, ondertussen stijgen de kijkcijfers als een malle en als nooit tevoren en smult Nederland van deze quilty pleasure TV, wat het net als DGK weer helemaal is!
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:
Kijkdichtheid: 3,0 Marktaandeel: 13,9 Kijkcijfer: 507.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 14!
Lineaire kijkcijfers van gisterenavond, 490.000 kijkers, BOEMMMM!![]()
Als je het zo opsomt is het dan nog vreemd te denken dan ze bij hun wekelijkse geestelijke controle praatje bij Febo in K5 niet wat stille hints meekrijgen om de Show wat meer leven in te blazen... alle fitties gebeuren toevallig wel erg snel opelkaar na ruim 2 saaidooie wekenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het slaat nergens op om een vaas vol met cola in te schenken, maar het niet opdrinkt en met een flesje bier gaat zitten. Wat is daar het nut van, juist, anderen op de kast jagen.
Roma spreekt het kind er op aan en wordt dan weer zwart gemaakt dat ze heeft geklikt dat anderen er wat van vonden.
El Che en alchol gaat niet samen, dan gaat hij domme dingen doen, zuigen, etteren en uitdagen. Schenkt alle colaflessen leeg in die vaas, maar drinkt het niet op. Gaat uit zijn dak, omdat Peter het pakt en er van drinkt.
Perla enge vrouw met haar grote mond, haat en geroddel samen met Desmond over Roma. Kan Roma beter hebben dan die 2, maar dan moet ze wel normaal praten.
Tis een zootje. Geert en Joey, shag door de wc spoelen en niet begrijpen dat anderen daar wat van vinden.
Lijken wel een stel kleuters, maar wel leuk om naar te kijken.
Gelebber van stelletjes zit ik niet op te wachten, laat ze elkaar de tent maar uitvechten![]()
Je kunt ook zeggen dat Peter niets verkeerd heeft gedaan, cola was gezamenlijk en ook de "vaas"is niet van Chequote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:03 schreef woxxel2 het volgende:
Peter moet ook een gele kaart krijgen, maar dan moet Che er wel over mailen. Hij heeft z'n cola gepakt
Je kunt ook zeggen dat Che elke keer degene is die er gelijk bovenop vliegt en z'n mond opentrekt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:44 schreef woxxel2 het volgende:
Het is wel iedere keer Che die aangesproken wordt voor alles wat de haaien doen. Ook de kruidenboter, zitten ze met z'n 4 op te vreten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat niet alleen maar als je denkt dat mensen die geen talent en geen degelijke opleiding hebben gehad wat acteren betreft zie je dat toch redelijk verkeerd. GTST acteurs zijn beroerder dan dit cluppie.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:59 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Echt,deze vraag is met alle respect
als jij denkt dat het geacteerd is,waarom kijk je dan nog?
El Che is degene die het pakte, alweer. Hij heeft er gewoon schijt aan en daar wordt ie dan op aangesproken. En dan is het de schuld van iedereen behalve van El Che zelfquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:44 schreef woxxel2 het volgende:
Het is wel iedere keer Che die aangesproken wordt voor alles wat de haaien doen. Ook de kruidenboter, zitten ze met z'n 4 op te vreten.
Lekker belangrijk, zolang er gekeken wordt zal het zo blijven en is het dus legitiem Ze doen niets wat verboden is in de wereld.. Als je er aan stoort, andere programma's zatquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:11 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Tja mensen kijk nou eenmaal graag naar programma waarin mensen zich enorm voor lul zetten, net als dat er mensen zijn die andere op forums naar beneden praten, het heeft als resultaat dat ze zichzelf beter voelen. Dat maakt de kritiek hier toch niet minder legitiem?
Ik raad je aan eens de reacties van oud bewoners te lezen over elche, zonder uitzondering zeggen die allemaal namelijk hetzelfdequote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Actie-reactie. Als je niet fuckt met El Che is het een hele chille, aardige gast. En ook als je wel met ‘m fuckt blijft ie nog lang binnen de lijnen. De zure haters van juist wél de slangen imo (en dan precies juist níét Roma imo) zitten zo vol haat dat ze dit uit mensen kunnen halen. Ze gaan ver, laag en asociaal.
Wat El Che geeft is slechts reactie op wekenlang gestook, gehaat, geroddel, zwaar overdrijven en de pijlen vol op hem van hele gemene, asociale mensen met een donkere ziel imo. Hij is dan idd het type die zich op den duur niet meer kan inhouden en denkt van ok, kom maar op (en dan ook wat over de rand gaat idd, maar nogmaals; actie reactie). Ik zeg niet dat El Che niet soms een randje heeft verder, maar dat valt erg mee. Zolang je maar niet loopt te fucken.
Roma gaat imo juist mooi niet mee in die achterlijkheid van de rest van haar bondje, die haar proberen te bevlekken met hun zwarte karakters (dat doen dat soort mensen vaak; ‘jij klopt niet, je moet zoals ons worden, jij slaapt en wij zijn wakker’ aka manipulerend, vals geleuter). Mooi om te zien dat ze haarzelf blijft en niet mee gaat in dat giftige moeras.
Mijn mening dan
Wat betreft Joey en idd in mindere mate Geert ben ik het wel eens trouwens. Joey sowieso een beetje meeloper-vibes, al vanaf het begin.
Che deed die vaas vol nadat hij via via vernam dat er commentaar op wasquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
El Che is degene die het pakte, alweer. Hij heeft er gewoon schijt aan en daar wordt ie dan op aangesproken. En dan is het de schuld van iedereen behalve van El Che zelf
Mwah, die vaas die El Che vol gooide was wel een terechte aanleiding voor commentaar, dat was geen normaal glaasje cola meer. Alleen hadden ze dat meteen tegen 'm moeten zeggen ipv steeds maar weer onderling.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Che deed die vaas vol nadat hij via via vernam dat er commentaar op was
laat zich opnaaien omdat iemand misschien wat heeft gezegd
het zijn stuk voor stuk kleuters
A zegt B pakt veel cola
B hoort van R dat hij veel cola pakt en doet er vervolgens een schep boven op
P denkt ik kan laten zien hoe groot mijn piem is en pakt de cola af
B duikt op P en de cola
de halve ballenbak is verontwaardigd
A denkt laat ik er nog een schep bovenop doen en dreigt B te slaan
ik zie vooral heel veel haantjes
die maar even willen laten zien hoe stoer ze zijn
allemaal
alles wat wordt gezegdquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mwah, die vaas die El Che vol gooide was wel een terechte aanleiding voor commentaar, dat was geen normaal glaasje cola meer. Alleen hadden ze dat meteen tegen 'm moeten zeggen ipv steeds maar weer onderling.
Roma sprak El Che er wel op; aan, maar dat werd ook weer verkeerd gezien en als klikken/ staatsgeheim door vertellen opgevat en moest Roma haar bek houden van die kermistante.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
alles wat wordt gezegd
is tegen een ander
en dan moraal verontwaardigd rondlopen met z'n allen
Eh.. 😅 Ik heb juist best veel oud bewoners lovende woorden over Che horen zeggen, oa bij die Nick Eshuis interviews meermaals. Dat het echt een lieve, goede gast is, erg aardig, dat ze de online comments echt overdreven vinden en niet vinden passen enz. En ook mensen in de loods zeggen dat regelmatig, als er weer een oordeel over hem komt van een nieuweling. Wel grappig dat je zegt ‘zonder uitzondering’, want de positieve mensen over hem, oud- en huidig (of inmiddels vertrokken, maar wel in de loods gezegd) bewoners die het voor hem opnemen, zijn niet op 2 handen te tellen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:08 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Ik raad je aan eens de reacties van oud bewoners te lezen over elche, zonder uitzondering zeggen die allemaal namelijk hetzelfde
namelijk dat het een heel irritant ventje is en zeker als hij alcohol op heeft is hij volkomen onredelijk en asociaal.
Ieder heeft het recht op zijn/haar mening maar als zoveel mensen het over 1 persoon zeggen zal het toch een grote kern van waarheid bevatten.
Geert heeft iemand thuis zitten geloof ik. Dus dit zou ook over Joey kunnen gaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
Dit gaat ook zo zielig worden.. ziet er ook zo wanhopig natuurlijk uit![]()
[ afbeelding ]
ik vind dit eigenlijk een hele mooie samenvattingquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:47 schreef MacDeMarco het volgende:
Nog even over colagate:
Als kijker heb ik niet kunnen waarnemen dat El Che daadwerkelijk alle cola aan het opdrinken was.
De enige keer voordat het escaleert en hij in beeld loopt heeft hij geen enorme hoeveelheid in zijn glas. Wel loopt hij rond met een overdreven groot glas. Misschien was de omvang van het glas en niet de inhoud een trigger voor het anti-Che groepje in de loods om te concluderen dat hij heel veel cola zat op te drinken. Tot hier was het dus een twijfelgeval in mijn ogen. Vervolgens doet El Che een soort kamikazeactie door alsnog demonstratief alle cola te pakken en in zijn glas te stoppen wat resulteert in de fysieke aanval op Peter en de hele bom erna met natuurlijk Perla die zoals altijd weer de boel nog verder opstookt met haar geschreeuw. Dus El Che is wel een soort katalysator van de hele ellende. Hij geeft de rest vrijwillig een stok (eigenlijk een hele lantaarnpaal) om mee te slaan.
Het zou ook een hele mooie inruil actie kunnen zijn, volgens de PeterMethodequote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Geert heeft iemand thuis zitten geloof ik. Dus dit zou ook over Joey kunnen gaan.
Dat hij Demi aan het uithoren is over haar gevoelens.
Ik denk één, was volgens mij vorige maand ook zo. En woensdag was toen pas de finale.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Vrees dat we de knock outs nog niet gaan zien vanavond...
Of half, met de 3e vraag als cliffhanger.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk één, was volgens mij vorige maand ook zo. En woensdag was toen pas de finale.
Die zit expres hardop te oefenen, zodat de Febo de vragen erop aan kan passen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
Mocht er een vraag komen over de hoogste actieve vulkaan... Floor weet 'm![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard !quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of half, met de 3e vraag als cliffhanger.
Die zit altijd te speculeren voor hulp bij de FEBO.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Die zit expres hardop te oefenen, zodat de Febo de vragen erop aan kan passen.
Vreemd dat hiervan niets te zien is in de voorstukjes, anders wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk één, was volgens mij vorige maand ook zo. En woensdag was toen pas de finale.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:26 schreef Gia het volgende:
[..]
ja want het is ook echt zijn schuld dat de FEBO dat doetquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:26 schreef Gia het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:29 schreef freaky40 het volgende:
Joeh. Hij weet inmiddels hoe de hazen lopen en profiteert daar van. Dat slijmerige gedrag ook altijd naar de presentator en een beetje tof zitten doen...
Kijk graag naar een toneelstuk, uitgevoerd door een stelletje amateurs,quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:59 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Echt,deze vraag is met alle respect
als jij denkt dat het geacteerd is,waarom kijk je dan nog?
dat is stoerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik erger me inderdaad altijd aan die andere 15 die de presentator afsnauwen.
net even iets te randomquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat random dat Roy ineens dit gesprek aangaat.
Scharrels de deur uit werken, condooms weggooien, alle BDSM tuig opruimen...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hij wil haar nog niet thuis hebben, moet die eerst alle teringbende opruimen
en de afwas van 5 weken weg werken
Sling en andreaskruis demonteren in de slaapkamerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Scharrels de deur uit werken, condooms weggooien, alle BDSM tuig opruimen...
ik denk dat vriend van Perla Sub isquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Scharrels de deur uit werken, condooms weggooien, alle BDSM tuig opruimen...
Kan toch ook... tuig bedoeld om hem op te tuigenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat vriend van Perla Sub is
Was meer: "Perrrrrrwwwlllllyyyy"quote:
Denk het ook, stond in haar kaarten, dus dan neemt ie dat van haar aanquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat vriend van Perla Sub is
Tnx. Had hem niet eerder gezien? Zat die ergens opgesloten ofzoquote:
Joey zit bij de haaienquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tnx. Had hem niet eerder gezien? Zat die ergens opgesloten ofzo
Hij gaat in elk geval niet bij die FUCKING huichelaars zittah!
En Desmond even snel slijmen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
Robert is weer helemaal verguld met zichzelf
Stoere man hoor met zijn gestook en grote bekquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
Robert is weer helemaal verguld met zichzelf
die doet er vanavond gewoon een fapje opquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Stoere man hoor met zijn gestook en grote bek
En slechte grappenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Stoere man hoor met zijn gestook en grote bek
misschien volgende maandquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
Is er ook een volwassenen versie van dit programma
Hangt af van op welk moment je dit vraagt. Als Roma zoals nu zit te geilen op afkluiven van beenderen zou ik je naar pornhub ofzo verwijzen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
na 00:00 uur op kanaal 650 van KPNquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
Ik weet die pincode nietquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
na 00:00 uur op kanaal 650 van KPN
650quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
na 00:00 uur op kanaal 650 van KPN
geen Anal Anarchy?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:04 schreef Whuzz het volgende:
Gezellig, karaoke!
Ik kies "Fucked with an Anchor" - Alestorm
ik zou ook overslaanquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
Broccoli wil gewoon obstinaat blijven kaarten
goed opgeletquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Op het bord staat trouwens 4 (juni) als einde cyclus 17
Mjah... maar deze fittie wordt eerst nog een week uitgemolkenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Klopt 4 juni is de finale gespeeld.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
John heeft ook zo'n afdakkapselquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
Jongens met zo'n Geert kapsel hebben meestal inhammen of een al aardig kalend voorhoofd.
Altijd nog beter dan een broccoli op je kop.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
Jongens met zo'n Geert kapsel hebben meestal inhammen of een al aardig kalend voorhoofd.
ben toch wel benieuwd naar jouw broccoli hoofdquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een broccoli op je kop.
Zal ik me inschrijven voor DBG?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben toch wel benieuwd naar jouw broccoli hoofd
Als ik zo naar Geert kijk vind ik hem net zo'n hoofd als Balkenende hebben met dat kapselquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |