robert had niks hoeven zeggenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
er moet maar iemand zijn die het bloed onder je nagels weghaalt en dan sterk in je schoenen blijven staan, ik geef het je te doen
Peter is het jongetje dat voor een groepje mensen graag even laat zijn hoe groot zijn piem isquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter is een vuil uitlokkertje. El Che is gewoon superdom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Ik denk dat hij daar wel lol in heeft, anders zou hij het niet doen.quote:
Ze vullen elkaar prima aan met gezuigquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter is een vuil uitlokkertje. El Che is gewoon superdom.
Dacht dat lichamelijke aanval exit was?quote:
Roma bedoel je?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ook bizar dat Sloomaatje het steeds heeft over De Hááá'jjehh en De Gieeerrehhh zonder ook maar één naam te noemen... prima stookstrategie![]()
En als niets meer werkt, of backfired.. Huilen
7 juliquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:20 schreef chufi het volgende:
Maar wanneer worden de uitzendingen ook al weer langer ? en vanaf 20 uur meende ik te horen ..
Echt, ik VOND haar leuk,inmiddels kots ik haar uitquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Hoe ze dan ook weer uitleg aan Demi geeft.... Sorry, maar het is gewoon een kind.
Vind ik dus niet als je ziet die koppen vooral van Perla die is echt woest. Robert die kan dat wel goed, die speelt wel mee als er wat te ruzieen valt.quote:
Knap van zequote:
Brijan had hem graag als zijn verloofde mee naar huis genomenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:25 schreef Whuzz het volgende:
El Che: "Je zoemt nu in op mijn ding"
Desmond: "Ja, je bent gewoon LASTIG"
Te laatquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Che probeert weer een excuus te verzinnen voor zijn gedrag![]()
Roma ook, weer geen batsenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
che gaat slapen
de rest van de haaien zoeken het maar uit
Ze zei bij die ruzie wel zoiets, maar ook bij haar geldt; eerst zien, dan geloven, dan juichenquote:
Hoe zou jij het vinden als ze dat tegen jou zeggen? Lekker makkelijk he zo op je schermpje 😝quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja Sloomaa, tot ze weer normaal gaat praten
Ze gaan allemaal naar huis, wanneer is de vraagquote:
Dat is ook zo. Niemand een gele kaart of kan dat nog komen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze zei bij die ruzie wel zoiets, maar ook bij haar geldt; eerst zien, dan geloven, dan juichen
Wel opletten Geert heeft vriendin 😝thuisquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw Shit de Kliphangert ... Geert gaat on the move naar Deemie.. nix tongen met Sloomaat dus![]()
Ziet er ook helemáál niet gecacteerd uit![]()
[ afbeelding ]
Ik ben inderdaad langzamer geworden met de jarenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:35 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als ze dat tegen jou zeggen? Lekker makkelijk he zo op je schermpje 😝
je wordt oud opaquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad langzamer geworden met de jaren
Denk dat dat nog besproken wordt bij de Febo. Er is bij meerdere mensen ge'bliept' en we weten niet hoe erg het was. Als dat allemaal gele kaarten worden, kan er nog wat veranderen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:36 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Niemand een gele kaart of kan dat nog komen.
25% van wat? Oh dat de plek nu nog kan veranderen bedoel je?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk dat dat nog besproken wordt bij de Febo. Er is bij meerdere mensen ge'bliept' en we weten niet hoe erg het was. Als dat allemaal gele kaarten worden, kan er nog wat veranderen.
Denk dat Floris vreest voor rood, voor El Che, en volgens mij is dat 25% aftrek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |