goed opgeletquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Op het bord staat trouwens 4 (juni) als einde cyclus 17
Mjah... maar deze fittie wordt eerst nog een week uitgemolkenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Klopt 4 juni is de finale gespeeld.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
John heeft ook zo'n afdakkapselquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
Jongens met zo'n Geert kapsel hebben meestal inhammen of een al aardig kalend voorhoofd.
Altijd nog beter dan een broccoli op je kop.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
Jongens met zo'n Geert kapsel hebben meestal inhammen of een al aardig kalend voorhoofd.
ben toch wel benieuwd naar jouw broccoli hoofdquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een broccoli op je kop.
Zal ik me inschrijven voor DBG?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben toch wel benieuwd naar jouw broccoli hoofd
Als ik zo naar Geert kijk vind ik hem net zo'n hoofd als Balkenende hebben met dat kapselquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |