Oh ja ik bedoelde meer onder de Fok! users die fan waren van beide. Jeweetwel die bijvoorbeeld in dat topic over Twitter altijd alles van Musk verdedigen. Dat Amerikanen massaal voor Trump gaan verbaast me niks.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gezien het aandeel tesla nu op het moment van schrijven kiest men Trump.
Je weet het nooit maar dat zou wel echt een hele harde 'waarom-sla-je-jezelf' zijn voor de VS.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:56 schreef Breekfast het volgende:
Wat zou het heerlijk zijn als Trump de bedrijven van Musk finaal de afgrond induwt![]()
Met name SpaceX lijkt mij bijzonder kwetsbaar gezien hun afhankelijkheid van overheidscontracten.
Dat dat vroeg of laat zou gebeuren was al vroeg duidelijk.quote:
Dan doe je toch een hoop militairenvrouwen tekort, denk ik.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
SpaceX is nu zo'n beetje de enige die dingen omhoog kan krijgen voor het Amerikaanse leger bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan doe je toch een hoop militairenvrouwen tekort, denk ik.
En dat Musk dan verklapt hoe de stemcomputers gehackt waren om Trump te laten winnen, en Musk vervolgens uitgezet wordt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:56 schreef Breekfast het volgende:
Wat zou het heerlijk zijn als Trump de bedrijven van Musk finaal de afgrond induwt![]()
Met name SpaceX lijkt mij bijzonder kwetsbaar gezien hun afhankelijkheid van overheidscontracten.
Dat zou toch een mooie soap wordenquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:03 schreef speknek het volgende:
[..]
En dat Musk dan verklapt hoe de stemcomputers gehackt waren om Trump te laten winnen, en Musk vervolgens uitgezet wordt.
Maar waarschijnlijk zijn ze morgen weer vriendjes en bedenken ze nieuwe manieren om de middenklasse kapot te maken.
Tesla zakt nog wel even door.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien worden z’n aandeelhouders van tesla het nu helemaal zat.
Aardappelhoofdquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:07 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Steve gaat zelfs live zo
Die zit te genieten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:07 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Steve gaat zelfs live zo
El Salvador, here he comesquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:08 schreef Jojoke het volgende:
Zei Elon niet dat hij naar de gevangenis moest als Trump niet zou winnen?
Idiocracy kan vermakelijk zijn. Blijft een achterlijke bedoening, helaas.quote:
Eerst Elon de bak in.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:08 schreef Jojoke het volgende:
Zei Elon niet dat hij naar de gevangenis moest als Trump niet zou winnen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die zit te genieten.
Hij probeert neutraal het nieuws te vertellen maar een aantal keer kwam zijn bias (tegen Trump) er flink uit
Tesla thans -14% nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |