abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juni 2025 @ 23:47:32 #226
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217862849
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 23:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Die houdt zich wel even kalm met een professionele mix van Ketamine, XTC, paddo's en een toef crack.
Adem in, adem uit, zennnnnnnn

*pakt oranje gewaad en hark en gaat grind harken, zodra Jos V weg is
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217862853
Het enige waar ik echt van baal is dat ik nog steeds wakker ben terwijl de wekker morgenochtend om 4 uur gaat. Ik zal hem een uurtje later zetten, ik skip mijn uurtje in de gym wel voor een beetje slaap.
  donderdag 5 juni 2025 @ 23:48:37 #228
136 V.
Like tears in rain...
pi_217862861
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 23:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Die houdt zich wel even kalm met een professionele mix van Ketamine, XTC, paddo's en een toef crack.
De theorie gaat dat hij even geen K had, en daardoor volle bak adderall heefy genomen, waardoor hij in een manische bui belandde
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217862863
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 23:31 schreef Salina het volgende:
Tijd om wat over de stemcomputers te zeggen @:elonmusk.

Tied veur de allesbeslissende klap(per). c_/
Dat zou wat zijn ja, maar dan zouden ze in zowat alle Swing states gemanipuleerd moeten zijn.

Nu sta ik eigenlijk nergens meer van te kijken maar toch....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 5 juni 2025 @ 23:49:38 #230
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217862865
Shakespeare is jaloers.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_217862867
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 23:38 schreef Vis1980 het volgende:
Bijzonder ook wel dat, als deze act van bepaalde FokMaga's waar is, dat het van totale steun is gegaan naar totale afkeur, er zat niet even een fase van wat kritiek tussen.
Let maar op, de lieden die hier altijd elke kans hebben aangegrepen om Trump te verdedigen zullen uiteindelijk claimen dat ze altijd heel kritisch op Trump zijn geweest, maar dat ze enkel een zeer genuanceerd tegengeluid moesten laten klinken tegenover iedereen die aan tds leed.
Цой жив
pi_217862869
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 23:47 schreef Chivaz het volgende:
Het enige waar ik echt van baal is dat ik nog steeds wakker ben terwijl de wekker morgenochtend om 4 uur gaat. Ik zal hem een uurtje later zetten, ik skip mijn uurtje in de gym wel voor een beetje slaap.
Ik hoop oprecht voor je dat je beter uit deze identiteitscrisis komt dan je was.
What Would Goku Do
  donderdag 5 juni 2025 @ 23:51:26 #233
136 V.
Like tears in rain...
pi_217862875
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 5 juni 2025 @ 23:52:38 #234
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217862885
Over 5 jaar ligt Elon ergens op Skid Row aan de crack
  donderdag 5 juni 2025 @ 23:53:42 #235
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217862890
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 23:51 schreef V. het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dit kan allemaal nog wel eens snel gaan, er zijn ook steeds meer protesten tegen ICE agenten. Musk en Trump gaan allebei kat in het nauw zijn, en dictators die worden dan paranoia. Daar komt heel veel ellende uit, meestal en helaas.
  donderdag 5 juni 2025 @ 23:54:37 #236
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217862893
Benieuwd of Musk nu naar Rusland vlucht, speciaal adviseur van Poetin wordt en ze een wedstrijdje verpissen met atoombommen gaan houden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 5 juni 2025 @ 23:54:42 #237
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217862894
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 22:35 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En Musk verslikt zich dan weer in de MAGA-cult, die gaan echt niet achter Musk staan. Die fungeerde alleen als rijke posterboy.
Er zijn verschillende polls over hoe groot het deel Trump-stemmers dat zich als 'MAGA' identificeert. Loopt uiteen van net iets meer dan de helft tot zo'n 70% op zijn hoogst. Het deel Trump-stemmers dat zich geen 'MAGA' voelt, is hij (denk ik) nu in sneltreinvaart aan het verliezen.

Wij hebben onze onderlinge discussies hier gehad en ik kan me een "zie je wel"-gevoel bij jou heel goed voorstellen, want het wordt nu voor vrijwel iedereen in een razend tempo meer dan gênant. Op basis van Trumps eerste termijn (ondanks alle bedenkingen die je daar al kunt noemen), vond ik hem (zoals eerder aangegeven) alsnog de minst slechte optie.

En ik denk dat het 'normale' deel van zijn kiezers, dat vorige keer op Biden heeft gestemd, dat nu ook vanuit die motivatie heeft gedaan. Dus niet: "wie van de twee is de beste", maar "wie van de twee is het minst kut". Maar waar het afgeven op anderen/voorgangers in tegenstelling tot zijn vorige termijn nog een van de onderdelen was, lijkt het nu vrijwel nog het enige onderdeel.

Het is nu vrijwel alleen nog maar "Biden, Biden, Biden, onder mij was het niet gebeurd, etc." Dat gaf ik hier eerder ook al aan: hij is ditmaal ook na zijn verkiezing niet meer uit de campagnemodus gekomen en daar heeft nagenoeg niemand iets aan.

Overigens is de MO van Musk hierin ook uiterst curieus/ongeloofwaardig: tot voor kort bekleed je nog een functie binnen zijn regering en juich je alles toe, een week later is alles compleet kut en begin je een persoonlijke vendetta tot aan Epstein-verwijzingen toe. Dat moet je dan ook al geweten hebben toen je nog wel dikke matties was, maar toen vond je het geen probleem.

Al met al de beste campagne voor de midterms die de Dems zich kunnen wensen. De volgende presidentsverkiezingen moeten op deze wijze al helemaal een walk in the park worden als ze gewoon een sympathieke kandidaat kunnen vinden die enige betrouwbaarheid en kennis van zaken uitstraalt.
  donderdag 5 juni 2025 @ 23:56:20 #238
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217862899
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 23:53 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nou, dit kan allemaal nog wel eens snel gaan, er zijn ook steeds meer protesten tegen ICE agenten. Musk en Trump gaan allebei kat in het nauw zijn, en dictators die worden dan paranoia. Daar komt heel veel ellende uit, meestal en helaas.
Gelukkig zijn er weinig burgers die weinig meer te verliezen hebben en weinig vuurwapens :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217862900
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_217862901
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 22:44 schreef Mike het volgende:
[ afbeelding ]

Bannon is helemaal klaar met Musk.
Dus Musk wil onderzoeken naar Trump-Epstein en Bannon wil dat er onderzoeken naar Musk komen.

Flip side shitshow.
  donderdag 5 juni 2025 @ 23:58:20 #241
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217862908
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 23:54 schreef Repentless het volgende:

[..]
Er zijn verschillende polls over hoe groot het deel Trump-stemmers dat zich als 'MAGA' identificeert. Loopt uiteen van net iets meer dan de helft tot zo'n 70% op zijn hoogst. Het deel Trump-stemmers dat zich geen 'MAGA' voelt, is hij (denk ik) nu in sneltreinvaart aan het verliezen.

Wij hebben onze onderlinge discussies hier gehad en ik kan me een "zie je wel"-gevoel bij jou heel goed voorstellen, want het wordt nu voor vrijwel iedereen in een razend tempo meer dan gênant. Op basis van Trumps eerste termijn (ondanks alle bedenkingen die je daar al kunt noemen), vond ik hem (zoals eerder aangegeven) alsnog de minst slechte optie.

En ik denk dat het 'normale' deel van zijn kiezers, dat vorige keer op Biden heeft gestemd, dat nu ook vanuit die motivatie heeft gedaan. Dus niet: "wie van de twee is de beste", maar "wie van de twee is het minst kut". Maar waar het afgeven op anderen/voorgangers in tegenstelling tot zijn vorige termijn nog een van de onderdelen was, lijkt het nu vrijwel nog het enige onderdeel.

Het is nu vrijwel alleen nog maar "Biden, Biden, Biden, onder mij was het niet gebeurd, etc." Dat gaf ik hier eerder ook al aan: hij is ditmaal ook na zijn verkiezing niet meer uit de campagnemodus gekomen en daar heeft nagenoeg niemand iets aan.

Overigens is de MO van Musk hierin ook uiterst curieus/ongeloofwaardig: tot voor kort bekleed je nog een functie binnen zijn regering en juich je alles toe, een week later is alles compleet kut en begin je een persoonlijke vendetta tot aan Epstein-verwijzingen toe. Dat moet je dan ook al geweten hebben toen je nog wel dikke matties was, maar toen vond je het geen probleem.

Al met al de beste campagne voor de midterms die de Dems zich kunnen wensen. De volgende presidentsverkiezingen moeten op deze wijze al helemaal een walk in the park worden als ze gewoon een sympathieke kandidaat kunnen vinden die enige betrouwbaarheid en kennis van zaken uitstraalt.
Sorry, maar je bent gewoon laat wakker geworden, bij zijn eerste termijn was het alleen maar 'Obama' en 'Clinton'. Wat een gelul, zo isi e altijd geweest. En nog steeds is het vreemd om nog steeds te stellen dat de andere keuze blijkbaar nóg kutter was dan deze keuze, daar trap ik niet in. Dit is wel van van zo'n laag niveau (Trump), terwijl we hier al vanaf het begin roepen dat het precies zo'n slap figuur is.

Overigens waardeer ik wel je betoog an sich.
pi_217862913
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2025 23:42 schreef Vallon het volgende:

[..]
Ms kan Putin bemiddelen ?
Zelenskyy heeft gezegd het conflict binnen 24 uur te kunnen stoppen.
pi_217862918
Het zou maar zo heel goed kunnen dat Trump opdracht geeft om alles te openbaren, in elk geval wat het hem betreft, wat in de Epstein files staat en dat dan blijkt dat er weinig tot niets aan de hand is en dan gaat Musk nat. Het zou mij ook niet verbazen als Musk later verklaard dat hij geestelijk niet in orde was (door toedoen van interne of externe invloeden) toen hij deze uitlatingen deed.

Ik ben benieuwd.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  vrijdag 6 juni 2025 @ 00:00:56 #244
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217862919
  vrijdag 6 juni 2025 @ 00:02:21 #245
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217862924
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 00:00 schreef rutger05 het volgende:
Het zou maar zo heel goed kunnen dat Trump opdracht geeft om alles te openbaren, in elk geval wat het hem betreft, wat in de Epstein files staat en dat dan blijkt dat er weinig tot niets aan de hand is en dan gaat Musk nat. Het zou mij ook niet verbazen als Musk later verklaard dat hij geestelijk niet in orde was (door toedoen van interne of externe invloeden) toen hij deze uitlatingen deed.

Ik ben benieuwd.
Volgens mij is het al lang bekend dat Trump erin staat, de vraag is alleen tot welke acties hij is overgegaan.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 00:02:24 #246
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217862925
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 00:00 schreef rutger05 het volgende:

Ik ben benieuwd.
Zou Trump dat juist niet gaan doen? Musk is gek geworden of zit aan bepaalde middelen, hij meende het niet echt over Epstein etc.
pi_217862938
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 00:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Zou Trump dat juist niet gaan doen? Musk is gek geworden of zit aan bepaalde middelen, hij meende het niet echt over Epstein etc.
Ik vraag mij af hoe Musk kan weten wat er precies in de Epstein files staat over Trump. Als er al schadelijke informatie over Trump in zal staan, dan zal Trump deze informatie echt niet met hem gedeeld hebben.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  vrijdag 6 juni 2025 @ 00:05:37 #248
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217862941
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 00:04 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Ik vraag mij af hoe Musk kan weten wat er precies in de Epstein files staat over Trump. Als er al schadelijke informatie over Trump in zal staan, dan zal Trump deze informatie echt niet met hem gedeeld hebben.
Musk heeft de hele overheid gedownload, die weet griezelig veel nu.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217862947
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 00:02 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Volgens mij is het al lang bekend dat Trump erin staat, de vraag is alleen tot welke acties hij is overgegaan.
Epstein had contacten met vele beroemdheden en hooggeplaatste personen. Er kan best wat over Trump in staan, maar dat hoeft niet brisant te zijn.
pi_217862948
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 00:04 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Ben je vergeten dat DOGE overal naar binnenstapte en data ging downloaden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')