SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De helft van die reviews is toch fake.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
Niet op reviews gelet, volgende keer toch maar doen![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Spreekt hij ook Spaans?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken ook een Jorge. Komt wel erg dichtbijOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Zellufquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
De helft van die reviews is toch fake.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze was niet al te goed qua reviews en nog iets buiten centrum ookquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
De helft van die reviews is toch fake.
Had de eerste de beste goedkope geboekt in buurt centrum, volgende keer toch maar paar tientjes meer uitgeven en dan in een bekende zittenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb ook eens een kutreview aan een hotel gegeven, ik wou dat ik daar ook eerder ze gelezen had.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik denk dat je in dat hotel zitquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze was niet al te goed qua reviews en nog iets buiten centrum ook
Had de eerste de beste goedkope geboekt in buurt centrum, volgende keer toch maar paar tientjes meer uitgeven en dan in een bekende zitten
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Of iig eentje met wel oke reviews.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had de eerste de beste goedkope geboekt in buurt centrum, volgende keer toch maar paar tientjes meer uitgeven en dan in een bekende zitten
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ZellufIk ben dan ook een bot van kreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Good nightquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als het maar geen bedwantsen heeft
Sleep tight
Don’t let the bedbugs bite
@hemarookworst
Ik heb laatst ook een hotel geboekt, een paar tientjes meer dan het pauperhotel van de vorige keerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Buiten het centrum is wel vervelend. Je wilt toch wel een beetje kunnen wandelen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had de eerste de beste goedkope geboekt in buurt centrum, volgende keer toch maar paar tientjes meer uitgeven en dan in een bekende zitten![]()
![]()
Dat kan toch primaquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Buiten het centrum is wel vervelend. Je wilt toch wel een beetje kunnen wandelen.
Buiten het centrum
Wandel je lekker wat meer
Klein beetje van de gekte af is wel fijn
Maar ik vind een hotel en paar km van het centrum af prima omdat ik toch wel wandelHey there sunshine lift my heart![]()
Dat is wel zo. Maar toen ik laatst op zoek was naar hotels in Melbourne en Sydney in Australie, was "buiten het centrum" al gauw een uur wandelen. Hoewel het openbaar vervoer daar wel redelijk goed isquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kan toch prima
Buiten het centrum
Wandel je lekker wat meer![]()
Ik moet mijn filmkaartjes voor volgende week maar eens aanbiedenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Sneak?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:10 schreef drakin het volgende:
Ik moet mijn filmkaartjes voor volgende week maar eens aanbiedenHey there sunshine lift my heart![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar toen ik laatst op zoek was naar hotels in Melbourne en Sydney in Australie, was "buiten het centrum" al gauw een uur wandelen. Hoewel het openbaar vervoer daar wel redelijk goed is
Ja, maar ik neem 14-jarige dochter mee en hoewel die ook van wandelen houdt, doet ze liever geen 15km wandelingenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
Klein beetje van de gekte af is wel fijn
Maar ik vind een hotel en paar km van het centrum af prima omdat ik toch wel wandel![]()
Is goed te doen qua afstandquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Buiten het centrum is wel vervelend. Je wilt toch wel een beetje kunnen wandelen.Uw ADH vitamine Worst
Tobias Camman fomoshow vibesquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als het maar geen bedwantsen heeftBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Fomoshow is een populaire youtube kanaal waar tobias cammen in elk hotel waar hij komt eerst uitvoering gaat checken op bedwantsenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Aahhhquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fomoshow is een populaire youtube kanaal waar tobias cammen in elk hotel waar hij komt eerst uitvoering gaat checken op bedwantsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, zag gister de film waar ik maandag naartoe zou gaanquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wel, ik zag dat er zelfs t-shirts met die cover zijn gemaakt
![]()
Lekker gehorig ook, kan buren horen
Wastafel loopt niet goed door
Poah kan me niet heugen dat ik in een slechtere hotel ben geweest en dit is niet eens mijn goedkoopste overnachtingUw ADH vitamine Worst
Dit is overigens wel een bestaande band, metal uiteraard.
https://blastillumina.bandcamp.com/album/anal-chaos![]()
Welk oostblokland ben je?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Poah kan me niet heugen dat ik in een slechtere hotel ben geweest en dit is niet eens mijn goedkoopste overnachtingDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dan hoop ik voor je dat je buren braaf gaan slapenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Poah kan me niet heugen dat ik in een slechtere hotel ben geweest en dit is niet eens mijn goedkoopste overnachtingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
OostbolklandDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik sla wel overquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:17 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
https://blastillumina.bandcamp.com/album/anal-chaos
Oh dat had ik een keer in een Fletcher in Apeldoornquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Poah kan me niet heugen dat ik in een slechtere hotel ben geweest en dit is niet eens mijn goedkoopste overnachting
De buren waren tot middernacht aan het ketsen toenHey there sunshine lift my heart![]()
![]()
Apeldoornquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh dat had ik een keer in een Fletcher in Apeldoorn
De buren waren tot middernacht aan het ketsen toen
Dan krijg je dat
En anders flink op het bed gaan springen en kreten als "sneller", "nog sneller" en "niet dat gat" gaan roepenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je buren braaf gaan slapen![]()
Geen anale chaos voor jou?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Gewoon net over de grensquote:
In Oostbloklanden ben ik echt heel goedkoop in een meer dan prima hotel geweestUw ADH vitamine Worst
Volgende keer overnachting in Vaals boeken waar je dan dagje Aken met de bus kunt doen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Poah kan me niet heugen dat ik in een slechtere hotel ben geweest en dit is niet eens mijn goedkoopste overnachting
Maar daar koop je nu niks meer voor dat weet ikBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Geen zeester dus denk ik greysquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De buren waren tot middernacht aan het ketsen toenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Volgende keer gewoon hier komen logeren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
F.K.A. SuperwormJim![]()
Daar kunnen ook slechte hotels tussen zittenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon net over de grens
In Oostbloklanden ben ik echt heel goedkoop in een meer dan prima hotel geweestDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
* drakin luistert naar een paar nummers en voelt zich genomenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:17 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
https://blastillumina.bandcamp.com/album/anal-chaosDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Geen idee hoever dat van Aken is ..quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ok, de andere kant op. Aan de goeie kant van zuid-Limburg.
uurtje ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zijn er in Limburg goede kanten?
Dat had ik ook.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
* drakin luistert naar een paar nummers en voelt zich genomen![]()
vlaaiquote:
Dat de goede kant vindenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ok, de andere kant op. Aan de goeie kant van zuid-Limburg.
Uw ADH vitamine Worst
Nu wil ik naar LimburgDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ben in 30-40 minuten in Aken.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee hoever dat van Aken is ..
uurtje ?F.K.A. SuperwormJim![]()
En weer terugDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
5 uurtjes ben ik er
Routeplanner zegt ruim 3,5 uur
Maar ik heb ook pauze nodig en een wandelingetje onderweg
Daar ketsen ze iedere dag tot middernacht?quote:
Dan is het geen Apenheul maar KonijnenbergHey there sunshine lift my heart![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:17 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
https://blastillumina.bandcamp.com/album/anal-chaos![]()
![]()
bolk
Ben ik in Akenquote:zo heet een hovenier hier in de buurtquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daar ketsen ze iedere dag tot middernacht?
Dan is het geen Apenheul maar Konijnenberg
bally bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
dat dacht ik ookDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
regenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
maily ookquote:
quote:Ah zo.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben ik in Aken
[..]
zo heet een hovenier hier in de buurt
wat is er half?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Hij is ons aan het edgen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ProostI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
heeft Sjw Lucille ook bij zich?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Uur en 13 minuten hier of als ik zou wandelen een uurtje of 20 flink doorstappenquote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
![]()
Sneaky little HobbitsesI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Huh?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
Nog 2!quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan gooit swj de boel dicht
Of laterHey there sunshine lift my heart![]()
20 uurquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Uur en 13 minuten hier of als ik zou wandelen een uurtje of 20 flink doorstappen
ff kijken wie er op de lijst staat vandaagEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
NooiT TWD gezien?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja is iets verder dan een Kennedymars van hier uitquote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Geen puntenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:28 schreef Harrie het volgende:
ff kijken wie er op de lijst staat vandaagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bier?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:28 schreef Harrie het volgende:
ff kijken wie er op de lijst staat vandaagI'm surrounded by morons!
![]()
Kijk eens goed naar Sjwquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
o het is half
Ik hoefde niet eens naar een Fletcher Hotelquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De buren waren tot middernacht aan het ketsen toen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
![]()
![]()
Watte?quote:
![]()
![]()
Zegt me nog niks behalve een acteur die in Watchmen zit geloof ik.quote:
Doeg dan maar
Hij was de pappie van Sam en Deanquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Zegt me nog niks behalve een acteur die in Watchmen zit geloof ik.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En maakte Glenn af met LucilleDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Zegt me nog niks net zoals ik niet weet wat TWD is.quote:
Laat m maar niet lezen...quote:
Zn nick verkeerd...!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
![]()
![]()
veelgemaakte foutquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Laat m maar niet lezen...
Zn nick verkeerd...!![]()
![]()
Hm, die knots heet dan Lucille?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
BurpI'm surrounded by morons!
ik ben weer thuis jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:
Ah the Walking Dead. Nooit gezien dus vandaar.quote:
Verwijzing ernaar zit in Supernaturalquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah the Walking Dead. Nooit gezien dus vandaar.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Nog openThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik had dus ff authentiek chinees besteld. maar ben ik nou de enige die het fout gaat met stokjes? what de hell? zelfs na instructie zo op YouTube gaat t nog kut.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb twd en die spinoff met morgan gezien
die rest heb ik maar gelaten want echt leuk vond ik het op een gegeven moment niet meerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah the Walking Dead. Nooit gezien dus vandaar.
Vandaar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Hoiquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ff gezellig doen voor t weer dichtgaatLeuke dag gehad?
![]()
Nog een show die ik niet gezien heb.quote:
groot gelijkquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:34 schreef kree het volgende:
ik had dus ff authentiek chinees besteld. maar ben ik nou de beugen due get buit vier eijaar jruhgt net due stijgen, what de hell? zelfs na instructie zo op YouTube gaat t nog kut.![]()
![]()
wat?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:34 schreef kree het volgende:
ik had dus ff authentiek chinees besteld. maar ben ik nou de beugen due get buit vier eijaar jruhgt net due stijgen, what de hell? zelfs na instructie zo op YouTube gaat t nog kut.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nee hier heb je van die containers op straat waar iedereen zijn vuilniszakken naast zet zonder redenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als je na 1 seizoen het vol kan houden is het best verslavendquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:34 schreef kree het volgende:
ik had dus ff authentiek chinees besteld. maar ben ik nou de beugen due get buit vier eijaar jruhgt net due stijgen, what de hell? zelfs na instructie zo op YouTube gaat t nog kut.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat alleen vrouwen dat keken voor de hoofdpersonages.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je na 1 seizoen het vol kan houden is het best verslavend
![]()
snap ikquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:34 schreef kree het volgende:
ik had dus ff authentiek chinees besteld. maar ben ik nou de beugen due get buit vier eijaar jruhgt net due stijgen, what de hell? zelfs na instructie zo op YouTube gaat t nog kut.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
draken ookquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen vrouwen dat keken voor de hoofdpersonages.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Ik heb echt geen flauw idee wat hij schreef. Het begon met "authentiek chinees" (waarschijnlijk eten), maar geen idee wat daarop volgdequote:![]()
Echt - wtf...?quote:
Het is dat ik het via jou en maily lees, maar ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wat hij schreef. Het begon met "authentiek chinees" (waarschijnlijk eten), maar geen idee wat daarop volgde![]()
![]()
![]()
Ik ben een draak en dus nooit gezien.quote:
datquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Woon jij ook op kanalen eiland?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hier heb je van die containers op straat waar iedereen zijn vuilniszakken naast zet zonder redenHey there sunshine lift my heart![]()
hallo draakquote:
Waarschijnlijk authentiek Chinees..quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wat hij schreef. Het begon met "authentiek chinees" (waarschijnlijk eten), maar geen idee wat daarop volgde
hij heeft chinees besteld, snapt niet hoe die stokjes werken, keek op youtube, heeft toen een vork gepaktquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wat hij schreef. Het begon met "authentiek chinees" (waarschijnlijk eten), maar geen idee wat daarop volgdeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is makkelijker dan wat daar stondquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
echt ik krijg het niet voor elkaar met die stokjes, zal wel wat fout doen wss. maar oke. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
samen kijken?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
lol
IK WIST HET!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
bijna volDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
quote:quote:
15 seizoenen, heb jij een fijne bank?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Even kijken of ik nog ruimte heb in mijn sigquote:
draequeligheidquote:
Was geďnspireerd door een van de grootste DTS "karakters"quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
de hoogmoefti? is uit een stripverhaal geloof ik ....quote:Op woensdag 10 april 2019 03:12 schreef Hdero het volgende:
Maar nee, hoor, je kan het fatsoen niet opbrengen om zekfs ook maar een punt weg te geven, wat een hoogmoef![]()
Nee jij?quote:
En dit gaat heel fout klinken, maar wel een fijn bed.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Even kijken of ik nog ruimte heb in mijn sig
Jouw kloon toch net als mario dat ook is van jouquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Was geďnspireerd door een van de grootste DTS "karakters"
[..]Uw ADH vitamine Worst
Was ik maar zo creatiefquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jouw kloon toch net als mario dat ook is van jou![]()
![]()
Nee mijn bank donder ik de deur uit, je kan er maar heel even op zitten zonder rugklachten te krijgenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee jij?
En dit gaat heel fout klinken, maar wel een fijn bed.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Moet je er wel draequeligheid van makenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Even kijken of ik nog ruimte heb in mijn sig
is er een chinees in de zaal hier ook trouwens?
want die mag me ff uitleggen hoe je dat doet met die stokjesgvd zeg
Do what you love, love what you do!![]()
Er zijn kinderstokjes voor jeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
echt. hahaha serieus ik krijg het niet voor elkaar ofzo dit. LOL en heb instructie filmpjes gekeken nog.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt zelf gezocht?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
echt. hahaha serieus ik krijg het niet voor elkaar ofzo dit. LOL en heb instructie filmpjes gekeken nog.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En geen sluitende sjwquote:
![]()
![]()
Het nieuwe topic, zeker.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: