SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door greysbones op 04-06-2025 20:33:55 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
[quote]Op woensdag 4 juni 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
quote:[ afbeelding ] Op woensdag 4 juni 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.failSPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat zei Dot ik kan haar post niet lezen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dan moet je zelf gaan klooien met custom css?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Het kan wel, maar werkt niet echt goed.Content creator![]()
Dan moeten we een uur wachten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
dat zien jullie wel; bij de volgende ofzo.
Content creator![]()
Of greasemonkey of zo. Maar je kunt iemand aan je blokkeerlijst toevoegen via de console (in chrome) door direct de javascript functie aan te roepenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet je zelf gaan klooien met custom css?![]()
Je Apple ID zie je toch bij je instellingen? Of heb je die op de iPhone afgelogd?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:35 schreef JellyBelly. het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja. Gisteren de genade klap gehadHeb iPhone nog maar weet Apple ID niet meer. Kon ook niet op FOK! want ww staat in Gmail en die was uitgelogd op laptop. Daar ww inmiddels dus wel van gevonden en kan weer inloggen. Gedoetjes!
Content creator![]()
Afgelogdquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je Apple ID zie je toch bij je instellingen? Of heb je die op de iPhone afgelogd?
Geen idee. Bedoel ww denk ik.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je Apple ID zie je toch bij je instellingen? Of heb je die op de iPhone afgelogd?
Ik ga tjekken is al anderhalf jaar geleden.![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien gooit SwJ het vanavond vroeg op slot 😱
Content creator![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien gooit SwJ het vanavond vroeg op slot 😱
Zou autocorrect ook weten wat afgelogd is ?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die autocorrect corrigeert meer verkeerd dan goed.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Ik vind het een toepasselijke TTquote:An ICMP echo request, commonly used by the "ping" command, is a type of Internet Control Message Protocol (ICMP) message that a device sends to another to verify if it is reachable and active. When the destination device receives the request, it responds with an "ICMP echo reply," which indicates that the destination is reachable![]()
O maar dat wachtwoord is wel te krijgen. Je krijgt dan 3 vragen waar je destijds een antwoord op hebt gegeven, en heb je die 3 vragen goed, dan krijg je een linkje voor een wachtwoord reset.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:37 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Geen idee. Bedoel ww denk ik.
Ik ga tjekken is al anderhalf jaar geleden.Content creator![]()
Oh wacht ik zie mogelijkheden. Even aan de slagquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je Apple ID zie je toch bij je instellingen? Of heb je die op de iPhone afgelogd?![]()
Pinggggquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Shit, gaat het weer over werkgerelateerde dingen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:39 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Oh wacht ik zie mogelijkheden. Even aan de slag
Content creator![]()
We kunnen bolk omdopenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hahaha. werk en DTS gecombineerd.
Naar pinggggThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb ook een secundair email adres opgegeven (of op moeten geven), voor als de primaire email niet meer werkt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:39 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Oh wacht ik zie mogelijkheden. Even aan de slagContent creator![]()
Moeten we dan allemaal aan de BlackBerry?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen bolk omdopen
Naar pinggggOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
pingen....quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Moeten we dan allemaal aan de BlackBerry?
Content creator![]()
Ik mis mijn blackberryquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehad.quote:
My blackberry is not workingquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
![]()
Wow da's lang geledenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Moeten we dan allemaal aan de BlackBerry?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kijk ze ineens lapohunten.
Waarom is Britse humor altijd zoveel beter.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
My blackberry is not working
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Omdat ze origineel zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom is Britse humor altijd zoveel beter.![]()
Sommige Britse humor is heel erg goed. Dingen als benny hill zit ik niet op te wachtenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom is Britse humor altijd zoveel beter.![]()
Dit zijn The two Ronniesquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige Britse humor is heel erg goed. Dingen als benny hill zit ik niet op te wachten![]()
![]()
Slapstick moet je sowieso van houden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige Britse humor is heel erg goed. Dingen als benny hill zit ik niet op te wachtenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik zei tegen dino en tijdje terug your father is a hamster and your mother smells of elderberriesquote:
Kind wist niet wat m overkwamHey there sunshine lift my heart![]()
Ring ring geef mij je ping lekkerding
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Zitten de nieuwe Sneeuwwitje te kijken
Ze hebben echt hun best gedaan om te zorgen dat ze niet de handen uit haar mouwen steektHey there sunshine lift my heart![]()
Lukt niet om nr te verifiëren krijg je code via sms.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb ook een secundair email adres opgegeven (of op moeten geven), voor als de primaire email niet meer werkt.
En dat zie ik niet meer op mijn foon.
Ik laat t erbij voor vandaag.
E-Mail is wel ingesteld![]()
Ik weet niet wie dino is. Of nou ja niet in jouw context.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zei tegen dino en tijdje terug your father is a hamster and your mother smells of elderberries
Kind wist niet wat m overkwam
Vraag of Jeroen het even doetquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:55 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Lukt niet om nr te verifiëren krijg je code via sms.
E-Mail is wel ingesteldHey there sunshine lift my heart![]()
Dudje zijn kind is dinoquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dino is. Of nou ja niet in jouw context.Hey there sunshine lift my heart![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige Britse humor is heel erg goed. Dingen als benny hill zit ik niet op te wachten
Sommige
Da's vervelend. Misschien werkt dat met een linkje via email wel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:55 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Lukt niet om nr te verifiëren krijg je code via sms.
E-Mail is wel ingesteldContent creator![]()
Ligt te slapenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vraag of Jeroen het even doet
Ik ga nog even serietje kijken.
Fijne avond allen!![]()
Oooooooohhhhquote:
Ik wist niet eens dat Dud vader is.
Je kan alleen kiezen tussen sms en voiceberichtquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's vervelend. Misschien werkt dat met een linkje via email wel.![]()
Wat een luilak zegquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:58 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ligt te slapen
Ik ga nog even serietje kijken.
Fijne avond allen!
Al 10 jaarquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Oooooooohhhh
Ik wist niet eens dat Dud vader is.
Hey there sunshine lift my heart![]()
Hoeveel wil je er?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hopelijk pak ik nog puntjes al kan het mij nie bommeHey there sunshine lift my heart![]()
Ik wil er minimaal 12501.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Even dealtje maken met een modquote:
Als het dan op slot is kunnen ze je nog één post laten makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Even dealtje maken met een mod
Als het dan op slot is kunnen ze je nog één post laten makenDan is straks iedereen uit de puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ik.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is wel een mooi getal
Deze maand weer vrijdag de 13eVolgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Even dealtje maken met een mod
Als het dan op slot is kunnen ze je nog één post laten makenIk sta er wel voor openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Is er al een slotjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jij corrupt wezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart![]()
ping
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
PingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jullie werden boos op mijquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee nee
Want dan ben je morgen weer boos![]()
Totaal onnodig natuurlijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar ik ben best omkoopbaar zeg masrOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Uhuquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jullie werden boos op mij![]()
Totaal onnodig natuurlijk
Je was ook totaal niet onredelijk ofzoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kunnen ook nog een los DTS mod spel maken
Die is altijd op slot dus dan kunnen alleen mods er postenHey there sunshine lift my heart![]()
polkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee vond ik nietquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uhu
Je was ook totaal niet onredelijk ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
je poste door het slotjequote:Op woensdag 4 juni 2025 21:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Die is altijd op slot dus dan kunnen alleen mods er posten![]()
![]()
Zoals de nws slowchatquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Die is altijd op slot dus dan kunnen alleen mods er postenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dts is nú al een mod spel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Die is altijd op slot dus dan kunnen alleen mods er postenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn eten doet geen pingquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja. Kijk je daar van op?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga je nou zeggen dat je verwacht dat mensen kijken?![]()
Misschien bestaat dat al in het crew forumquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Die is altijd op slot dus dan kunnen alleen mods er posten![]()
![]()
En het is allang op
Ik had spareribsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ten eerste is de laatste mod winnaar seizoen 63 geweestquote:
Ten tweede Bolk harder danHey there sunshine lift my heart![]()
Owww dat zou enigszins dingen verklarenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien bestaat dat al in het crew forumThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Iedereen weet ditquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben er niet gek op, maar weggooien is zondequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Oké sneeuwwitje ging het bos in
Zoende Robin Hood
Ging terug naar het kasteel als roodkapjeHey there sunshine lift my heart![]()
Jij begon er weer over jongedamequote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
OkidokiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ok
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waarom zou je terracotta /oud rozige tegels in een toilet plakken
Hmmm bij mijn Sims doe ik dat ik vakantie huisjesquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:24 schreef greysbones het volgende:
Waarom zou je terracotta /oud rozige tegels in een toilet plakkenHey there sunshine lift my heart![]()
En in je eigen huis ?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hmmm bij mijn Sims doe ik dat ik vakantie huisjesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee Simsquote:
Is een spelletje
Fantasy wereld
Waar ik een huis kan hebbenHey there sunshine lift my heart![]()
Jaaaaquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee Sims
Is een spelletje
Fantasy wereld
Waar ik een huis kan hebben
Ik weet wel wat Sims is
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Spareribs.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nieuwe doctor is daar al in beeldquote:
Ik ga zaterdag naar de ghetto van Enschede zuid.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We weten nog nietsquote:
Ze is niet aangekondigd zoals andere doctorsHey there sunshine lift my heart![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. StevenHyde / 521 / +5 / +7 / 131 / 163
2. Lovely / 379 / +132 / +71 / 750 / 896
3. RedShoe / 214 / +92 / +39 / 711 / 814
4. loveislikeakiss / 193 / +49 / +89 / 447 / 552
5. greysbones / 81 / +18 / +16 / 581 / 616
6. drakin / 59 / +19 / +39 / 172 / 205
7. Fogel / 56 / +1 / +1 / 78 / 101
8. hemarookworst / 34 / +5 / +8 / 101 / 124
9. Borrelnootje00 / 27 / +5 / +2 / 28 / 38
10. kree / 25 / +0 / +2 / 96 / 108
11. gebrokenglas / 24 / +1 / +9 / 198 / 218
12. maily / 21 / +15 / +3 / 82 / 92
13. Harrie / 18 / +0 / +0 / 32 / 41
14. Grrrrrrrr / 17 / +2 / +3 / 37 / 46
15. devzero / 17 / +8 / +1 / 61 / 75
16. Pinnenmutske / 17 / +1 / +7 / 54 / 72
17. Dr.Mikey / 16 / +1 / +0 / 31 / 44
18. KoningWouter / 15 / +0 / +11 / 27 / 35
19. Bally-b / 13 / +5 / +0 / 48 / 50
20. KillemWieft / 13 / +11 / +0 / 56 / 63SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hebben ze dat daarquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga zaterdag naar de ghetto van Enschede zuid.
Willekeurige elke avond een slokje mogen zetten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ten eerste is de laatste mod winnaar seizoen 63 geweest
Ten tweede Bolk harder dan
Leuk element.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij als nacht braker hebt daar wel last van geloof ik jaquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Willekeurige elke avond een slokje mogen zetten.
Leuk element.Hey there sunshine lift my heart![]()
Nu klinkt het alsof je kat dudje heetquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb dorst maar dudje ligt op schoot![]()
![]()
Tis wat het is Mikeyquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Willekeurige elke avond een slokje mogen zetten.
Leuk element.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
niet? Er was toch al een beeld van?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We weten nog niets
Ze is niet aangekondigd zoals andere doctorsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maar ja de sneeuwwitje film is de slechtste live action remake tot nu toe
Niet vanwege de actrice Rachel zegler
Een beetje omdat gal.gadot niet kan acteren
Maar vooral omdat ze elementen van de originele tekenfilm wilde trouwen met een sterke stem en een donkere realiteit
Maar dan gaat de ene scene dus van diepe ernstige toespraak, en de volgende scene is blije dansjes
Ik voel me een pingpong bal na deze filmHey there sunshine lift my heart![]()
sneeuwitje?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat bedrijf in Lochem is kei duur 3500 alleen voor de woonkamer. Dan komt de keuken er nog bij.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De coke snuif versie?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
De katten heten king en fluffyquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof je kat dudje heet
Van dudje zijn naam heb ik een trampstamp gehadHey there sunshine lift my heart![]()
Die meid is na die flop, onlyfans gestart las ik ergens.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar ja de sneeuwwitje film is de slechtste live action remake tot nu toe
Niet vanwege de actrice Rachel zegler
Een beetje omdat gal.gadot niet kan acteren
Maar vooral omdat ze elementen van de originele tekenfilm wilde trouwen met een sterke stem en een donkere realiteit
Maar dan gaat de ene scene dus van diepe ernstige toespraak, en de volgende scene is blije dansjes
Ik voel me een pingpong bal na deze filmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rachel? Die heeft al 2 top prestaties neer gezet voor ze hier kwamquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die meid is na die flop, onlyfans gestart las ik ergens.
Ze kan zingen, van mij mag ze blijvenHey there sunshine lift my heart![]()
Ik zag gister een goede filmquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aiquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedrijf in Lochem is kei duur 3500 alleen voor de woonkamer. Dan komt de keuken er nog bij.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mogelijk om te bewijzen dat ze wel vormen heeftquote:
In de outfits die de film haar gaf had ze net zo goed een 10 jarig jongetje kunnen zijnHey there sunshine lift my heart![]()
Staat in welke film heb je gezienquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ben eerder benieuwd naar de Gothfatherquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
jaja vast wel, je zult begrijpen ik ga dat niet helemaal nazoeken?quote:
zeg maar gewoon hier, wat was die film
Do what you love, love what you do!![]()
Die film viel ik bij in slaapquote:
Wil m nog een keer kijken of hij echt zo slecht is als ik me herinnerHey there sunshine lift my heart![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die film viel ik bij in slaap
Wil m nog een keer kijken of hij echt zo slecht is als ik me herinner![]()
![]()
Waarom jezelf dat aan doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik was 13 ofzo toen we naar de bios gingen? Mogelijk is mijn mening nu andersquote:Hey there sunshine lift my heart![]()
oude films kunnen ook goed zijn?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik was 13 ofzo toen we naar de bios gingen? Mogelijk is mijn mening nu andersDo what you love, love what you do!![]()
Zekerquote:
12 angry men is met reden een klassieker
Kijk ook graag dingen met Marilyn Monroe of Grace Kelly
Of Gene KellyHey there sunshine lift my heart![]()
Lag er een paardenhoofd naast je toen je wakker werd?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die film viel ik bij in slaap
Wil m nog een keer kijken of hij echt zo slecht is als ik me herinnerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
tis beetje van voor mijn tijd denk, maar trailer linkje wil ik wel ff kijken?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zeker
12 angry men is met reden een klassieker
Kijk ook graag dingen met Marilyn Monroe of Grace Kelly
Of Gene KellyDo what you love, love what you do!![]()
Kan je nou echt niet zelf zoeken?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Weet je hoe moeilijk dat is.quote:
jawel maar ben benieuwd wat jullie nu leuk vonden enzo vooral. ik kan ze zelf wel vinden.quote:
maar was meer benieuwd naar jullie idee ff eerst, voor ik er wat over ga vindenDo what you love, love what you do!![]()
Nee helaasquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Lag er een paardenhoofd naast je toen je wakker werd?Google is het beste vriendquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
tis beetje van voor mijn tijd denk, maar trailer linkje wil ik wel ff kijken?Hey there sunshine lift my heart![]()
nah doe maar ff trailer link van welke Julie leuk vinden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee helaas
[..]
Google is het beste vriendDo what you love, love what you do!![]()
Julie is er nietquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
nah doe maar ff trailer link van welke Julie leuk vinden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja kennelijk voor hem welquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hoeveel moeite was het om YouTube link te vinden van die trailer?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
https://letmegooglethat.com/?q=trailer+12+angry+men
ipv dit?Do what you love, love what you do!![]()
Christus te paardquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel moeite was het om YouTube link te vinden van die trailer?
ipv dit?
KerolThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij wilde mij wat anders aansmeren. Dan moest ik mijn screens maar verkopen aan de buren. Euh. Die hangen net 4 jaar.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow echtquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wilde mij wat anders aansmeren. Dan moest ik mijn screens maar verkopen aan de buren. Euh. Die hangen net 4 jaar.
potquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel moeite was het om YouTube link te vinden van die trailer?
ipv dit?
ketel
zwartHey there sunshine lift my heart![]()
Dus greys zit je gewoon een beetje beunhazen aan te bevelen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wilde mij wat anders aansmeren. Dan moest ik mijn screens maar verkopen aan de buren. Euh. Die hangen net 4 jaar.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus greys zit je gewoon een beetje beunhazen aan te bevelen?
oke oke. ik denk niet al te boeiend weer dit. maar damn doe dan gewoon een linkje wat er zo staat. geej fam van andere en door moeten klikken. op YouTube staat t ook.Do what you love, love what you do!![]()
Die kreeg je nog terug van eerder.quote:
ik weet niet of het een act is of een gevalletje te dom om te poepen
helpHey there sunshine lift my heart![]()
![]()
Wat zegt je baarmoeder gevoel ?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik weet niet of het een act is of een gevalletje te dom om te poepen
helpThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Ow das jammerquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die is stuk dus daar luister ik nooit naar
Je instinct dan
En wat is daar de psychosomatische betekenis van?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die is stuk dus daar luister ik nooit naarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
wel 3x gepoept vandaag, misschien morgenvroeg nog een keer wegen voor de lolzHey there sunshine lift my heart![]()
![]()
Deze film zag ik gister, komt morgen in alle bioscopen uit:
dimmak in F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLXIVDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
zijn jullie beetje van vooroordelen, of niet? niet alleen tegen mij maar ook anderen?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Hier heb je een stickerquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:00 schreef drakin het volgende:
Deze film zag ik gister, komt morgen in alle bioscopen uit:
dimmak in F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLXIVEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
klik hier nou maar dimmak in F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLXIVquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:02 schreef kree het volgende:
zijn jullie beetje van vooroordelen, of niet? niet alleen tegen mij maar ook anderen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ken alleen een Jorge.quote:
Waarom blokkeer je me niet?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat je dat van ons denkt is een vooroordeel!quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:02 schreef kree het volgende:
zijn jullie beetje van vooroordelen, of niet? niet alleen tegen mij maar ook anderen?![]()
hmm heerlijk, aan een meertje of een kanaal?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
bolk ze!quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: