SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 04-06-2025 18:51:48 ]Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
oke
het eten is verpest
de saus ging erbij
de saus was niet meer goed
de saus was houdbaar tot 2019
alles is nu nope
we hebben eten besteld
we beginnen nu met het toetje terwijl we wachtenHey there sunshine lift my heart![]()
Maar wie bewaard ook zo lang de sausquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke
het eten is verpest
de saus ging erbij
alles is nu nope
we hebben eten besteld
we beginnen nu met het toetje terwijl we wachten![]()
Eens in de zoveel tijd de kasten en lades checken of producten nog goed zijn
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Mooi gedichtquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke
het eten is verpest
de saus ging erbij
alles is nu nope
we hebben eten besteld
we beginnen nu met het toetje terwijl we wachtenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niet goed gefifot blijkbaarquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wie bewaard ook zo lang de saus![]()
Eens in de zoveel tijd de kasten en lades checken of producten nog goed zijnHey there sunshine lift my heart![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nja voordeel nu wel lekker eten bestellenquote:
Ja maar duurt langerquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja voordeel nu wel lekker eten bestellen
Hey there sunshine lift my heart![]()
Dat wel ja..quote:Let's take the long way home, love is burning slowly
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke
het eten is verpest
de saus ging erbij
alles is nu nope
we hebben eten besteld
we beginnen nu met het toetje terwijl we wachten![]()
![]()
of toch even langs de macContent creator![]()
Het eten is verpestquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke
het eten is verpest
de saus ging erbij
alles is nu nope
we hebben eten besteld
we beginnen nu met het toetje terwijl we wachten
alles is nu nope
De saus kwam niet door de test
die was in 2019 nog wél de dope
We hebben onze smaakpapillen gekweld
En in omgekeerde volgorde, bij wijze van straf
Hebben we eten besteld
En eten we het toetje voorafMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
patatquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja voordeel nu wel lekker eten bestellen
Content creator![]()
Nee wit en waterigquote:
Maar het moest ook een witte saus zijn dus dat deel klopt nogHey there sunshine lift my heart![]()
De saus was Code Roodquote:
Neequote:Op woensdag 4 juni 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat er iets mis ging met het quoten
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Homijntje, heb je al punten gescoord?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat haal ik alleen maar op, of ik doe dat in de airfyerquote:
Alle punten gaan deze maand automatisch naar mij
Bondage voor je gefixt?quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:55 schreef Lovely het volgende:
Alle punten gaan deze maand automatisch naar mijHey there sunshine lift my heart![]()
Konijntje gaat nu radio ma... ehhh... luisteren.quote:
* Homijn heeft uit zeer betrouwbare bron dat er zo een uitzending op Radio 49 begint.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
in mijn teller nog niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:55 schreef Lovely het volgende:
Alle punten gaan deze maand automatisch naar mij
Content creator![]()
je zit nu in Aken?quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
Heerlijke dag vandaag, alleen nog hotel overlevenContent creator![]()
Dan moet dat even aangepast wordenquote:
wat heb je er voor over?quote:
* gebrokenglas maakt het bekende geld gebaar met de vingersContent creator![]()
Nee daar kom ik nooitquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij haalt liever dat bij de echte snackbar?![]()
![]()
Geen natura optie?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wat heb je er voor over?
* gebrokenglas maakt het bekende geld gebaar met de vingersOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ligt eraan of hij koffie met slagroom drinkt. Want al die uitgespuugde koffie moet ooit een keer opgeruimd worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Een tientje?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wat heb je er voor over?
* gebrokenglas maakt het bekende geld gebaar met de vingers
Eet je wel eens patat of friet?quote:
Wel in de chocomelkquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
nee, ik heb nooit slagroom in mijn koffie. is niet lekker
Bestaat dat?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oeh
Chocolade slagroom op chocolademelkLet's take the long way home, love is burning slowly
Niet in de winkel te koopLet's take the long way home, love is burning slowly
0 natuurlijk hahaquote:![]()
Dit raakt me persoonlijkquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kun je goed koken? een dan niet van woede?
Want alhoewel dudje kookte heb ik het koken verpestHey there sunshine lift my heart![]()
Bak ik zelf lekkerderquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
je rijdt geregeld langs de mac. lekkere frietjes![]()
Ik kan wel wat in elkaar flansen jaquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kun je goed koken? een dan niet van woede?Let's take the long way home, love is burning slowly
Is,ook lekkerquote:
o daar dacht ik niet aan. sorry als ik die indruk nu wektequote:Op woensdag 4 juni 2025 19:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dit raakt me persoonlijk
Want alhoewel dudje kookte heb ik het koken verpestContent creator![]()
Ikquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
o daar dacht ik niet aan. sorry als ik die indruk nu wekte
Ben
Compleet
Vernietigd
Keihard huilenHey there sunshine lift my heart![]()
Als je friet bij de mac zonder zout besteld is het verser
Zelf nog niet uit getest trouwens
Zo erg daar dan?quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
Heerlijke dag vandaag, alleen nog hotel overlevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
het is een doordeweekse dag, dat zal schelen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
HET ETEN IS TE VROEG
IK BEN ZELDEN ZO GELUKKIG GEWEESTContent creator![]()
Woensdagquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
het is een doordeweekse dag, dat zal schelen.
Hey there sunshine lift my heart![]()
Dat moet wel goed komen.. ik heb 155 nodigquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hoe lekkerder je diner, hoe meer DTS punkten je krijgt.![]()
Jij jaagt mij nooit wegquote:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu is gebrokenglas weg
Ja ineens poef allemaal wegquote:
Binnen 10 minuten heet dat geen eten.quote:
quote:quote:
ik moet ff wat vertellen. want voor er hier weer teveel verhalen komen.
heb wat DM gehad namelijk en ook in FB.
weet dat ik niet meer hetzelfde ben als stuk of 10 jaar terug he? ik heb er allemaal wel van geleerd en ten goede
dat jullie dat ook even weten.
goed altijd met alles eens zijn, euh nee dat niet.Do what you love, love what you do!![]()
Ik snap er niets van?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:45 schreef kree het volgende:
ik moet ff wat vertellen. want voor er hier weer teveel verhalen komen.
heb wat DM gehad namelijk en ook in FB.
weet dat ik niet meer hetzelfde ben als stuk of 10 jaar terug he? ik heb er allemaal wel van geleerd en ten goede
dat jullie dat ook even weten.
goed altijd met alles eens zijn, euh nee dat niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
er werd met name terug gehaald over mijn verleden en daar hoef je me niks over uit te leggen.quote:
Maar ben niet zo meer hetzelfde als toen, kan relativeren en weet dat ik toen mss niet het beste deed.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom gaan ze jou daar over dmmen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
er werd met name terug gehaald over mijn verleden en daar hoef je me niks over uit te leggen.
Maar ben niet zo meer hetzelfde als toen, kan relativeren en weet dat ik toen mss niet het beste deed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niets van meegekreegen
Ik ben ook niet meer hetzelfde als 10 jaar geledenAlways remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
omdat ik wel kritisch ben. en al veel te snel wordt dat doorgetrokken over zal je wel weer dronken zijn of alles teveel in je eigen gedachten wereldje, wat niet zo is, want ben wel kritisch.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Dat heb ik ook gedaan vandaag, komt wel dichtbij zo
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
kerel, wat jij in DM krijgt is DM, niet voor hier.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
er werd met name terug gehaald over mijn verleden en daar hoef je me niks over uit te leggen.
Maar ben niet zo meer hetzelfde als toen, kan relativeren en weet dat ik toen mss niet het beste deed.
je hoeft hier niets te vertellen wat voor verhalen je in DM krijgtContent creator![]()
niet zo snel oordeel over elkaar vellen, dat is een goed idee in dit topic denkDo what you love, love what you do!![]()
O daar gaat het weer om. Laat het lekker rusten joh en ga er gewoon niet op inquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik wel kritisch ben. en al veel te snel wordt dat doorgetrokken over zal je wel weer dronken zijn of alles teveel in je eigen gedachten wereldje, wat niet zo is, want ben wel kritisch.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
weet ik maar wilde dat ff zeggen, want als ik het heb vast ook anderen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kerel, wat jij in DM krijgt is DM, niet voor hier.
je hoeft hier niets te vertellen wat voor verhalen je in DM krijgtDo what you love, love what you do!![]()
hoeft niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik maar wilde dat ff zeggen, want als ik het heb vast ook anderen.Content creator![]()
nouja wilde dat ff zeggen van mezelf uit, wat rest ermee doet zie maar.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Jij haalde zelf je verleden erbijquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
Maar ben niet zo meer hetzelfde als toen, kan relativeren en weet dat ik toen mss niet het beste deed.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en hoe anderen ermee omgaan is voor die anderen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik maar wilde dat ff zeggen, want als ik het heb vast ook anderen.
bevalt een dm je niet, dan negeren en blokken, en verder met je leven.Content creator![]()
Resolutie GGquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en hoe anderen ermee omgaan is voor die anderen.
bevalt een dm je niet, dan negeren en blokken, en verder met je leven.
Me like
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
na DM doe ik wel beantwoorden eigenlijk altijd. en hoop anderen doen dat ook terug als ik ze stuur.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en hoe anderen ermee omgaan is voor die anderen.
bevalt een dm je niet, dan negeren en blokken, en verder met je leven.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is drie dagen geleden. Het is overal uitgepraat en vooral afgekapt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
nouja wilde dat ff zeggen van mezelf uit, wat rest ermee doet zie maar.
Begin er dan (vooral hier) niet weer over![]()
![]()
Nou ik kom later wel weer bolken of morgen aju
nou, niet meer doen dus. zo blijf je het ook voeden hčquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
na DM doe ik wel beantwoorden eigenlijk altijd. en hoop anderen doen dat ook terug als ik ze stuur.Content creator![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:54 schreef Lovely het volgende:
Nou ik kom later wel weer bolken of morgen aju![]()
![]()
Iedereen die het niet snapt gaat het nu TERUGLEZENquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou, niet meer doen dus. zo blijf je het ook voeden hč![]()
![]()
lees het nu pas dus hahaquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:54 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is drie dagen geleden. Het is overal uitgepraat en vooral afgekapt.
Begin er dan (vooral hier) niet weer overDo what you love, love what you do!![]()
ja het wordt elke keer weer opgerakeld. het is nu wel een keer klaar.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:54 schreef maily het volgende:
[..]
Begin er dan (vooral hier) niet weer overContent creator![]()
Een meet en die knul is helemaal veranderd.quote:
En het heeft 0,0 met dts te makenquote:
Lekker daar houden waar het hoortThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze dame hčquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
Het was allesbehalve haha.
Het was eigenwijs, rete-irritant en doodvermoeiend.![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:54 schreef Lovely het volgende:
Nou ik kom later wel weer bolken of morgen aju
ja denk wel eigenlijk, rest wie ik via DM had mogen even maar in topic dan wel eigenlijk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:54 schreef maily het volgende:
[..]
Begin er dan (vooral hier) niet weer overDaar hebben ze iets voor uitgevonden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja het wordt elke keer weer opgerakeld. het is nu wel een keer klaar.
quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
nee, niet in het topic dusquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk wel eigenlijk, rest wie ik via DM had mogen even maar in topic dan wel eigenlijk.Content creator![]()
sorryquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
Het was eigenwijs, rete-irritant en doodvermoeiend.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik loop een beetje achter. Kun je vertellen waar het over gaat?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:56 schreef kree het volgende:
loop achter dus? ja sorry ik lees het niet elke dag mee.![]()
Je leest maar terugquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik loop een beetje achter. Kun je vertellen waar het over gaat?![]()
![]()
oneens hihiquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
Het was eigenwijs, rete-irritant en doodvermoeiend.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik loop een beetje achter. Kun je vertellen waar het over gaat?
Content creator![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik loop een beetje achter. Kun je vertellen waar het over gaat?![]()
![]()
![]()
Ook jij
Meneer Dev Zero kunt te ver gaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
na denk beter kan de rest je vertellen wssquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik loop een beetje achter. Kun je vertellen waar het over gaat?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ook jij
Meneer Dev Zero kunt te ver gaan![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik loop een beetje achter. Kun je vertellen waar het over gaat?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
We gaan helemaal niks vertellenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
na denk beter kan de rest je vertellen wss
Ik ben nu ook wel benieuwd
Doe maar ff korte samenvattingOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
hihi LOL gwn geen drama mknquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:00 schreef sp3c het volgende:
Doe maar ff korte samenvattingwat vinden jullie?
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:00 schreef sp3c het volgende:
Doe maar ff korte samenvatting![]()
een de rest gaat dat niet doen want de rest is er meer dan klaar mee.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
na denk beter kan de rest je vertellen wss
Content creator![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:00 schreef sp3c het volgende:
Doe maar ff korte samenvatting
ik heb hier idee over. maar vind het eigenlijk al wel beetje klaar.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:00 schreef sp3c het volgende:
Doe maar ff korte samenvatting
maar als iemand zin heeft maak er maar korte samenvatting over.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
na denk beter kan de rest je vertellen wssquote:![]()
Zelfs chatgpt wil daar geen samenvatting meer van maken.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik snap niet dat jullie er zo op ingaan. Dan weet je al dat weer een antwoord komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prompt: Vat het dilema van kree samenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:02 schreef aeque het volgende:
Zelfs chatgpt wil daar geen samenvatting meer van maken.
Resultaat:Geen idee hoe het daar op komtquote:Het dilemma van Kree komt hierop neer:
Hij geniet van de voordelen van het vrijgezel zijn — geen verplichtingen, geen kinderen, en niemand om rekening mee te houden — maar voelt tegelijk de druk of verwachting van anderen (of misschien zichzelf) om een relatie te overwegen. Die vrijheid tegenover de mogelijke gemakken of verbondenheid van een relatie vormt zijn innerlijke tweestrijd.![]()
![]()
nou denk niet echt antwoord, maargoed als er zo vaag over is van wat ik zei en waarom?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:03 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap niet dat jullie er zo op ingaan. Dan weet je al dat weer een antwoord komt
ik wil het wel uitleggen. maar moeten jullie vragen eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
KLAAR NU!!!quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Prompt: Vat het dilema van kree samen
Resultaat:
[..]
Geen idee hoe het daar op komt
Ik heb iets teveel posts in chatgpt gecopieerd om te laten vertalen en nu weet chatgpt alles over kree![]()
![]()
You mean ass bieberbelieberquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:04 schreef devzero het volgende:
Ik heb iets teveel posts in chatgpt gecopieerd om te laten vertalen en nu weet chatgpt alles over kree
Verstandigquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoiets. Maar ik zal ophouden met een aansteker bij het lontje te houden
Hahahha ja zo gaat datquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:04 schreef devzero het volgende:
Ik heb iets teveel posts in chatgpt gecopieerd om te laten vertalen en nu weet chatgpt alles over kree
Ik vroeg laatst iets over mezelf, chatgpt wist best wel wat te vertellen
vindt t beetje kut dat jullie geen eigen mening meer hebben en alleen chatftp kopiėren.Do what you love, love what you do!![]()
Ik las kontje en ik snapte het al niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoiets. Maar ik zal ophouden met een aansteker bij het lontje te houdenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Over mijn kontje heb ik eigenlijk nog geen DMs gehadquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik las kontje en ik snapte het al niet.![]()
![]()
Moet @SwJ het topic nu dicht gooien of kunnen we gewoon over gaan tot de orde van de bolk uhhm de dag
Mensen hebben jou gedmd blijkbaar. Geef die mensen antwoord in dm.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk niet echt antwoord, maargoed als er zo vaag over is van wat ik zei en waarom?
ik wil het wel uitleggen. maar moeten jullie vragen eigenlijk?
Niet hier![]()
Ja godver Greet. Dat heb je mij niet verteld. Dan kan ik er beter meteen maar mee kappen.quote:
Jaquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:08 schreef Lovely het volgende:
Moet @:swj het topic nu dicht gooien of kunnen we gewoon over gaan tot de orde van de bolk uhhm de dagAlways remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Waarvoor ??quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:08 schreef Lovely het volgende:
Moet @:swj het topic nu dicht gooien of kunnen we gewoon over gaan tot de orde van de bolk uhhm de dagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik wen eraan wel? nl dat ik niet,mand meer serieus moet nemen over eigen mening, maar meer een copy zie van AIquote:
brevalt me voor geen meter kan ik je zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
De ene dag is het een lulquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja godver Greet. Dat heb je mij niet verteld. Dan kan ik er beter meteen maar mee kappen.
Lang en hardThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Fixed.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Over mijn kontje heb ik eigenlijk nog geen DMs gehad
Benieuwd welke mod er vanavond door het slotje postquote:
Hey Moon
Het "enge" van al die chatbots is dat ze alle informatie over je combineren. Helaas niet altijd even foutloos als het dingen gaat bedenken.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahahha ja zo gaat dat
Ik vroeg laatst iets over mezelf, chatgpt wist best wel wat te vertellen![]()
Omdat dit anders te lang door gaatquote:![]()
Ikke.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Benieuwd welke mod er vanavond door het slotje post
Ik zeg toch, dan kan ik het beter maar overslaan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
De ene dag is het een lul
Lang en hard
Even een pol makenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Benieuwd welke mod er vanavond door het slotje post
Aan wie ligt dat? Aan Kree of aan iedereen die er door blijft gaanquote:
Is ook een keusquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeg toch, dan kan ik het beter maar overslaan.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moonmoonquote:nog niet weggewaaid zo te zien.
Die gaan gewoon uit de statsquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Benieuwd welke mod er vanavond door het slotje post![]()
![]()
Aan kreequote:Op woensdag 4 juni 2025 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan wie ligt dat? Aan Kree of aan iedereen die er door blijft gaan
Die kan ook ophoudenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Allemaalquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan wie ligt dat? Aan Kree of aan iedereen die er door blijft gaan
Nog naar je zin daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aequequote:Op woensdag 4 juni 2025 20:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Moonmoonnog niet weggewaaid zo te zien.
![]()
Nee nog net niet![]()
![]()
Ja en als er niet op gereageerd wordt stopt het ook. 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, ik stem op Dot:quote:quote:Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Als ze me tegenhouden zeg ik dat jij me gepusht hebt hoor.quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als er niet op gereageerd wordt stopt het ook. 🤣
Die gaat gewoon doorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar die pakt toch geen punten, dus dat is niet ergquote:
Daar kan nog meer bijquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Of bondage. Maar er staan al 3 mods in het lijstje van users die niet meetellen
Gaat u door voor het perenijsjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:scheelde niet veel?
Iedereen uit de stats!quote:![]()
Maar nee, ze staan wel in de stats, ,maar niet in de scorelijstenAlways remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Oeh lekkerquote:
Gelukkig ook niet bloed heetquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
gisteren ging het hard![]()
Vandaag was het heel mooi weer
Zo kun je het ook zien. Mevrouw Dr. Wijsneusquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen uit de stats!![]()
Maar nee, ze staan wel in de stats, ,maar niet in de scorelijsten![]()
![]()
Dan scrollen of op negeer zettenquote:
Lekker hoorquote:
Dat heb ik tot nu toe ook gedacht, maar .....quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als er niet op gereageerd wordt stopt het ook. 🤣Content creator![]()
De Hemel
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je hebt een abo. Zet dan gewoon op negeerquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe ook gedacht, maar .....
Of snel scrollen
Ik scroll er normaal wat omheen. Ik heb momenteel niemand in de toe, volgens mij. Even checken....quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt een abo. Zet dan gewoon op negeer
Of snel scrollenContent creator![]()
Foe tsieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet mijn abo gaan uitbreiden denk ik.quote:
Foe hoop ikquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik scroll er normaal wat omheen. Ik heb momenteel niemand in de toe, volgens mij. Even checken....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daarmee doel ik niet op jou GG
Voor jou wordt de optie geprogrammeerd om alleen die users toe te voegen die je wel wil zien. Dat is een korter lijstjequote:Op woensdag 4 juni 2025 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet mijn abo gaan uitbreiden denk ik.
Content creator![]()
Kun je maar 50 mensen in je FOE lijst hebben?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet mijn abo gaan uitbreiden denk ik.![]()
Moest hardop lachen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor jou wordt de optie geprogrammeerd om alleen die users toe te voegen die je wel wil zien. Dat is een korter lijstje
Lijkt zo maar valt eigenlijk wel mee hoor.
Een basic abo biedt slechts ruimte voor 10 foes. Pimp een limiet van 100. Dus die moet aeque hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je maar 50 mensen in je FOE lijst hebben?
Content creator![]()
Wat zei dev, ik kan zijn posts niet zien.
Maakt mij niet uit hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je in mijn foe staan?
Oh dat kan niet eens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee je komt foe plaatsen tekortquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet mijn abo gaan uitbreiden denk ik.
quote:
Ik zat eerder tegen de limiet aan het aantal UIs Maar waarom zou ik meer dan 10 UIs op FOK! houden?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een basic abo biedt slechts ruimte voor 10 foes. Pimp een limiet van 100. Dus die moet aeque hebben![]()
Voor mods kan ik het begrijpen, maar waarom kunnen we @Paul niet blokkerenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je in mijn foe staan?
Oh dat kan niet eens.![]()
![]()
Inderdaad, die dingen bewaar je toch lokaal? In een paar tellen heb je er eentje geüpload.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:25 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik zat eerder tegen de limiet aan het aantal UIs Maar waarom zou ik meer dan 10 UIs op FOK! houden?Content creator![]()
Geen ideequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Crewquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor mods kan ik het begrijpen, maar waarom kunnen we @:paul niet blokkerenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
whah ben niet van blokkeren enzo eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:25 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik zat eerder tegen de limiet aan het aantal UIs Maar waarom zou ik meer dan 10 UIs op FOK! houden?Do what you love, love what you do!![]()
alsof jij mij zou willen blocken, fanquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor mods kan ik het begrijpen, maar waarom kunnen we @:paul niet blokkerenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Waar moet ik beginnen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:55 schreef maily het volgende:
[..]
Iedereen die het niet snapt gaat het nu TERUGLEZEN![]()
![]()
![]()
* gebrokenglas heeft wel betere dingen te doen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:55 schreef maily het volgende:
[..]
Iedereen die het niet snapt gaat het nu TERUGLEZEN
Content creator![]()
Doe dan jonguhquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
whah ben niet van blokkeren enzo eigenlijk.
het zal niet de eerste keer zijn dat iedereen hierdoor elkaar niet goed snapt he ?Do what you love, love what you do!![]()
Het allereerste waar je mee moet beginnen, vind ik, is het plaatsen van een bolk!quote:Content creator![]()
Boeiuhhhquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:30 schreef kree het volgende:
het zal niet de eerste keer zijn dat iedereen hierdoor elkaar niet goed snapt he ?
nee nee nee, stop!quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:30 schreef kree het volgende:
het zal niet de eerste keer zijn dat iedereen hierdoor elkaar niet goed snapt he ?Content creator![]()
Hey Jelly. Doe maar bij het beginquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KapotteTelefoonBolk!quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het allereerste waar je mee moet beginnen, vind ik, is het plaatsen van een bolk!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: