Is goed te doen qua afstandquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Buiten het centrum is wel vervelend. Je wilt toch wel een beetje kunnen wandelen.
Tobias Camman fomoshow vibesquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als het maar geen bedwantsen heeft
Fomoshow is een populaire youtube kanaal waar tobias cammen in elk hotel waar hij komt eerst uitvoering gaat checken op bedwantsenquote:
Aahhhquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fomoshow is een populaire youtube kanaal waar tobias cammen in elk hotel waar hij komt eerst uitvoering gaat checken op bedwantsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja, zag gister de film waar ik maandag naartoe zou gaanquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wel, ik zag dat er zelfs t-shirts met die cover zijn gemaakt
Welk oostblokland ben je?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker gehorig ook, kan buren horen
Wastafel loopt niet goed door
Poah kan me niet heugen dat ik in een slechtere hotel ben geweest en dit is niet eens mijn goedkoopste overnachting
Dan hoop ik voor je dat je buren braaf gaan slapenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Poah kan me niet heugen dat ik in een slechtere hotel ben geweest en dit is niet eens mijn goedkoopste overnachting
Ik sla wel overquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:17 schreef devzero het volgende:
Dit is overigens wel een bestaande band, metal uiteraard.
[ afbeelding ]
https://blastillumina.bandcamp.com/album/anal-chaos
Oh dat had ik een keer in een Fletcher in Apeldoornquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Apeldoornquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh dat had ik een keer in een Fletcher in Apeldoorn
De buren waren tot middernacht aan het ketsen toen
En anders flink op het bed gaan springen en kreten als "sneller", "nog sneller" en "niet dat gat" gaan roepenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je buren braaf gaan slapen
Geen anale chaos voor jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |