SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Vakman pur sang
Jij komt uit de Achterhoek, dat verstaat toch niemand hierquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Maak mij maar uberfuhrer.
Ik zal streng maar rechtvaardig zijn.
Vaak bi-j te bangequote:Op woensdag 4 juni 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij komt uit de Achterhoek, dat verstaat toch niemand hier
Eigenlijk altijd wel, Balkenende was ook maar een hele rare snuiter of de vieze CDA man.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat hebben we ook een serie clowns en idioten gehad de laatste jaren.
Oh gelukkig. Was al bang dat ik ontslagen zou worden.quote:
Heb een beetje het idee dat je een beetje een vreemde snuiter moet zijn om überhaupt de politiek in te mogenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd wel, Balkenende was ook maar een hele rare snuiter of de vieze CDA man.
Dan kunnen ze mooi samenwerken ipv elkaar tegen werkenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je wordt nu gehaat door beide kanten.
alleen aan de kleur van je hart toch?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je wordt nu gehaat door beide kanten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
Ik zat ooit met Balkenende in het vliegtuig. Jan-Peterforce One.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd wel, Balkenende was ook maar een hele rare snuiter of de vieze CDA man.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alleen aan de kleur van je hart toch?BoeijenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Heb je toen nog lekker zitten borrelen met JP'tjequote:Op woensdag 4 juni 2025 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat ooit met Balkenende in het vliegtuig. Jan-Peterforce One.
Ben jij die CDA spindokter?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
Zekerquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Je hoort niks meer over bigdickenergy.
Maar vandaag had ik het.
Nee, ze haten je omdat ze denken dat je bij die andere kant hoort.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kunnen ze mooi samenwerken ipv elkaar tegen werken
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alleen aan de kleur van je hart toch?Het schijnt dat je de kleur van je lippen overeen komt met de kleur van je eikel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ze haten maar gewoon lekker raak, dat is hun probleemquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ze haten je omdat ze denken dat je bij die andere kant hoort.
Heb ik genoeg ervaring mee op Reddit. Zodra je niet mee gaat met de radicale ideeën van kant A, ben je eigenlijk gewoon kant B in ontkenning.
Discussies op internetquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ze haten je omdat ze denken dat je bij die andere kant hoort.
Heb ik genoeg ervaring mee op Reddit. Zodra je niet mee gaat met de radicale ideeën van kant A, ben je eigenlijk gewoon kant B in ontkenning.
Mijn zusje heeft ooit met hem samengewerkt en die vond hem angstwekkend lekker ruiken tot haar grote schrik en verbazing.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, is het zo? Even voorover buigen anders.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het schijnt dat je de kleur van je lippen overeen komt met de kleur van je eikel.
Denk dat ze zelf weinig aan die informatie heeft.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het schijnt dat je de kleur van je lippen overeen komt met de kleur van je eikel.
Ik denk dat er ook zoiets voor vrouwen geldt.quote:
Zelfde idee als in het verkeer, iedereen rijdt als een randdebiel behalve ikquote:
Discussies anno 2025 überhauptquote:
Andersom gaat eenvoudiger.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, is het zo? Even voorover buigen anders.
Ik denk: ik gooi er iets luchtigs in.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze zelf weinig aan die informatie heeft.
Ik zie hem bijna elke zaterdag.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is hetzelfde weefsel, dat schattige roze erwtje onder het kabouterhoedje is slechts een niet volgroeide piel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je toen nog lekker zitten borrelen met JP'tje
Ik ontken allesquote:
Dat zou ik ook zeggen als ik een CDA-spindokter zou zijn.quote:
Hij lijkt er wel verdacht veel op jaquote:
Meestal rond de eisprong. Dan worden we woest aantrekkelijkquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook zoiets voor vrouwen geldt.
Soms lopen ze niet, maar paraderen ze met borst vooruit en kontwiechelend, zo krachtig dat mannen alleen maar kunnen gapen en andere vrouwen jaloers nakijken.
BigClitEnergy!quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meestal rond de eisprong. Dan worden we woest aantrekkelijk
Oh-oh, here she comesquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meestal rond de eisprong. Dan worden we woest aantrekkelijk
Hij gaat in hetzelfde winkelcentrum boodschappen doen als ik.quote:
Die wist waar ie het over hadquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh-oh, here she comes
Watch out, boy, she'll chew you up
Oh-oh, here she comes
She's a maneater
Daarom willen we ook ons eigen eiland, weg van de paparazziquote:
Ik heb Frans Bauer wel eens bij de kapper gezienquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja inderdaad. US is Frans Bauer, kwam ik ook laatst pas achter.
Doet me er ineens weer aan denken dat ik met zo'n volkszanger rijexamen heb gedaan (theorie in ieder geval). Allemaal camera's in die wachtruimte omdat ze z'n real life soap o.i.d. aan het opnemen waren. Zo'n blonde jongen uit Twente.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb Frans Bauer wel eens bij de kapper gezien
Oh je staat te lang droog?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja herkenbaar wel, in herinnering dan.
Wist niet dat Los blond was?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me er ineens weer aan denken dat ik met zo'n volkszanger rijexamen heb gedaan (theorie in ieder geval). Allemaal camera's in die wachtruimte omdat ze z'n real life soap o.i.d. aan het opnemen waren. Zo'n blonde jongen uit Twente.
Chiel Ottinkquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me er ineens weer aan denken dat ik met zo'n volkszanger rijexamen heb gedaan (theorie in ieder geval). Allemaal camera's in die wachtruimte omdat ze z'n real life soap o.i.d. aan het opnemen waren. Zo'n blonde jongen uit Twente.
Volgende keer gewoon zwaaienquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat versta ik primaquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij komt uit de Achterhoek, dat verstaat toch niemand hier
Denk dat jij en Los wel een goede match zijn jaquote:
Niets mee. Zelfde met die roelvink figuren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwak manspersoon is dat, drugsverslaafd dus ook.
Ik op de snelweg. Maar ik was gelukkig snel weg.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een mannenschuwe en een gulzige vrouwenconnaisseur, zou kijken.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat jij en Los wel een goede match zijn ja
*Zwengelt youtube aanquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ik dit boek ergens bestellen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat genoteerd in het grote "wie zou het op wie kunnen" boek
Je had niet even voor, nam geen tijd voor hem vrij?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik op de snelweg. Maar ik was gelukkig snel weg.
Ik kende zijn muziek eigenlijk niet. Dit is een soort Jantje Smitquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Snap wel dat je naar Zwitserland bent gevlucht daarna
Ik kende dit ook niet, had dat graag zo gehouden, maar jij begon er overquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kende zijn muziek eigenlijk niet. Dit is een soort Jantje Smit
* Zwengelt youtube weer uitquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben steeds netjes achter de cameraman gebleven natuurlijk
Ik heb dit niet aan durven klikkenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kende zijn muziek eigenlijk niet. Dit is een soort Jantje Smit
Senorita dit is het momentoooquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Maar in 's-Hertogenbosch hebben we Wilbert,
Ik heb een ex schoonmoeder die de hele dag naar dit soort muziek luisterdequote:Op woensdag 4 juni 2025 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Maar in 's-Hertogenbosch hebben we Wilbert,
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een ex schoonmoeder die de hele dag naar dit soort muziek luisterde
Ik denk het niet, want hij is man.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat jij en Los wel een goede match zijn ja
Kan die ook niks aan doen he, het is geven en nemen, je moet elkaars tekortkomingen niet als beperkingen maar als kansen zienquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want hij is man.
Je hebt nu een schoonmoeder die naar dit luistertquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een ex schoonmoeder die de hele dag naar dit soort muziek luisterde
Hier kan ik uren naar kijken.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt nu een schoonmoeder die naar dit luistert [ afbeelding ]
Wel de handjes boven de dekens houden hequote:
Betrokken en emotioneelquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Betrokken en emotioneel
Innovatief en traditioneel
Eclactisch beïnvloed
Vloeiende ambient pads
Hypnotische grooves
Verbluffende gitaarriffs
Elektronische geluiden en instrumenten
Gripvolle dansmuziek
Traditionele instrumenten zoals viool, ney of overtone fluit
Dus.
Rechts jaquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar dat ene rokje dat een beetje doorschijnt?
quote:
Zullen we slowen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Betrokken en emotioneel
Innovatief en traditioneel
Eclactisch beïnvloed
Vloeiende ambient pads
Hypnotische grooves
Verbluffende gitaarriffs
Elektronische geluiden en instrumenten
Gripvolle dansmuziek
Traditionele instrumenten zoals viool, ney of overtone fluit
Dus.
Kweenie, is toch gewoon een beetje elkaar vastpakken, heupen strak tegen elkaar en dan een beetje wiebelen?quote:
Voor de lambada moet je een beetje los in de heupen zijn hoorquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kweenie, is toch gewoon een beetje elkaar vastpakken, heupen strak tegen elkaar en dan een beetje wiebelen?
Muntje tussen je billen en dat muntje mag niet vallen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de lambada moet je een beetje los in de heupen zijn hoor
Gewoon een chocolademuntje pakken, dat smelt wel zodat die blijft plakkenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Muntje tussen je billen en dat muntje mag niet vallen.
Zo'n 5 gulden-munt was vroeger wel goed dik.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Muntje tussen je billen en dat muntje mag niet vallen.
2,50 munt mooier en groterquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo'n 5 gulden-munt was vroeger wel goed dik.
Oké is goed kom maarquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Diep blauwe ogen, zwart haar met onderhand grijs bij de slapen. Atletisch gebouwd.
Kan niet volks zingen.
Dus, je kunt mij gewoon doen.
Wie?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Diep blauwe ogen, zwart haar met onderhand grijs bij de slapen. Atletisch gebouwd.
Kan niet volks zingen.
Woont niet bij mamma op zolder?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan niet volks zingen.
@ieniminimuisquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan niet volks zingen.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan niet volks zingen.
ach de oude guldens, geen reet waard nog, maarja het is wel nostalgie.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog zilveren rijksdaalders ergens…. Geen idee waar precies
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:De meeste guldenbankbiljetten kunt u nog tot 1 januari 2032 inwisselen voor euro's. Dit doet u bij De Nederlandsche Bank (DNB) in Amsterdam. Guldenmunten (als dubbeltjes en rijksdaalders) kunt u bij DNB niet meer omwisselen.
Toen mijn ouders gingen verhuizen vond ik tussen mijn spulletjes ook nog guldens kwartjes en dubbeltjes. Ja. Leuk.quote:
Vond de briefjes wel veel mooier.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
ach de oude guldens, geen reet waard nog, maarja het is wel nostalgie.
Duik die nog maar even op. Een zilveren rijksdaalder is tegenwoordig puur aan smeltwaarde al 5-6 euro waard.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die kun je alleen nog maar voor de oud ijzer prijs verkopen, tenzij het zilveren zijn, dan is het misschien ngo wat waardquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen mijn ouders gingen verhuizen vond ik tussen mijn spulletjes ook nog guldens kwartjes en dubbeltjes. Ja. Leuk.
Dag dag erfenis.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen mijn ouders gingen verhuizen vond ik tussen mijn spulletjes ook nog guldens kwartjes en dubbeltjes. Ja. Leuk.
sowieso zat laatst op YouTube er ff wat over te kijken over hoe ontwerp enzo, best nog aardig moet ik zeggen.quote:
Kreeg ze op mijn verjaardag van mijn opa. Omsmelten voor die paar grijpstuivers vind ik echt zonde.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duik die nog maar even op. Een zilveren rijksdaalder is tegenwoordig puur aan smeltwaarde al 5-6 euro waard.
over jaar of 300 zijn ze hoop geld waard, dus doorgeven aan je kinderenquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kreeg ze op mijn verjaardag van mijn opa. Omsmelten voor die paar grijpstuivers vind ik echt zonde.
Hier geen adderengebroedquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
over jaar of 300 zijn ze hoop geld waard, dus doorgeven aan je kinderen
ja die zijn geen reet waard alleen, want is in zoveel uitgegeven, over 1000 jaar mits in pakje nog mss wel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:08 schreef Ygritte het volgende:
Volgens mij heb ik ook nog zo’n euromunten setje. Ook geen idee waar
Die heb ik volgens mij gelijk uitgegeven, pubertje die gratis geld kreegquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:08 schreef Ygritte het volgende:
Openbreken en een zak chips van kopen zo lang het nog kan. Die troep is echt ECHT niks waard.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:08 schreef Ygritte het volgende:
Als jij dat zegt geloof ik het.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Openbreken en een zak chips van kopen zo lang het nog kan. Die troep is echt ECHT niks waard.
lol herkenbaar, maar was niet zo heelveel waard als het was in euro is. nu nog niet denk. mss seal pakkettje iets meer als waarde euro, maar veel zal het niet zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij gelijk uitgegeven, pubertje die gratis geld kreeg
3.88quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Openbreken en een zak chips van kopen zo lang het nog kan. Die troep is echt ECHT niks waard.
Piep piep hallo toet toet boing boing peppie en kokkiequote:Op woensdag 4 juni 2025 23:16 schreef kree het volgende:
hoe meer er. an is hoe minder waard, ok denk dit is over hele EU gegaan, geloof mij die eerste euro'a geslagen hebben zoveel dat het de komende 100 jaar geen reet waard is.
kun je nog beter zilver 10 gulden cent dubbeltje vinden ofzo of andere munten.
Dit bericht gecombineerd met je sigquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Piep piep hallo toet toet boing boing peppie en kokkie
Iets minder. Iedereen vanaf 5 jaar kreeg een setje.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft de Nederlandse Staat destijds dus 62 miljoentjes gekost.
Mental image van een driejarige die zich voordoet als vijfjarige.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets minder. Iedereen vanaf 5 jaar kreeg een setje.
Kreeg je ze niet gewoon thuis gestuurd?quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van een driejarige die zich voordoet als vijfjarige.
Volgens mij wel, wij gebruikten ze om de oudjes te laten wennen aan nieuw geld met kaarten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kreeg je ze niet gewoon thuis gestuurd?
Ik was nét te jong, zo tragischquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik was een arme sloeber student. Eigenlijk een wonder dat ik het niet uitgegeven heb.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij wel, wij gebruikten ze om de oudjes te laten wennen aan nieuw geld met kaarten.
quote:
echt? kan mij niet herinneren dat ik er 1 heb gekregenquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
blijkbaar zelf ergens ophalen, niet toegezonden krijgenquote:Iedere dag bericht het NOS Radio 1 Journaal over het nieuws, maar op sommige dagen zijn er nieuwsberichten die de geschiedenisboeken in gaan. Vandaag, op 14 december 2001, mochten alle Nederlanders een gratis setje euro’s ophalen.
Vanaf januari 2002 zou de vertrouwde gulden vervangen worden door de nieuwe euro. Om iedereen te laten wennen aan de nieuwe munten, werd de eurokit uitgedeeld. Dat was een mapje met exemplaren van alle acht Nederlandse euromunten. Bij elkaar opgeteld 3,88 euro waard.
quote:Alle inwoners van Nederland die 6 jaar en ouder zijn krijgen een afhaalcoupon voor een kennismakingsset met euromunten.
Je kon het toen ophalen bij de bank en ook nog bij enkele winkels dacht ik.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar zelf ergens ophalen, niet toegezonden krijgen
met een coupon en vanaf 6 jaar zoals ik het op 1 site kan vinden
[..]
zoveel koste een pakje sigaretten toenquote:Op donderdag 5 juni 2025 00:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar zelf ergens ophalen, niet toegezonden krijgen
met een coupon en vanaf 6 jaar zoals ik het op 1 site kan vinden
[..]
zo voelt het nog niet.quote:
Dat de Nintendo switch 2 uitgekomen is.quote:
Heyquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:24 schreef UitStraling het volgende:
Twee uurtjes (high concentration) gewerkt al, eventjes languit in bad met een kop koffie en een croissantje oude kaas.
zijn er wel veel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
De grasmaaiers zijn alweer bezig.
[ afbeelding ]
ga je die kopen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat de Nintendo switch 2 uitgekomen is.
Niet alleen van ganzen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn er wel veel.![]()
Rotterdam heeft dacht ik spraken van ganzenoverlast
hmm, klinkt warm en vochtigquote:
veel?quote:
Dat klinkt nog erger dan hier gewoon werkenquote:
Hallooooquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hey goedemorgen knap leuk ding!!
Had een pre-orderquote:
Ook van rattenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat klinkt nog erger dan hier gewoon werken
Uitzetten is de volgende stap als het goed is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:50 schreef bitterbal het volgende:
ik zie op instagram echt veel filmpjes van mensen die op straat door dat ICE worden opgepakt en uitgezet
of nou ja naar een detentie centrum gaan denk ik dan?
Maar er zitten ook veel illegalen tussen die al jaren in amerika wonen toch?quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitzetten is de volgende stap als het goed is.
Maar er schijnen (is natuurlijk moeilijk een exact getal te verkrijgen) meer dan 20 miljoen illegalen in de VS te zijn. Dus lijkt me niet meer dan logisch dat als de overheid daar eens wat aan gaat doen, dat goed zichtbaar is op Internet.
Haha ging meer over mijn slaap.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MJa het regent niet. komt nog deze week
Zeker. Is helemaal vreemd als je al die jaren daar al willens en wetens je niet aan de wet wilt houden, terwijl je alle mogelijkheden hebt om het aan te vragen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar er zitten ook veel illegalen tussen die al jaren in amerika wonen toch?
nou ja hier in nederland worden ze ook opgepakt als de politie weet waar ze zitten
ja dacht regen vrolijkt je altijd nog een beetje opquote:
ja lees hierbovenquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Is helemaal vreemd als je al die jaren daar al willens en wetens je niet aan de wet wilt houden, terwijl je alle mogelijkheden hebt om het aan te vragen.
Is het? Het is decennialang niet eens strafbaar geweest om illegaal in Nederland te zijn, dus werden ze ook niet opgepakt.
Als we straks een echte regering hebben misschien wel weer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:58 schreef bitterbal het volgende:
Illegale vreemdelingen worden ook wel ongedocumenteerden genoemd. Een belangrijk kenmerk van illegalen, is dat zij zoveel mogelijk onopgemerkt willen blijven. Als een illegale vreemdeling Nederland niet zelf verlaat, dan loopt hij of zij het risico om opgepakt en uitgezet te worden.
Maar zal wel niet zulke prio hebben als in amerika denk ik
Neuh.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we straks een echte regering hebben misschien wel weer.
In de VS pas sinds enkele maanden. De vorige regering heeft juist de stinkende best gedaan om zoveel mogelijk illegalen binnen te krijgen. Nog steeds wordt er op veel plekken door veel mensen (die in de lokale regeringen zitten) opgeroepen om weerstand te bieden. Rechters die helpen illegalen te ontsnappen aan ICE etc.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:58 schreef bitterbal het volgende:
Illegale vreemdelingen worden ook wel ongedocumenteerden genoemd. Een belangrijk kenmerk van illegalen, is dat zij zoveel mogelijk onopgemerkt willen blijven. Als een illegale vreemdeling Nederland niet zelf verlaat, dan loopt hij of zij het risico om opgepakt en uitgezet te worden.
Maar zal wel niet zulke prio hebben als in amerika denk ik
Half dagje gelukkig dus vanmiddag een dutje iddquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht regen vrolijkt je altijd nog een beetje op![]()
kan je vanmiddag nog even slapen of moet je wachten tot vanaaf?
quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh.
[..]
In de VS pas sinds enkele maanden. De vorige regering heeft juist de stinkende best gedaan om zoveel mogelijk illegalen binnen te krijgen. Nog steeds wordt er op veel plekken door veel mensen (die in de lokale regeringen zitten) opgeroepen om weerstand te bieden. Rechters die helpen illegalen te ontsnappen aan ICE etc.
Wat een shitshow.
Als ik ICE lees dan denk ik aan ‘in case of emergency.’quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:50 schreef bitterbal het volgende:
ik zie op instagram echt veel filmpjes van mensen die op straat door dat ICE worden opgepakt en uitgezet
of nou ja naar een detentie centrum gaan denk ik dan?
quote:
quote:Nieuwe bezorgtijd: vandaag tussen 09:00 en 11:30
Ik zie vooral een trein voor me.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik ICE lees dan denk ik aan ‘in case of emergency.’
ik dacht aan de treinquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen eten binnen laten smokkelenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet meer eten van de mensen van de voedselkar. Ziekenhuisboer heeft geen smaak
Weet je nog dat gedoe dat Texas zijn grens wilde bewaken en dit niet mocht van de overheid? Biden heeft toen gedreigd het leger er op af te sturen.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie vooral een trein voor me.
En sindskort agenten met gezichtsbedekking die moeders met baby's naar de grond werken.
Is dat waar die muur gemaakt was door Mexico?quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je nog dat gedoe dat Texas zijn grens wilde bewaken en dit niet mocht van de overheid? Biden heeft toen gedreigd het leger er op af te sturen.
Dat kan ook. Maar er was een fase dat mensen massaal ICE voor iemands naam hadden gezet bij de contacten in hun telefoonquote:
Jaquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus vandaag komt die met pakketdienst naar je toe?
Of naar huis gaanquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen eten binnen laten smokkelen
Kan ook dat je straks een schuldgevoel hebt omdat je die wil overdragenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
ben benieuwd of ik dan ook mijn ptss overdraag grmbl
nou eerst maar kijken wat het effect isquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook dat je straks een schuldgevoel hebt omdat je die wil overdragen
oh ja, vroegahquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar er was een fase dat mensen massaal ICE voor iemands naam hadden gezet bij de contacten in hun telefoon
Zeggen dat ze wat lekkers moeten meebrengen dan, en extra veel toetjes vragen, goed voor de calorieën en eiwittenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet meer eten van de mensen van de voedselkar. Ziekenhuisboer heeft geen smaak
Ja en dat de bezorgert er een beetje netjes mee om gaatquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou eerst maar kijken wat het effect is
Dan misselijk eten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeggen dat ze wat lekkers moeten meebrengen dan, en extra veel toetjes vragen, goed voor de calorieën en eiwitten
Welke partij verantwoordelijk is voor wat neem ik met een korreltje zout, aangezien ze daar alleen maar bezig zijn met elkaar voornamelijk bevechten, zwart maken en vinger wijzen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je nog dat gedoe dat Texas zijn grens wilde bewaken en dit niet mocht van de overheid? Biden heeft toen gedreigd het leger er op af te sturen.
Toen ik in het ziekenhuis lag na mijn ongeluk was er elke dag een middagsnack, dat was dan vaak iets van een frikandel of bitterballen, maar ja dat was dan ook Tilburgquote:
ja vast welquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat de bezorgert er een beetje netjes mee om gaat
Nou ja, ik weet hoe de bezorger hier soms met de pakjes gooitquote:
En dat was er nog een tweede groepje, maar die sliepen nog.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn er wel veel.![]()
Rotterdam heeft dacht ik spraken van ganzenoverlast
het is een stevig dingquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet hoe de bezorger hier soms met de pakjes gooit
misschien draaien ze ploegendiensten dan?quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat was er nog een tweede groepje, maar die sliepen nog.
Nu meer verantwoord voedsel. Toen ik 2 maanden terug had een mevrouw frikandel broodje gekochtquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik in het ziekenhuis lag na mijn ongeluk was er elke dag een middagsnack, dat was dan vaak iets van een frikandel of bitterballen, maar ja dat was dan ook Tilburg. Zijn ze wel mee gestopt, want vonden ze niet meer verantwoord ofzo
Heb het idee dat er de laatste jaren steeds meer ganzen zijn, zijn hier ook echt plekken waar de halve straten zijn ondergescheten omdat er een roedel van die beesten rondwaggeltquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat was er nog een tweede groepje, maar die sliepen nog.
En natuurlijk ook vakkundig ingepaktquote:
Ja zo jammer dat, lig je al in het ziekenhuis en dan zeggen ze dat je goed moet eten om aan te sterken. Maar dan schuiven ze je voer voor wat zelfs vliegtuigvoedsel lekker doet lijkenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu meer verantwoord voedsel. Toen ik 2 maanden terug had een mevrouw frikandel broodje gekocht
quote:
quote:Bezorger is onderweg
5 juni 8:27
Nieuwe bezorgtijd: vandaag tussen 09:20 en 11:20
Ik heb nooit vliegtuig voer gehad.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo jammer dat, lig je al in het ziekenhuis en dan zeggen ze dat je goed moet eten om aan te sterken. Maar dan schuiven ze je voer voor wat zelfs vliegtuigvoedsel lekker doet lijken
Beetje hetzelfde als wat je daar krijgt, alleen dan warm en nog zouterquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nooit vliegtuig voer gehad.
Ik aan de internationale trein naar Duitsland.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik snap noot zoveel zout in dat vretenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als wat je daar krijgt, alleen dan warm en nog zouter
Zou ik vorig jaar meereizen, maar ja ziek en doei gekdquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik aan de internationale trein naar Duitsland.
paar nederlanders sturen voor wat ecoductenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
man man man
in brazillie bouwen ze nu een 13 km lange snelweg door de jungle waarbij de jungle dus in 2 stukken wordt geplitst en dan voor een klimaat top![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
dat zou mooi zijn als ze dat doen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
paar nederlanders sturen voor wat ecoducten
Je smaakpapillenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik snap noot zoveel zout in dat vreten
quote:Tijdens een vlucht vermindert je smaakvermogen. De boosdoeners? Lage luchtvochtigheid en een lage luchtdruk. Maar de vermindering van smaak zou ook te maken kunnen hebben met koudere temperaturen, grijze cabineverlichting en een hoger stressniveau. Dat nogal smaakloze vliegtuigvoedsel is dus deels aan jouw eigen aangetaste smaakpapillen te wijten. Vliegmaatschappijen zijn hiervan op de hoogte en doen er daarom graag een schepje bovenop. Een extra schep zout op je maaltijd, om precies te zijn.
https://npo.nl/npo3/3opreis/eten-drinken-vliegtuig-voedsel
Alleen is het Brazilië, daar hebben ze schijt aan de natuur zodra ze er geld aan kunnen verdienenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
paar nederlanders sturen voor wat ecoducten
Wij zijn ze? Alle inwoners van Brazilië?quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen is het Brazilië, daar hebben ze schijt aan de natuur zodra ze er geld aan kunnen verdienen
Dit is voor het eerst dat ik iemand een spijkerbroek als zacht zie omschrijven.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Het voelt nu alsof ik een nieuwe spijkerbroek aan heb, zo zacht zijn mijn benen nu![]()
Verkeerde account @CherryLipsquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Ah attentie voor iedereen !!!
Jullie kunnen je verse bed met geschoren benen ervaring nog beter maken door je benen te scheren met de nieuwe scheergel van de hema![]()
Het voelt nu alsof ik een nieuwe spijkerbroek aan heb, zo zacht zijn mijn benen nu![]()
[ afbeelding ]
ik heb er ook niet direct een beeld bijquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
jouw ervaring met hoe een spijkerbroek voelt is niet hetzelfde als de mijne
quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
kan je dus nagaan hoe fijn die gel is als zelfs je spijkerbroek zacht aanvoelt
Laat je die gel dan gewoon op je benen zitten?quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Dit is weer een mooi staaltje Balliaanse logica.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Of je hebt een grove ruwe spijkerbroekhuid.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
nee dat hoeft niet..quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat je die gel dan gewoon op je benen zitten?
quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is weer een mooi staaltje Balliaanse logica.
moest net nog aan jou en @Citizen.Erased denken. Ik doe al die formulieren in een LOI mapje. Zie je maar dat die STAP cursus toch nog ergens goed voor is geweestquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is weer een mooi staaltje Balliaanse logica.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moest net nog aan jou en @:citizen.erased denken. Ik doe al die formulieren in een LOI mapje. Zie je maar dat die STAP cursus toch nog ergens goed voor is geweest
vanmorgen de laatste tube tandpasta gepakt. snel maar weer een tripje naar de DM plannenquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb gewoon een voorraad gillette scheerschuim
uit duitsland want goedkoper
gaat al een jaar mee nu, nog 3 bussen over
en dudje ondertussen maar flossen? Dat je zoveel over houdquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb gewoon een voorraad gillette scheerschuim
uit duitsland want goedkoper
gaat al een jaar mee nu, nog 3 bussen over
quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moest net nog aan jou en @:citizen.erased denken. Ik doe al die formulieren in een LOI mapje. Zie je maar dat die STAP cursus toch nog ergens goed voor is geweest
het was gekocht met het idee dat meneer dan misschien vaker zijn baard zou scheren maar helaasquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:51 schreef Puala het volgende:
[..]
en dudje ondertussen maar flossen? Dat je zoveel over houd
Hij niet scheren, jij niet scheren?quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het was gekocht met het idee dat meneer dan misschien vaker zijn baard zou scheren maar helaas
En daarna insmeren met Zwitsal babyoliequote:Op donderdag 5 juni 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Jullie kunnen je verse bed met geschoren benen ervaring nog beter maken door je benen te scheren met de nieuwe scheergel van de hema![]()
[ afbeelding ]
Softe benenquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
oh das wel jammerquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het was gekocht met het idee dat meneer dan misschien vaker zijn baard zou scheren maar helaas
is geen thaise culturele activiteitquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]Ik vind het nog steeds jammer dat je niet op basis van die cursus een visum hebt aangevraagd.
Niet?quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is geen ruilspelletje he
Maar heb je geen visum voor kenniswerkers dan?quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is geen thaise culturele activiteit
Ja remote maar ja dat kan ik niet aanvragen tochquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar heb je geen visum voor kenniswerkers dan?
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Kwam wel weer dat boek tegen javascript, dacht zal ik het meenemen naar thailand en nog een poging wagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |