Jaquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus vandaag komt die met pakketdienst naar je toe?
Of naar huis gaanquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen eten binnen laten smokkelen
Kan ook dat je straks een schuldgevoel hebt omdat je die wil overdragenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
ben benieuwd of ik dan ook mijn ptss overdraag grmbl
nou eerst maar kijken wat het effect isquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook dat je straks een schuldgevoel hebt omdat je die wil overdragen
oh ja, vroegahquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar er was een fase dat mensen massaal ICE voor iemands naam hadden gezet bij de contacten in hun telefoon
Zeggen dat ze wat lekkers moeten meebrengen dan, en extra veel toetjes vragen, goed voor de calorieën en eiwittenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet meer eten van de mensen van de voedselkar. Ziekenhuisboer heeft geen smaak
Ja en dat de bezorgert er een beetje netjes mee om gaatquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou eerst maar kijken wat het effect is
Dan misselijk eten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeggen dat ze wat lekkers moeten meebrengen dan, en extra veel toetjes vragen, goed voor de calorieën en eiwitten
Welke partij verantwoordelijk is voor wat neem ik met een korreltje zout, aangezien ze daar alleen maar bezig zijn met elkaar voornamelijk bevechten, zwart maken en vinger wijzen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je nog dat gedoe dat Texas zijn grens wilde bewaken en dit niet mocht van de overheid? Biden heeft toen gedreigd het leger er op af te sturen.
Toen ik in het ziekenhuis lag na mijn ongeluk was er elke dag een middagsnack, dat was dan vaak iets van een frikandel of bitterballen, maar ja dat was dan ook Tilburgquote:
ja vast welquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat de bezorgert er een beetje netjes mee om gaat
Nou ja, ik weet hoe de bezorger hier soms met de pakjes gooitquote:
En dat was er nog een tweede groepje, maar die sliepen nog.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn er wel veel.![]()
Rotterdam heeft dacht ik spraken van ganzenoverlast
het is een stevig dingquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet hoe de bezorger hier soms met de pakjes gooit
misschien draaien ze ploegendiensten dan?quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat was er nog een tweede groepje, maar die sliepen nog.
Nu meer verantwoord voedsel. Toen ik 2 maanden terug had een mevrouw frikandel broodje gekochtquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik in het ziekenhuis lag na mijn ongeluk was er elke dag een middagsnack, dat was dan vaak iets van een frikandel of bitterballen, maar ja dat was dan ook Tilburg. Zijn ze wel mee gestopt, want vonden ze niet meer verantwoord ofzo
Heb het idee dat er de laatste jaren steeds meer ganzen zijn, zijn hier ook echt plekken waar de halve straten zijn ondergescheten omdat er een roedel van die beesten rondwaggeltquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat was er nog een tweede groepje, maar die sliepen nog.
En natuurlijk ook vakkundig ingepaktquote:
Ja zo jammer dat, lig je al in het ziekenhuis en dan zeggen ze dat je goed moet eten om aan te sterken. Maar dan schuiven ze je voer voor wat zelfs vliegtuigvoedsel lekker doet lijkenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu meer verantwoord voedsel. Toen ik 2 maanden terug had een mevrouw frikandel broodje gekocht
quote:
quote:Bezorger is onderweg
5 juni 8:27
Nieuwe bezorgtijd: vandaag tussen 09:20 en 11:20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |