Als we straks een echte regering hebben misschien wel weer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:58 schreef bitterbal het volgende:
Illegale vreemdelingen worden ook wel ongedocumenteerden genoemd. Een belangrijk kenmerk van illegalen, is dat zij zoveel mogelijk onopgemerkt willen blijven. Als een illegale vreemdeling Nederland niet zelf verlaat, dan loopt hij of zij het risico om opgepakt en uitgezet te worden.
Maar zal wel niet zulke prio hebben als in amerika denk ik
Neuh.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we straks een echte regering hebben misschien wel weer.
In de VS pas sinds enkele maanden. De vorige regering heeft juist de stinkende best gedaan om zoveel mogelijk illegalen binnen te krijgen. Nog steeds wordt er op veel plekken door veel mensen (die in de lokale regeringen zitten) opgeroepen om weerstand te bieden. Rechters die helpen illegalen te ontsnappen aan ICE etc.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:58 schreef bitterbal het volgende:
Illegale vreemdelingen worden ook wel ongedocumenteerden genoemd. Een belangrijk kenmerk van illegalen, is dat zij zoveel mogelijk onopgemerkt willen blijven. Als een illegale vreemdeling Nederland niet zelf verlaat, dan loopt hij of zij het risico om opgepakt en uitgezet te worden.
Maar zal wel niet zulke prio hebben als in amerika denk ik
Half dagje gelukkig dus vanmiddag een dutje iddquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht regen vrolijkt je altijd nog een beetje op![]()
kan je vanmiddag nog even slapen of moet je wachten tot vanaaf?
quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh.
[..]
In de VS pas sinds enkele maanden. De vorige regering heeft juist de stinkende best gedaan om zoveel mogelijk illegalen binnen te krijgen. Nog steeds wordt er op veel plekken door veel mensen (die in de lokale regeringen zitten) opgeroepen om weerstand te bieden. Rechters die helpen illegalen te ontsnappen aan ICE etc.
Wat een shitshow.
Als ik ICE lees dan denk ik aan ‘in case of emergency.’quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:50 schreef bitterbal het volgende:
ik zie op instagram echt veel filmpjes van mensen die op straat door dat ICE worden opgepakt en uitgezet
of nou ja naar een detentie centrum gaan denk ik dan?
quote:
quote:Nieuwe bezorgtijd: vandaag tussen 09:00 en 11:30
Ik zie vooral een trein voor me.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik ICE lees dan denk ik aan ‘in case of emergency.’
ik dacht aan de treinquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik ICE lees dan denk ik aan ‘in case of emergency.’
Mensen eten binnen laten smokkelenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet meer eten van de mensen van de voedselkar. Ziekenhuisboer heeft geen smaak
Weet je nog dat gedoe dat Texas zijn grens wilde bewaken en dit niet mocht van de overheid? Biden heeft toen gedreigd het leger er op af te sturen.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie vooral een trein voor me.
En sindskort agenten met gezichtsbedekking die moeders met baby's naar de grond werken.
Is dat waar die muur gemaakt was door Mexico?quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je nog dat gedoe dat Texas zijn grens wilde bewaken en dit niet mocht van de overheid? Biden heeft toen gedreigd het leger er op af te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |