veel?quote:
Hallooooquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hey goedemorgen knap leuk ding!!
Had een pre-orderquote:
Ook van rattenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat klinkt nog erger dan hier gewoon werken
Uitzetten is de volgende stap als het goed is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:50 schreef bitterbal het volgende:
ik zie op instagram echt veel filmpjes van mensen die op straat door dat ICE worden opgepakt en uitgezet
of nou ja naar een detentie centrum gaan denk ik dan?
Maar er zitten ook veel illegalen tussen die al jaren in amerika wonen toch?quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitzetten is de volgende stap als het goed is.
Maar er schijnen (is natuurlijk moeilijk een exact getal te verkrijgen) meer dan 20 miljoen illegalen in de VS te zijn. Dus lijkt me niet meer dan logisch dat als de overheid daar eens wat aan gaat doen, dat goed zichtbaar is op Internet.
Haha ging meer over mijn slaap.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MJa het regent niet. komt nog deze week
Zeker. Is helemaal vreemd als je al die jaren daar al willens en wetens je niet aan de wet wilt houden, terwijl je alle mogelijkheden hebt om het aan te vragen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar er zitten ook veel illegalen tussen die al jaren in amerika wonen toch?
nou ja hier in nederland worden ze ook opgepakt als de politie weet waar ze zitten
ja dacht regen vrolijkt je altijd nog een beetje opquote:
ja lees hierbovenquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Is helemaal vreemd als je al die jaren daar al willens en wetens je niet aan de wet wilt houden, terwijl je alle mogelijkheden hebt om het aan te vragen.
Is het? Het is decennialang niet eens strafbaar geweest om illegaal in Nederland te zijn, dus werden ze ook niet opgepakt.
Als we straks een echte regering hebben misschien wel weer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:58 schreef bitterbal het volgende:
Illegale vreemdelingen worden ook wel ongedocumenteerden genoemd. Een belangrijk kenmerk van illegalen, is dat zij zoveel mogelijk onopgemerkt willen blijven. Als een illegale vreemdeling Nederland niet zelf verlaat, dan loopt hij of zij het risico om opgepakt en uitgezet te worden.
Maar zal wel niet zulke prio hebben als in amerika denk ik
Neuh.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we straks een echte regering hebben misschien wel weer.
In de VS pas sinds enkele maanden. De vorige regering heeft juist de stinkende best gedaan om zoveel mogelijk illegalen binnen te krijgen. Nog steeds wordt er op veel plekken door veel mensen (die in de lokale regeringen zitten) opgeroepen om weerstand te bieden. Rechters die helpen illegalen te ontsnappen aan ICE etc.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:58 schreef bitterbal het volgende:
Illegale vreemdelingen worden ook wel ongedocumenteerden genoemd. Een belangrijk kenmerk van illegalen, is dat zij zoveel mogelijk onopgemerkt willen blijven. Als een illegale vreemdeling Nederland niet zelf verlaat, dan loopt hij of zij het risico om opgepakt en uitgezet te worden.
Maar zal wel niet zulke prio hebben als in amerika denk ik
Half dagje gelukkig dus vanmiddag een dutje iddquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht regen vrolijkt je altijd nog een beetje op![]()
kan je vanmiddag nog even slapen of moet je wachten tot vanaaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |