het is een stevig dingquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet hoe de bezorger hier soms met de pakjes gooit
misschien draaien ze ploegendiensten dan?quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat was er nog een tweede groepje, maar die sliepen nog.
Nu meer verantwoord voedsel. Toen ik 2 maanden terug had een mevrouw frikandel broodje gekochtquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik in het ziekenhuis lag na mijn ongeluk was er elke dag een middagsnack, dat was dan vaak iets van een frikandel of bitterballen, maar ja dat was dan ook Tilburg. Zijn ze wel mee gestopt, want vonden ze niet meer verantwoord ofzo
Heb het idee dat er de laatste jaren steeds meer ganzen zijn, zijn hier ook echt plekken waar de halve straten zijn ondergescheten omdat er een roedel van die beesten rondwaggeltquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat was er nog een tweede groepje, maar die sliepen nog.
En natuurlijk ook vakkundig ingepaktquote:
Ja zo jammer dat, lig je al in het ziekenhuis en dan zeggen ze dat je goed moet eten om aan te sterken. Maar dan schuiven ze je voer voor wat zelfs vliegtuigvoedsel lekker doet lijkenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu meer verantwoord voedsel. Toen ik 2 maanden terug had een mevrouw frikandel broodje gekocht
quote:
quote:Bezorger is onderweg
5 juni 8:27
Nieuwe bezorgtijd: vandaag tussen 09:20 en 11:20
Ik heb nooit vliegtuig voer gehad.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo jammer dat, lig je al in het ziekenhuis en dan zeggen ze dat je goed moet eten om aan te sterken. Maar dan schuiven ze je voer voor wat zelfs vliegtuigvoedsel lekker doet lijken
Beetje hetzelfde als wat je daar krijgt, alleen dan warm en nog zouterquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nooit vliegtuig voer gehad.
Ik aan de internationale trein naar Duitsland.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik ICE lees dan denk ik aan ‘in case of emergency.’
Ik snap noot zoveel zout in dat vretenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als wat je daar krijgt, alleen dan warm en nog zouter
Zou ik vorig jaar meereizen, maar ja ziek en doei gekdquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik aan de internationale trein naar Duitsland.
paar nederlanders sturen voor wat ecoductenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
man man man
in brazillie bouwen ze nu een 13 km lange snelweg door de jungle waarbij de jungle dus in 2 stukken wordt geplitst en dan voor een klimaat top![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
dat zou mooi zijn als ze dat doen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
paar nederlanders sturen voor wat ecoducten
Je smaakpapillenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik snap noot zoveel zout in dat vreten
quote:Tijdens een vlucht vermindert je smaakvermogen. De boosdoeners? Lage luchtvochtigheid en een lage luchtdruk. Maar de vermindering van smaak zou ook te maken kunnen hebben met koudere temperaturen, grijze cabineverlichting en een hoger stressniveau. Dat nogal smaakloze vliegtuigvoedsel is dus deels aan jouw eigen aangetaste smaakpapillen te wijten. Vliegmaatschappijen zijn hiervan op de hoogte en doen er daarom graag een schepje bovenop. Een extra schep zout op je maaltijd, om precies te zijn.
https://npo.nl/npo3/3opreis/eten-drinken-vliegtuig-voedsel
Alleen is het Brazilië, daar hebben ze schijt aan de natuur zodra ze er geld aan kunnen verdienenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
paar nederlanders sturen voor wat ecoducten
Wij zijn ze? Alle inwoners van Brazilië?quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen is het Brazilië, daar hebben ze schijt aan de natuur zodra ze er geld aan kunnen verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |