Als we straks een echte regering hebben misschien wel weer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:58 schreef bitterbal het volgende:
Illegale vreemdelingen worden ook wel ongedocumenteerden genoemd. Een belangrijk kenmerk van illegalen, is dat zij zoveel mogelijk onopgemerkt willen blijven. Als een illegale vreemdeling Nederland niet zelf verlaat, dan loopt hij of zij het risico om opgepakt en uitgezet te worden.
Maar zal wel niet zulke prio hebben als in amerika denk ik
Neuh.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we straks een echte regering hebben misschien wel weer.
In de VS pas sinds enkele maanden. De vorige regering heeft juist de stinkende best gedaan om zoveel mogelijk illegalen binnen te krijgen. Nog steeds wordt er op veel plekken door veel mensen (die in de lokale regeringen zitten) opgeroepen om weerstand te bieden. Rechters die helpen illegalen te ontsnappen aan ICE etc.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:58 schreef bitterbal het volgende:
Illegale vreemdelingen worden ook wel ongedocumenteerden genoemd. Een belangrijk kenmerk van illegalen, is dat zij zoveel mogelijk onopgemerkt willen blijven. Als een illegale vreemdeling Nederland niet zelf verlaat, dan loopt hij of zij het risico om opgepakt en uitgezet te worden.
Maar zal wel niet zulke prio hebben als in amerika denk ik
Half dagje gelukkig dus vanmiddag een dutje iddquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht regen vrolijkt je altijd nog een beetje op![]()
kan je vanmiddag nog even slapen of moet je wachten tot vanaaf?
quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh.
[..]
In de VS pas sinds enkele maanden. De vorige regering heeft juist de stinkende best gedaan om zoveel mogelijk illegalen binnen te krijgen. Nog steeds wordt er op veel plekken door veel mensen (die in de lokale regeringen zitten) opgeroepen om weerstand te bieden. Rechters die helpen illegalen te ontsnappen aan ICE etc.
Wat een shitshow.
Als ik ICE lees dan denk ik aan ‘in case of emergency.’quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:50 schreef bitterbal het volgende:
ik zie op instagram echt veel filmpjes van mensen die op straat door dat ICE worden opgepakt en uitgezet
of nou ja naar een detentie centrum gaan denk ik dan?
quote:
quote:Nieuwe bezorgtijd: vandaag tussen 09:00 en 11:30
Ik zie vooral een trein voor me.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik ICE lees dan denk ik aan ‘in case of emergency.’
ik dacht aan de treinquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen eten binnen laten smokkelenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet meer eten van de mensen van de voedselkar. Ziekenhuisboer heeft geen smaak
Weet je nog dat gedoe dat Texas zijn grens wilde bewaken en dit niet mocht van de overheid? Biden heeft toen gedreigd het leger er op af te sturen.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie vooral een trein voor me.
En sindskort agenten met gezichtsbedekking die moeders met baby's naar de grond werken.
Is dat waar die muur gemaakt was door Mexico?quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je nog dat gedoe dat Texas zijn grens wilde bewaken en dit niet mocht van de overheid? Biden heeft toen gedreigd het leger er op af te sturen.
Dat kan ook. Maar er was een fase dat mensen massaal ICE voor iemands naam hadden gezet bij de contacten in hun telefoonquote:
Jaquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus vandaag komt die met pakketdienst naar je toe?
Of naar huis gaanquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen eten binnen laten smokkelen
Kan ook dat je straks een schuldgevoel hebt omdat je die wil overdragenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
ben benieuwd of ik dan ook mijn ptss overdraag grmbl
nou eerst maar kijken wat het effect isquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook dat je straks een schuldgevoel hebt omdat je die wil overdragen
oh ja, vroegahquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar er was een fase dat mensen massaal ICE voor iemands naam hadden gezet bij de contacten in hun telefoon
Zeggen dat ze wat lekkers moeten meebrengen dan, en extra veel toetjes vragen, goed voor de calorieën en eiwittenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet meer eten van de mensen van de voedselkar. Ziekenhuisboer heeft geen smaak
Ja en dat de bezorgert er een beetje netjes mee om gaatquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou eerst maar kijken wat het effect is
Dan misselijk eten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeggen dat ze wat lekkers moeten meebrengen dan, en extra veel toetjes vragen, goed voor de calorieën en eiwitten
Welke partij verantwoordelijk is voor wat neem ik met een korreltje zout, aangezien ze daar alleen maar bezig zijn met elkaar voornamelijk bevechten, zwart maken en vinger wijzen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je nog dat gedoe dat Texas zijn grens wilde bewaken en dit niet mocht van de overheid? Biden heeft toen gedreigd het leger er op af te sturen.
Toen ik in het ziekenhuis lag na mijn ongeluk was er elke dag een middagsnack, dat was dan vaak iets van een frikandel of bitterballen, maar ja dat was dan ook Tilburgquote:
ja vast welquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat de bezorgert er een beetje netjes mee om gaat
Nou ja, ik weet hoe de bezorger hier soms met de pakjes gooitquote:
En dat was er nog een tweede groepje, maar die sliepen nog.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn er wel veel.![]()
Rotterdam heeft dacht ik spraken van ganzenoverlast
het is een stevig dingquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet hoe de bezorger hier soms met de pakjes gooit
misschien draaien ze ploegendiensten dan?quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat was er nog een tweede groepje, maar die sliepen nog.
Nu meer verantwoord voedsel. Toen ik 2 maanden terug had een mevrouw frikandel broodje gekochtquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik in het ziekenhuis lag na mijn ongeluk was er elke dag een middagsnack, dat was dan vaak iets van een frikandel of bitterballen, maar ja dat was dan ook Tilburg. Zijn ze wel mee gestopt, want vonden ze niet meer verantwoord ofzo
Heb het idee dat er de laatste jaren steeds meer ganzen zijn, zijn hier ook echt plekken waar de halve straten zijn ondergescheten omdat er een roedel van die beesten rondwaggeltquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat was er nog een tweede groepje, maar die sliepen nog.
En natuurlijk ook vakkundig ingepaktquote:
Ja zo jammer dat, lig je al in het ziekenhuis en dan zeggen ze dat je goed moet eten om aan te sterken. Maar dan schuiven ze je voer voor wat zelfs vliegtuigvoedsel lekker doet lijkenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu meer verantwoord voedsel. Toen ik 2 maanden terug had een mevrouw frikandel broodje gekocht
quote:
quote:Bezorger is onderweg
5 juni 8:27
Nieuwe bezorgtijd: vandaag tussen 09:20 en 11:20
Ik heb nooit vliegtuig voer gehad.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo jammer dat, lig je al in het ziekenhuis en dan zeggen ze dat je goed moet eten om aan te sterken. Maar dan schuiven ze je voer voor wat zelfs vliegtuigvoedsel lekker doet lijken
Beetje hetzelfde als wat je daar krijgt, alleen dan warm en nog zouterquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nooit vliegtuig voer gehad.
Ik aan de internationale trein naar Duitsland.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik snap noot zoveel zout in dat vretenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als wat je daar krijgt, alleen dan warm en nog zouter
Zou ik vorig jaar meereizen, maar ja ziek en doei gekdquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik aan de internationale trein naar Duitsland.
paar nederlanders sturen voor wat ecoductenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
man man man
in brazillie bouwen ze nu een 13 km lange snelweg door de jungle waarbij de jungle dus in 2 stukken wordt geplitst en dan voor een klimaat top![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
dat zou mooi zijn als ze dat doen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
paar nederlanders sturen voor wat ecoducten
Je smaakpapillenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik snap noot zoveel zout in dat vreten
quote:Tijdens een vlucht vermindert je smaakvermogen. De boosdoeners? Lage luchtvochtigheid en een lage luchtdruk. Maar de vermindering van smaak zou ook te maken kunnen hebben met koudere temperaturen, grijze cabineverlichting en een hoger stressniveau. Dat nogal smaakloze vliegtuigvoedsel is dus deels aan jouw eigen aangetaste smaakpapillen te wijten. Vliegmaatschappijen zijn hiervan op de hoogte en doen er daarom graag een schepje bovenop. Een extra schep zout op je maaltijd, om precies te zijn.
https://npo.nl/npo3/3opreis/eten-drinken-vliegtuig-voedsel
Alleen is het Brazilië, daar hebben ze schijt aan de natuur zodra ze er geld aan kunnen verdienenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
paar nederlanders sturen voor wat ecoducten
Wij zijn ze? Alle inwoners van Brazilië?quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen is het Brazilië, daar hebben ze schijt aan de natuur zodra ze er geld aan kunnen verdienen
Dit is voor het eerst dat ik iemand een spijkerbroek als zacht zie omschrijven.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Het voelt nu alsof ik een nieuwe spijkerbroek aan heb, zo zacht zijn mijn benen nu![]()
Verkeerde account @CherryLipsquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Ah attentie voor iedereen !!!
Jullie kunnen je verse bed met geschoren benen ervaring nog beter maken door je benen te scheren met de nieuwe scheergel van de hema![]()
Het voelt nu alsof ik een nieuwe spijkerbroek aan heb, zo zacht zijn mijn benen nu![]()
[ afbeelding ]
ik heb er ook niet direct een beeld bijquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
jouw ervaring met hoe een spijkerbroek voelt is niet hetzelfde als de mijne
quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
kan je dus nagaan hoe fijn die gel is als zelfs je spijkerbroek zacht aanvoelt
Laat je die gel dan gewoon op je benen zitten?quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Dit is weer een mooi staaltje Balliaanse logica.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Of je hebt een grove ruwe spijkerbroekhuid.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
nee dat hoeft niet..quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat je die gel dan gewoon op je benen zitten?
quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is weer een mooi staaltje Balliaanse logica.
moest net nog aan jou en @Citizen.Erased denken. Ik doe al die formulieren in een LOI mapje. Zie je maar dat die STAP cursus toch nog ergens goed voor is geweestquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is weer een mooi staaltje Balliaanse logica.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moest net nog aan jou en @:citizen.erased denken. Ik doe al die formulieren in een LOI mapje. Zie je maar dat die STAP cursus toch nog ergens goed voor is geweest
vanmorgen de laatste tube tandpasta gepakt. snel maar weer een tripje naar de DM plannenquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb gewoon een voorraad gillette scheerschuim
uit duitsland want goedkoper
gaat al een jaar mee nu, nog 3 bussen over
en dudje ondertussen maar flossen? Dat je zoveel over houdquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb gewoon een voorraad gillette scheerschuim
uit duitsland want goedkoper
gaat al een jaar mee nu, nog 3 bussen over
quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moest net nog aan jou en @:citizen.erased denken. Ik doe al die formulieren in een LOI mapje. Zie je maar dat die STAP cursus toch nog ergens goed voor is geweest
het was gekocht met het idee dat meneer dan misschien vaker zijn baard zou scheren maar helaasquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:51 schreef Puala het volgende:
[..]
en dudje ondertussen maar flossen? Dat je zoveel over houd
Hij niet scheren, jij niet scheren?quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het was gekocht met het idee dat meneer dan misschien vaker zijn baard zou scheren maar helaas
En daarna insmeren met Zwitsal babyoliequote:Op donderdag 5 juni 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Jullie kunnen je verse bed met geschoren benen ervaring nog beter maken door je benen te scheren met de nieuwe scheergel van de hema![]()
[ afbeelding ]
Softe benenquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
oh das wel jammerquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het was gekocht met het idee dat meneer dan misschien vaker zijn baard zou scheren maar helaas
is geen thaise culturele activiteitquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]Ik vind het nog steeds jammer dat je niet op basis van die cursus een visum hebt aangevraagd.
Niet?quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is geen ruilspelletje he
Maar heb je geen visum voor kenniswerkers dan?quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is geen thaise culturele activiteit
Ja remote maar ja dat kan ik niet aanvragen tochquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar heb je geen visum voor kenniswerkers dan?
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Kwam wel weer dat boek tegen javascript, dacht zal ik het meenemen naar thailand en nog een poging wagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |