sowieso zat laatst op YouTube er ff wat over te kijken over hoe ontwerp enzo, best nog aardig moet ik zeggen.quote:
Kreeg ze op mijn verjaardag van mijn opa. Omsmelten voor die paar grijpstuivers vind ik echt zonde.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duik die nog maar even op. Een zilveren rijksdaalder is tegenwoordig puur aan smeltwaarde al 5-6 euro waard.
over jaar of 300 zijn ze hoop geld waard, dus doorgeven aan je kinderenquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kreeg ze op mijn verjaardag van mijn opa. Omsmelten voor die paar grijpstuivers vind ik echt zonde.
Hier geen adderengebroedquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
over jaar of 300 zijn ze hoop geld waard, dus doorgeven aan je kinderen
ja die zijn geen reet waard alleen, want is in zoveel uitgegeven, over 1000 jaar mits in pakje nog mss wel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:08 schreef Ygritte het volgende:
Volgens mij heb ik ook nog zo’n euromunten setje. Ook geen idee waar
Die heb ik volgens mij gelijk uitgegeven, pubertje die gratis geld kreegquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:08 schreef Ygritte het volgende:
Openbreken en een zak chips van kopen zo lang het nog kan. Die troep is echt ECHT niks waard.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:08 schreef Ygritte het volgende:
Als jij dat zegt geloof ik het.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Openbreken en een zak chips van kopen zo lang het nog kan. Die troep is echt ECHT niks waard.
lol herkenbaar, maar was niet zo heelveel waard als het was in euro is. nu nog niet denk. mss seal pakkettje iets meer als waarde euro, maar veel zal het niet zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij gelijk uitgegeven, pubertje die gratis geld kreeg
3.88quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Openbreken en een zak chips van kopen zo lang het nog kan. Die troep is echt ECHT niks waard.
Piep piep hallo toet toet boing boing peppie en kokkiequote:Op woensdag 4 juni 2025 23:16 schreef kree het volgende:
hoe meer er. an is hoe minder waard, ok denk dit is over hele EU gegaan, geloof mij die eerste euro'a geslagen hebben zoveel dat het de komende 100 jaar geen reet waard is.
kun je nog beter zilver 10 gulden cent dubbeltje vinden ofzo of andere munten.
Dit bericht gecombineerd met je sigquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Piep piep hallo toet toet boing boing peppie en kokkie
Iets minder. Iedereen vanaf 5 jaar kreeg een setje.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft de Nederlandse Staat destijds dus 62 miljoentjes gekost.
Mental image van een driejarige die zich voordoet als vijfjarige.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets minder. Iedereen vanaf 5 jaar kreeg een setje.
Kreeg je ze niet gewoon thuis gestuurd?quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van een driejarige die zich voordoet als vijfjarige.
Volgens mij wel, wij gebruikten ze om de oudjes te laten wennen aan nieuw geld met kaarten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kreeg je ze niet gewoon thuis gestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |