MIsschien Volt?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
ChristenUnie vast ook nog wel.
PvdD en SP zullen ook mee willen, maar worden misschien niet geaccepteerd.
Ik denk dat er meer dan ooit op links en midden de noodzaak gevoeld wordt om samen te werken.
" Hello darkness, my old friendquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze spreekt zelf ook niet altijd helder ABN.
Hahahaha, de normen en waarden van vandaagquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:40 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Daar zijn onze normen en waarden van vandaag nog steeds op gebouwd.
Ik vrees dat CU maar 2 of 3 zetels over houdt, dankzij Bontenbal. En dan gaan die niet mee regeren. De lokale fracties zijn in de 2 periodes meeregeren ook flink gekrompen, CU moet eerst haar basis weer op orde krijgen voor ze weer als kleine juniorpartner in een kabinet stapt waarbij je enorm veel 'meloenen moet slikken'.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
ChristenUnie vast ook nog wel.
PvdD en SP zullen ook mee willen, maar worden misschien niet geaccepteerd.
Ik denk dat er meer dan ooit op links en midden de noodzaak gevoeld wordt om samen te werken.
Volg je het debat een beetje?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar waarom doet Eerdmans nou de hele tijd alsof de coalitie gewoon handtekeningen moet zetten onder ideeen die totaal niet uitgewerkt zijn? Als hij straks samen moet werken hoeft hij verder niet te onderhandelen, hij zet direct zijn handtekening en gaat daarna eens kijken wat daar dan de gevolgen van zijn?
Retorische vraag? Hoe zou ik weten wat Eerdmans de hele tijd zegt als het niet zo was. Hij vraagt nu al aan Yesilgoz en van Vroonhoven waarom ze niet gewoon bij het kruisje tekenden en dan maar eens zien wat daar de gevolgen van zijn. Ik snap zijn redenering niet. Daarom stelde ik al, als hij zou moeten regeren tekent hij dan meteen bij vage plannen en gaat hij nadat de handetekening staat dan eens kijken wat die handtekening betekent?quote:
Omdat het kabinet volgens die twee niet geklapt was op het 10-punten-plan. Beiden kunnen inhoudelijk niet erg hard maken dat ze het stiekem helemaal niet eens waren met dat plan. Als dat namelijk wél zo was geweest hadden ze gewoon dat plan kunnen tekenen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Retorische vraag? Hoe zou ik weten wat Eerdmans de hele tijd zegt als het niet zo was. Hij vraagt nu al aan Yesilgoz en van Vroonhoven waarom ze niet gewoon bij het kruisje tekenden en dan maar eens zien wat daar de gevolgen van zijn. Ik snap zijn redenering niet.
Wat is er precies mis met dat filmpje?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:48 schreef Nober het volgende:
[ x ]
https://x.com/MartinKoolhoven/status/1929946665747628331
@:Fretwork is er al afstand genomen door Israelfan Timmermans?
Demensethuis genoemd, handreiking naar rechts. Dat gezellige midden is wel echt gezellig vandaag.quote:
Waarom zou je ergens je handtekening onder zetten terwijl de initiator prima gewoon die plannen zelf kan inbrengen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Omdat het kabinet volgens die twee niet geklapt was op het 10-punten-plan. Beiden kunnen inhoudelijk niet erg hard maken dat ze het stiekem helemaal niet eens waren met dat plan. Als dat namelijk wél zo was geweest hadden ze gewoon dat plan kunnen tekenen.
Dat is, en niet alleen in Nederland, in deze eeuw een snel groeiend - en zorgwekkend - probleem.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:49 schreef Monolith het volgende:
Tsja, Bikker heeft natuurlijk gewoon gelijk, maar een groot deel van het electoraal wil schreeuwers zien en geen doeners.
BNW-klapwappie, niet voeren is het makkelijkst.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is er precies mis met dat filmpje?
Idd, mede geholpen door de media.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:49 schreef Monolith het volgende:
Tsja, Bikker heeft natuurlijk gewoon gelijk, maar een groot deel van het electoraal wil schreeuwers zien en geen doeners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |