Ze wordt al boosquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bontenbal maakt gehakt van hoe Yesilgoz om gaat met die 10 punten.
Werkelijk het enige wat ze kan is iedereen de maat meten en dan boos worden als ze zelf ergens verantwoording voor zou moeten nemen. Ze werpt alles van zich, ze heeft niets fout gedaan. Alle anderen zijn gek maar VVD weet hoe het moet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bontenbal maakt gehakt van hoe Yesilgoz om gaat met die 10 punten.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:52 schreef Buitendam het volgende:
Kijk, Bontenbal is aan het dweilen met het hoofd van Dilan.
De arrogantie van het centrum van de macht.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Werkelijk het enige wat ze kan is iedereen de maat meten en dan boos worden als ze zelf ergens verantwoording voor zou moeten nemen. Ze werpt alles van zich, ze heeft niets fout gedaan. Alle anderen zijn gek maar VVD weet hoe het moet.
Doet Pol24 al de hele dag bij mij, NPO heeft ook een stream: https://app.nlziet.nl/play?context=Live&channel=npo1quote:
Gebeurt idd vaker bij dat kanaalquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Doet Pol24 al de hele dag bij mij, NPO heeft ook een stream: https://app.nlziet.nl/play?context=Live&channel=npo1
Beetje stoken over de noodzaak voor goede samenwerking met Timmermans.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:52 schreef Buitendam het volgende:
Kijk, Bontenbal is aan het dweilen met het hoofd van Dilan.
Nee. Gebrek aan kunde. Ze kan beter weer bij PowNed schijtlollige filmpjes ranken dan zit ze meer in haar zone van gemak.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De arrogantie van het centrum van de macht.
Waardig opvolger van Rutte dan toch?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:55 schreef Puzzie het volgende:
wat een ontzettende nare opportunist is Yesilgoz
Dilan wil met hem naar bed.quote:
Kan haar geen ongelijk geven. Op het moment dat je het mandaat hebt, dat er nog zo ontiegelijk veel werk te verzetten valt het kabinet laten klappen om werkelijk niks. Wilders laat echt een hoop mensen in de kou staan.quote:
Verbaal niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waardig opvolger van Rutte dan toch?
Zijn er lijsttrekkers die dit nu niet zijn? en niet het uitmelken voor elke stem die ze nu kunnen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:55 schreef Puzzie het volgende:
wat een ontzettende nare opportunist is Yesilgoz
Nou ja waardigquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waardig opvolger van Rutte dan toch?
Ze zat gewoon knel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dilan wil met hem naar bed.
Ik mag hopen dat hij haar laat barsten met een oergristelijke reactie "ik ben al getrouwd."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |