Werkelijk het enige wat ze kan is iedereen de maat meten en dan boos worden als ze zelf ergens verantwoording voor zou moeten nemen. Ze werpt alles van zich, ze heeft niets fout gedaan. Alle anderen zijn gek maar VVD weet hoe het moet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bontenbal maakt gehakt van hoe Yesilgoz om gaat met die 10 punten.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:52 schreef Buitendam het volgende:
Kijk, Bontenbal is aan het dweilen met het hoofd van Dilan.
De arrogantie van het centrum van de macht.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Werkelijk het enige wat ze kan is iedereen de maat meten en dan boos worden als ze zelf ergens verantwoording voor zou moeten nemen. Ze werpt alles van zich, ze heeft niets fout gedaan. Alle anderen zijn gek maar VVD weet hoe het moet.
Doet Pol24 al de hele dag bij mij, NPO heeft ook een stream: https://app.nlziet.nl/play?context=Live&channel=npo1quote:
Gebeurt idd vaker bij dat kanaalquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Doet Pol24 al de hele dag bij mij, NPO heeft ook een stream: https://app.nlziet.nl/play?context=Live&channel=npo1
Beetje stoken over de noodzaak voor goede samenwerking met Timmermans.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:52 schreef Buitendam het volgende:
Kijk, Bontenbal is aan het dweilen met het hoofd van Dilan.
Nee. Gebrek aan kunde. Ze kan beter weer bij PowNed schijtlollige filmpjes ranken dan zit ze meer in haar zone van gemak.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De arrogantie van het centrum van de macht.
Waardig opvolger van Rutte dan toch?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:55 schreef Puzzie het volgende:
wat een ontzettende nare opportunist is Yesilgoz
Dilan wil met hem naar bed.quote:
Kan haar geen ongelijk geven. Op het moment dat je het mandaat hebt, dat er nog zo ontiegelijk veel werk te verzetten valt het kabinet laten klappen om werkelijk niks. Wilders laat echt een hoop mensen in de kou staan.quote:
Verbaal niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waardig opvolger van Rutte dan toch?
Zijn er lijsttrekkers die dit nu niet zijn? en niet het uitmelken voor elke stem die ze nu kunnen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:55 schreef Puzzie het volgende:
wat een ontzettende nare opportunist is Yesilgoz
Nou ja waardigquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waardig opvolger van Rutte dan toch?
Ze zat gewoon knel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dilan wil met hem naar bed.
Ik mag hopen dat hij haar laat barsten met een oergristelijke reactie "ik ben al getrouwd."
Zoals Toby aangeeft doel ik dan op opportunisme.quote:
ik had het over Yesilgozquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:57 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Zijn er lijsttrekkers die dit nu niet zijn? en niet het uitmelken voor elke stem die ze nu kunnen?
Rutte hield het wel meer inhoudelijk en minder op de jij-bak.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals Toby aangeeft doel ik dan op opportunisme.
Beide. Ze is ervan overtuigd dat ze met een beetje holle kretologie alsnog de baas van het land kan worden. Dat is deels omdat ze inhoudelijk niet beter kan, maar ook deels omdat de VVD de afgelopen 20 jaar zo'n beetje de positie van het CDA in de jaren 80 had. Denk ik.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee. Gebrek aan kunde. Ze kan beter weer bij PowNed schijtlollige filmpjes ranken dan zit ze meer in haar zone van gemak.
Ik vind dat ook nogal verwerpelijk ja.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:00 schreef Toby56 het volgende:
Mobieltjesverbod in de volksvertegenwoordiging, a.u.b.
CU en SGP-vertegenwoordigers zijn doorgaans goed op de hoogte van heden en geschiedenis, van lopende dossiers en ook zijn ze goed van de tongriem gesneden. Dat was vroeger ook al zo met bijv. GPV en RPF.quote:
Slechte politica als ze dat niet zou doen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:01 schreef Monolith het volgende:
Bikker haalt de hypocrisie omtrent uitsluiten van andere partijen ook even aan.
Nah, ten opzichte van Van der Vlies en Van der Staaij vind ik Stoffer wel echt een tegenvaller.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
CU en SGP-vertegenwoordigers zijn doorgaans goed op de hoogte van heden en geschiedenis, van lopende dossiers en ook zijn ze goed van de tongriem gesneden. Dat was vroeger ook al zo met bijv. GPV en RPF.
Klopt Rutte werd niet op elk onderwerp eruit geluld om dan maar heel boos verwijten te maken aan de persoon van de ander. Natuurlijk hij had geheugenverlies maar hij loog over het algemeen ook niet zo super opzichtig als Dilan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:59 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Rutte hield het wel meer inhoudelijk en minder op de jij-bak.
Yesilgöz vind ik een verbale verschrikking.
Van de SGP echt helemaal niks serieus gehoord de laatste jaren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
CU en SGP-vertegenwoordigers zijn doorgaans goed op de hoogte van heden en geschiedenis, van lopende dossiers en ook zijn ze goed van de tongriem gesneden. Dat was vroeger ook al zo met bijv. GPV en RPF.
Ach, daar ging het mij in dit geval ook niet om.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van de SGP echt helemaal niks serieus gehoord de laatste jaren.
Die kan ik ook niet serieus nemen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Door met Wilders te blijven flirten hoopt ze de rechtsere kiezers over te halen om op haar partij te stemmen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Klopt Rutte werd niet op elk onderwerp eruit geluld om dan maar heel boos verwijten te maken aan de persoon van de ander. Natuurlijk hij had geheugenverlies maar hij loog over het algemeen ook niet zo super opzichtig als Dilan.
Waarom wil Yesilgoz eigenlijk niet zeggen dat ze PVV nooit zal uitsluiten. Ze zegt net wel dat ze liever niets doet dan met PvdA samen. Ze blijft maar ouwehoeren over 37 zetels die gehoord MOETEN worden. Alsof de andere 110 zetels er niets toe doen.
Hoho, die hebben toch wel degelijk het actief vrouwenkiesrecht in de eigen partij geblokkeerd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kees was op persoonlijk vlak nog wel prima, maar qua politiek echt een afscheid van de politiek van Van der Vlies. Nu is het gewoon een reli-PVVquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nah, ten opzichte van Van der Vlies en Van der Staaij vind ik Stoffer wel echt een tegenvaller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |