Zeker maar het feit dat Yeşilgöz daar nu de leider is, komt omdat onder Rutte de mensen met kwaliteit zijn weggelopen.quote:
Omdat God dat zegt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom blijven christenen op zo'n harteloze partij stemmen?
Anders krijgen ze klappen van hun man/vader.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom blijven christenen op zo'n harteloze partij stemmen?
VVD on steroids & VVDquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:50 schreef Mutant01 het volgende:
Yesilgoz: 'weglopen dat kennen we van hem'... eh ja, waarom ben je dan met hem in zee gegaan?
Ik denk niet dat er veel kiezers van CU naar SGP gaan over andersom. Lijken mij toch wel 2 aparte stromingenquote:
Precies. Ze trekt geen grens.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Yesilgoz gaat gewoon weer met de PVV in zee dus
Ik heb mijn post nog aangevuld.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zeker maar het feit dat Yeşilgöz daar nu de leider is, komt omdat onder Rutte de mensen met kwaliteit zijn weggelopen.
Nee PVV is toch wel klaar. Belangrijkste is om de VVD te buiten een toekomstige regering te houden.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zou m.i. écht heel dom zijn.quote:
Graag maar dan kan gewoon niet met een grote PVV. Dan heb je VVD nodig.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee PVV is toch wel klaar. Belangrijkste is om de VVD te buiten een toekomstige regering te houden.
Ik heb mijn schoonouders wel van SGP naar CU gekregen. Maar ik denk idd dat het niet veel voor komt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel kiezers van CU naar SGP gaan over andersom. Lijken mij toch wel 2 aparte stromingen
Dat gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee PVV is toch wel klaar. Belangrijkste is om de VVD te buiten een toekomstige regering te houden.
Had je iets anders verwacht dan? Ze zullen hopen op VVD + PVV + FvD.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bestaat FvD dan nog?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan? Ze zullen hopen op VVD + PVV + FvD.
Dit CDA is ook echt een enorm stuk naar het midden geschoven. Hopelijk houden ze dat ook vast.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb mijn schoonouders wel van SGP naar CU gekregen. Maar ik denk idd dat het niet veel voor komt.
Binnen CU is er trouwens enorme angst voor het Bontenbal effect, ik heb voor de lijst van de gemeenteraad ook al diverse leden gesproken die zeiden 'lokaal stem ik wel op jullie, maar landelijk ga ik voor Bontenbal'. Ik vrees dat CU echt max 3 en misschien wel maar 2 zetels haalt.
Ja. Denk niet dat de achterban daar blij mee gaat zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan? Ze zullen hopen op VVD + PVV + FvD.
Een kabinet GL-PvdA, CDA, D66, SP, PvdD, CU, Volt, Denk... zoiets?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Graag maar dan kan gewoon niet met een grote PVV. Dan heb je VVD nodig.
Niet leuk voor iemand zoals jij die CU een warm hart toedraagt maar ik zie (nu) liever een groot CDA.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb mijn schoonouders wel van SGP naar CU gekregen. Maar ik denk idd dat het niet veel voor komt.
Binnen CU is er trouwens enorme angst voor het Bontenbal effect, ik heb voor de lijst van de gemeenteraad ook al diverse leden gesproken die zeiden 'lokaal stem ik wel op jullie, maar landelijk ga ik voor Bontenbal'. Ik vrees dat CU echt max 3 en misschien wel maar 2 zetels haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |