Ik hoop dat Yesilgoz en de VVD snappen dat ze de PVV nu vanaf moment 1 moeten uitsluiten, al zou ik het liefste hebben dat zij ook eens een flinke tik van de kiezers krijgen, want er is maar één partij die dit puinhoop-kabinet heeft gezaaid en dat is de VVD door de deur open te zetten voor Geert. Ze hadden er alleen niet op gerekend dat ze zouden worden overvleugeld qua zetels.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geïsoleerd zal hij wel raken. VVD gaat niet meer met hem samenwerken. BBB wordt een stuk kleiner en zal niet meer gaan regeren en NSC zal wel helemaal verdwijnen.
Zal wel VVD-CDA-PvdaGL-CU worden.
Ze zijn vooral al hun macht kwijt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:52 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap wel dat BBB wil kijken naar een doorstart. Bij nieuwe verkiezingen zijn ze een groot deel van hun zetels kwijt.
Deze geo-politieke situatie was er toch ook ten tijde van de val van Rutte 4?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:47 schreef miss_sly het volgende:
Dat Yesilgoz de moeilijke geo-politieke situatie benoemt als reden waarom ze niet begrijpt waarom Wilders de stekker eruit trekt, vind ik toch lastig te begrijpen. Iedereen weet dat hij het liefste niets doet voor/aan Oekraine en dat hij groot bewonderaar is van Putin, Orban en Trump, degenen die het geo-politiek lastig maken.
Eerder te zwartepieten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:53 schreef Evangelion het volgende:
Ik had toch wel verwacht dat Wilders het iets slimmer zou spelen allemaal. Maar in plaats van politiek schaken zaten ze blijkbaar te pim-pam-petten.
Die zijn al bijna allemaal teruggehobbeld naar het CDA als je de peilingen zietquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:52 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Best kans dat een hoop BBB-stemmers overstappen op de PVV, bijvoorbeeld
Ik vind het tekenend voor de grootheidswaan en de dringende behoefte in het pluche te blijven dat de kleinste van de coalitiepartijen de grootste broek aantrekt met hun doorstart onderzoeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:52 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap wel dat BBB wil kijken naar een doorstart. Bij nieuwe verkiezingen zijn ze een groot deel van hun zetels kwijt.
Dat zal NSC ook wel willenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:53 schreef klaasweetalles het volgende:
BBB wil een doorstart links creëren![]()
Dat wil ze alleen omdat ze dan met het zelfde zetelaantal in de kamer kan blijven zitten
Dat hebben we natuurlijk niet door......
Dat is inmiddels al zooo lang geleden, dat weet niemand meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Deze geo-politieke situatie was er toch ook ten tijde van de val van Rutte 4?
Ben wel benieuwd of die blijft of ergens anders naar toe gaat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop dat Coenradie gewoon aan blijft. Puur voor de show.
40-45 zetels kan je vast met potlood opschrijven.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het populisme is wel sterk hoor, ik kan niet uitsluiten dat de PVV alsnog flink gaat groeien.
Zal wel controversieel bestempeld wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:55 schreef tizitl2 het volgende:
Gaat stikstof nu demissionair geregeld worden?
Is voor zover ik weet gewoon een forse meerderheid voor, alleen wilde de BBB niet. Zou alvast 1 fors vraagstuk minder zijn.
Jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:56 schreef MadMaster het volgende:
Zou Geert er op gokken dat nu de BBB en het NSC geëlimineerd zijn hij een nog grotere achterban weet te krijgen?
Vast, maar kan 'ie vergeten, die gaan naar CDA, VVD en SPquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:56 schreef MadMaster het volgende:
Zou Geert er op gokken dat nu de BBB en het NSC geëlimineerd zijn hij een nog grotere achterban weet te krijgen?
Is november al een zekerheid dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:57 schreef capricia het volgende:
Nog even de laatste peilingen. Voor wat het waard is, want november is nog ver weg.
[ x ]
Gezien haar achtergrond lijkt JA21 me logisch.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of die blijft of ergens anders naar toe gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |