Je hebt die punten ook eerlijk verdiendquote:Op maandag 2 juni 2025 22:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay dan kijk ik even hoe het zich ontwikkeld de komende dagen wat betreft stand. Zal wel weer bijtrekken wat greys ookal zei. Komt goed
fuck if I knowquote:Op maandag 2 juni 2025 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ej waarom ben ik nou gebant van nws?
Gaan ze nu alle niet-mee-juichers gewoon bannen?
Vrij irritant niet te weten waarom.
bans worden niet besprokenquote:Op maandag 2 juni 2025 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ej waarom ben ik nou gebant van nws?
Gaan ze nu alle niet-mee-juichers gewoon bannen?
Vrij irritant niet te weten waarom. Alsof je een verkeersboete krijgt: “hierbij ¤50 boete voor een verkeersovertreding”
Je kan ook met je mobiel pinnen bij de atm.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben ergens mijn ing punctpas kwijtgeraakt en nu betaal ik alles mobiel dus de atm kom ik niet meer
Nee dat is duidelijk. Op tweakers weet jij iig waarom je geband wordt en dat wordt nogmaals verteld per mail.quote:
je noemt iemand een triest wijf, raad jan en alleman therapiesessies aan, doet de hele dag irritant tegen iedereenquote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik wil die punten van gisternacht eraf laten tellen. Moet ik dan een mod dm-en of bondage?
ow shitquote:
Dat is de hele bedoeling van onz!quote:Op maandag 2 juni 2025 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
je noemt iemand een triest wijf, raad jan en alleman therapiesessies aan doet de hele dag irritant tegen iedereen
snap de lol maar dat krijg je ervan
Ik dacht gewoon at the momentquote:Op maandag 2 juni 2025 22:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik dacht bij atm aan the hub maar ben al weer stil
Als je echt geen idee hebt waarom je een ban hebt gekregen adviseer ik om andere medicijnen te gaan gebruiken of gewoon stoppen met drugs/alcohol.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat is duidelijk. Op tweakers weet jij iig waarom je geband wordt en dat wordt nogmaals verteld per mail.
(Ja ik word overal geband)![]()
in nwsquote:
hoezo stoppenquote:Op maandag 2 juni 2025 23:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je echt geen idee hebt waarom je een ban hebt gekregen adviseer ik om andere medicijnen te gaan gebruiken of gewoon stoppen met drugs/alcohol.
Doe er je voordeel mee
Mensen kunnen echt niks meer hebben tegenwoordig.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je echt geen idee hebt waarom je een ban hebt gekregen adviseer ik om andere medicijnen te gaan gebruiken of gewoon stoppen met drugs/alcohol.
Doe er je voordeel mee
ik bedoelde als je niet weet waarom je die hebt gekregen maar goed ik heb daar zelf nooit zo'n last van ik pak mijn bans gewoon met opgeheven hoofd aanquote:Op maandag 2 juni 2025 23:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoezo stoppen
subforumban is niet erg, dan kun je in andere subforums
Joh je bleef maanden weg omdat je pissig wasquote:Op maandag 2 juni 2025 23:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik bedoelde als je niet weet waarom je die hebt gekregen maar goed ik heb daar zelf nooit zo'n last van ik pak mijn bans gewoon met opgeheven hoofd aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |