Okay dan kijk ik even hoe het zich ontwikkeld de komende dagen wat betreft stand. Zal wel weer bijtrekken wat greys ookal zei. Komt goedquote:Op maandag 2 juni 2025 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat doen Justin heeft ook zijn misgelopen punten door dat geintje er nooit bijgekregen
Tenzij je nu als een gek gaat bolken natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2025 22:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay dan kijk ik even hoe het zich ontwikkeld de komende dagen wat betreft stand. Zal wel weer bijtrekken wat greys ookal zei. Komt goed
sowieso nooit meer punckten voor jouquote:Op maandag 2 juni 2025 22:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Rare regeling, maar het is SwJ's spel
ik ben ergens mijn ing punctpas kwijtgeraakt en nu betaal ik alles mobiel dus de atm kom ik niet meerquote:
Ik dacht dat je hem niet zou missen, wil je je pas weer terug?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben ergens mijn ing punctpas kwijtgeraakt en nu betaal ik alles mobiel dus de atm kom ik niet meer
zou mijn leven wel makkelijker makenquote:Op maandag 2 juni 2025 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem niet zou missen, wil je je pas weer terug?
ik dacht bij atm aan the hub maar ben al weer stilquote:Op maandag 2 juni 2025 22:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben ergens mijn ing punctpas kwijtgeraakt en nu betaal ik alles mobiel dus de atm kom ik niet meer
Heb je hem lang of pas?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem niet zou missen, wil je je pas weer terug?
hEt Is MaAr EeN sPeLlEtJequote:Op maandag 2 juni 2025 22:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay dan kijk ik even hoe het zich ontwikkeld de komende dagen wat betreft stand. Zal wel weer bijtrekken wat greys ookal zei. Komt goed
Ej waarom ben ik nou gebant van nws?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:56 schreef sp3c het volgende:
spelletje waar sommigen niet meer zo goed aan mee kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |