Ik ben geen groot fan van de man, maar een loser zou ik het toch niet willen noemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Toch hilarisch als we die loser straks krijgenNiets bereikt. Twee partijen van niets die niks met elkaar hebben samenvoegen en toch regeren straks.
Ik geef zowel Yeşilgöz als Bontenbal veel meer kans.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Die hoeft niets te doen, en krijgt de kans op het premierschap zo in zijn schoot geworpen.
Yesilgoz is ook lekker aan het klagen en ze is echt 'zooo boos'!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer eindeloze gehuil van de PVV-aanhang.
Hoezo loser?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Toch hilarisch als we die loser straks krijgenNiets bereikt. Twee partijen van niets die niks met elkaar hebben samenvoegen en toch regeren straks.
Yesilgoz lijkt me toch te veel een lichtgewicht om voor de kiezer echt de uitstraling van een premier te hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik geef zowel Yeşilgöz als Bontenbal veel meer kans.
Tijd voor Kamervragen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:22 schreef Evangelion het volgende:
Ranzig schilderij naast die deur
[ afbeelding ]
Jouw schuldquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:23 schreef tesssssssss het volgende:
Ik was net blij dat ik zelf 4,15 kilo was afgevallen, en meteen valt het kabinet ook. Echt hetzelfde moment.
Ach, we hebben onlangs ook Schoof gehad.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Yesilgoz lijkt me toch te veel een lichtgewicht om voor de kiezer echt de uitstraling van een premier te hebben.
Ik zou denken dat VVD een andere leider kiest.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Yesilgoz lijkt me toch te veel een lichtgewicht om voor de kiezer echt de uitstraling van een premier te hebben.
Dat mag ik hopen jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou denken dat VVD een andere leider kiest.
Opheffen die terrorboeren! Stuk voor stuk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hopelijk kan er onder het volgende kabinet dan eindelijk iets aan stikstof gedaan worden.
En wordt de boeren niet meer eindeloos de hand boven het hoofd gehouden
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:23 schreef tesssssssss het volgende:
Ik was net blij dat ik zelf 4,15 kilo was afgevallen, en meteen valt het kabinet ook. Echt hetzelfde moment.
Als men het nu nóg niet heeft geleerd, dan leert men het nooit.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef miss_sly het volgende:
En nu wel weer een stevig cordon sanitaire rondom PVV en duidelijk maken dat er niet geregeerd wordt met Wilders.
Niet alleen de hand boven het hoofd, maar ze moeten ook duidelijkheid en hulp krijgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hopelijk kan er onder het volgende kabinet dan eindelijk iets aan stikstof gedaan worden.
En wordt de boeren niet meer eindeloos de hand boven het hoofd gehouden
Als CDA slim is gaan ze ook op het orgel tegen Timmermans. Dan kunnen ze misschien wel de grootste worden want rechts gaat elkaar nu ook de tent uitvechten. Ik verwacht niet dat er veel poppetjes gewijzigd worden, daar hadden de grote oppositiepartijen zich al wel op beraad denk ik. Denk dat Yesilgoz nog het meest mag vrezen voor haar plek.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Die hoeft niets te doen, en krijgt de kans op het premierschap zo in zijn schoot geworpen.
Stiekem denk ik dat het hem daarom om te doen was. Veel te lastige partij.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die zullen wel weggevaagd worden ja
Absoluut. Maar met de BBB in de regering zat dat er dus niet in.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet alleen de hand boven het hoofd, maar ze moeten ook duidelijkheid en hulp krijgen.
En meer inzet op biologisch, duurzaam boeren.
De schuld van de andere partijen, met alleen PVV was er nooit meer een buitenlander ons land binnen gekomenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Het getuigt wel van lef om na dertig jaar schreeuwen aan de zijlijn over migratie het kabinet te laten vallen op migratie, waar je zojuist zelf de slechtste minister in de vaderlandse geschiedenis hebt neergezet.
Nou idd. Want dit rechtse kabinet heeft ons land zoveel verder geholpenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:19 schreef miss_sly het volgende:
Caroline kan wel janken. En het eerste wat ze zegt is dat met links dadelijk alles weer verpest wordt
Gewoon eerlijk, hij weet dat het enige waar hij toe in staat is een beetje schreeuwen langs de zijlijn is.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Het getuigt wel van lef om na dertig jaar schreeuwen aan de zijlijn over migratie het kabinet te laten vallen op migratie, waar je zojuist zelf de slechtste minister in de vaderlandse geschiedenis hebt neergezet.
De komende tien jaar wel weer, neem ik aan. En dan is Wilders toch van het toneel, mag ik aannemen. En zijn eenmanspartij heeft vast ook geen opvolging, of in ieder geval niet van competente mensen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als men het nu nóg niet heeft geleerd, dan leert men het nooit.
Ze heeft er zelf leuk aan verdiend voor zolang het duurde.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nou idd. Want dit rechtse kabinet heeft ons land zoveel verder geholpen
Het kan nog!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Helemaal geen capslock bericht op Teletekst
voor haar sponsoren in de veevoer industrie wel jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:19 schreef miss_sly het volgende:
Caroline kan wel janken. En het eerste wat ze zegt is dat met links dadelijk alles weer verpest wordt
Wilders is irrelevant gewordenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Helemaal geen capslock bericht op Teletekst
Eens maar of de PVV stemmer dat ook zo ziet?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:25 schreef Hanca het volgende:
Maar vooral: gefeliciteerd Nederland, het met afstand slechtste kabinet ooit gaat weg.
Heb je bewijzen van corruptie of bedoel je die ¤ 150.000,- die een fractievoorzitter krijgt? Want ik vind dat nooit heel opvallende salarisen voor alle aandacht die ze krijgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze heeft er zelf leuk aan verdiend voor zolang het duurde.
Manman wat een martelgang was dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:25 schreef Hanca het volgende:
Maar vooral: gefeliciteerd Nederland, het met afstand slechtste kabinet ooit gaat weg.
Vast niet, altijd tegen Geert.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Eens maar of de PVV stemmer dat ook zo ziet?
De hele BBB/Remarkable is gesponsord door 'Big Agro', dat is geen geheim.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb je bewijzen van corruptie of bedoel je die ¤ 150.000,- die een fractievoorzitter krijgt? Want ik vind dat nooit heel opvallende salarisen voor alle aandacht die ze krijgen.
Gewoon afblazen. Wat gaat hij inbrengen danquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:32 schreef Koffieplanter het volgende:
De toch al ongekozen doch partijloze Schoof mag nu Nederland gaan vertegenwoordigen op de NAVO-top in Nederland. Wat een afgang.
Het had in ieder geval een aantal van de slechtste bewindslieden ooit. Dat is ook een verdienste.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nou idd. Want dit rechtse kabinet heeft ons land zoveel verder geholpen
Samengevat: Wilders is de clown die hij altijd was, is en zal zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:34 schreef alpeko het volgende:
Dus samengevat:
Wilders komt met 10 punten plan. VVD, BBB geven aan zich in veel van de punten te kunnen vinden. Wilders stapt op
Tuurlijk kun je er wel omheen. Had nu ook gekund, VVD, PvdA-GL, NDC, D66had gewoon een meerderheid en straks kun je NSC inruilen voor CDA en dan heb je gewoon een stabiel middenkabinet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:26 schreef alpeko het volgende:
Op naar de stembus... met hetzelfde resultaat. Een PVV waar je niet omheen kan maar waar je ook niet mee kunt regeren.
Conclusie: het was allemaal zo gepland. Weer lekker 10 jaar schreeuwen vanuit de opositiebankjes.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:34 schreef alpeko het volgende:
Dus samengevat:
Wilders komt met 10 punten plan. VVD, BBB geven aan zich in veel van de punten te kunnen vinden. Wilders stapt op
Wat Wilders wilde is dat de andere partijen die punten voor hem zouden waarmaken, terwijl hij juist zelf met Faber daartoe de sleutel in handen had.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:34 schreef alpeko het volgende:
Dus samengevat:
Yupsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:34 schreef alpeko het volgende:
Dus samengevat:
Op papier wel maar VVD kon dat toen echt niet maken. Voordeel is wel dat BBB niks meer is. NSC wordt weer CDA. Maar het kon gewoon niet zonder de VVD.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:35 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je er wel omheen. Had nu ook gekund, VVD, PvdA-GL, NDC, D66had gewoon een meerderheid en straks kun je NSC inruilen voor CDA en dan heb je gewoon een stabiel middenkabinet.
Wilders bejubeld het Faber effect betreffende dalende asielmigratie.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:34 schreef alpeko het volgende:
Dus samengevat:
die gaan niet meer samenwerkenquote:Dilan Yesilgöz - Zegerius
@DilanYesilgoz
Opnieuw plaatst Wilders zijn eigen belang boven het belang van ons land. Door weg te lopen. In een tijd van ongekende onzekerheid. Een oorlog om de hoek, een potentiële economische crisis die op ons afkomt en mensen die wakker liggen van de rekeningen. Nederland heeft een volwassen en verantwoordelijk leider nodig die ons veilig houdt. Maar Wilders laat Nederland in de steek.
Dit ging niet over migratie. Alles wat kan, zouden we al gaan doen. Alles wat we al hadden afgesproken, werd vertraagd door PVV-gestuntel. Er was geen enkele blokkade voor meer goede maatregelen.
Stoere woorden, geen daden.
Wat een schoffering van alle kiezers die problemen opgelost willen zien. De reden van deze rechtse samenwerking. En de vraag is of we ooit weer de rechtse meerderheid gaan halen die deze oplossingen had kunnen bieden.
Als je zo omgaat met het belang van alle Nederlanders, dan laat je je verantwoordelijkheid vallen. Daarvoor is dit land mij te dierbaar.
En er zijn gewoon normale manieren om dingen op de agenda te zetten, zoals een motie indienen. Maar Wilders komt uit het niets met 10 punten op een persconferentie die dan zonder onderbouwingen /doorrekening/toetsing geaccepteerd moeten worden. Ontzettend kleutergedrag.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat Wilders wilde is dat de andere partijen die punten voor hem zouden waarmaken, terwijl hij juist zelf met Faber daartoe de sleutel in handen had.
De VVD kon dat prima maken. Die hadden al een tijdje een 'we gaan niet (meer) regeren met de PVV'-beleid. Tot Dilan daar vanaf stapte. En zie hrt resultaat..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Op papier wel maar VVD kon dat toen echt niet maken. Voordeel is wel dat BBB niks meer is. NSC wordt weer CDA. Maar het kon gewoon niet zonder de VVD.
Deur gaat helemaal dichtquote:
Dat doet het goed bij zijn electoraat.quote:
Dat was het beleid al tot Dilan dat beleid overboord gooide. Eigen schuld Dilan!quote:
Wilders is een wegloper, het frame is gemaakt. Hoop dat hij blijft hangen.quote:
Ik heb de uitslag niet meer scherp maar lukte dat zonder de BBB? Dan had de VVD PvdA nodig gehad volgens mij. Kan uiteraard maar hadden ze wel meer moeten inleveren dan ze nu hoefden te doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De VVD kon dat prima maken. Die hadden al een tijdje een 'we gaan niet (meer) regeren met de PVV'-beleid. Tot Dilan daar vanaf stapte. En zie hrt resultaat..
Ze konden best met Wilders praten, die gesprekken laten klappen (is zelfs gebeurd) en daarna verder gaan met het midden. Probleem was alleen dat Timmermans dan premier was geworden. Was VVD groter geweest, hadden ze dat 100% zeker gedaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Op papier wel maar VVD kon dat toen echt niet maken. Voordeel is wel dat BBB niks meer is. NSC wordt weer CDA. Maar het kon gewoon niet zonder de VVD.
Hoe kinderachtiger Wilders schreeuwt hoe harder zijn stemvee juicht idd.quote:
Probleem is alleen dat het uit haar mond allemaal zo ongemeend klinkt. Hoe ze ook meteen weer begint over oorlog en economische crisis. Bladiebla. Roep nou gewoon dat je door wil met vluchtelingenbeleid maar dat Wilders dat nu tegenhoudt.quote:
Een stem op Wilders is nu een verloren stem.quote:
Prima, dan is het zeker dat de VVD de premier niet levert, maar dat CDA of PvdA-GL dat doet, als al die potentiële VVD stemmers liever op een zekere oppositiepartij stemmen.quote:
Dan maak je PVV een valide proteststem want het leidt toch niet tot de regering. Laat mensen maar huiverig zijn dat we straks weer een PVV kabinet krijgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:20 schreef miss_sly het volgende:
En nu wel weer een stevig cordon sanitaire rondom PVV en duidelijk maken dat er niet geregeerd wordt met Wilders.
Eens dat het uit haar mond ongemeend klinkt, maar het is juist belangrijk om te laten zien dat Wilders geen serieuze bestuurder is die de problemen van het land aan kan pakken. Als je weer gelijk alleen op de vluchtelingen aanvalt, concurreer je met de PVV op hun one-issue.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:41 schreef Japepk het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat het uit haar mond allemaal zo ongemeend klinkt. Hoe ze ook meteen weer begint over oorlog en economische crisis. Bladiebla. Roep nou gewoon dat je door wil met vluchtelingenbeleid maar dat Wilders dat nu tegenhoudt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:44 schreef vosss het volgende:
RIP Nederland onder nieuwe premier Timmermans.!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |