SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Opnieuw verlaat een senator de BBB-fractie. Robert Croll vertrekt naar D66, omdat hij het niet eens is met onder meer het Gaza-standpunt.
quote:Op maandag 2 juni 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
dit heb ik laatst mijn jongste zusje uit moeten leggen en die snapte er neits van
quote:Op maandag 2 juni 2025 16:41 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Dat is wel even een partijwisseling zeg.
Nou ja we hebben sowieso al veel te veel partijen om het land bestuurbaar te houden. Als iedereen nou ook nog om elk standpunt gaat overstappen kunnen we helemaal de tent wel sluitenquote:Op maandag 2 juni 2025 16:41 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Groen ben ik wel jaquote:Op maandag 2 juni 2025 16:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij bent trouwens deze
Fleskalebas
[ afbeelding ]
Ja tegenwoordig hoeft dat allemaal niet meer stiekem en zitten ze gewoon met een laptop in de klasquote:Op maandag 2 juni 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Vroeger kon je telefoon op schoot in de klas en dan kon je blind een smsje typen
Dat wordt een mooie stoelendans zo. Straks sluit Timmermans zich nog aan bij de PVV.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja we hebben sowieso al veel te veel partijen om het land bestuurbaar te houden. Als iedereen nou ook nog om elk standpunt gaat overstappen kunnen we helemaal de tent wel sluiten
Zegt genoeg over de persoon.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:41 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
die durf ik niet op de bingokaart te zettenquote:Op maandag 2 juni 2025 16:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie stoelendans zo. Straks sluit Timmermans zich nog aan bij de PVV.
durf ik niet, straks wijstie mij afquote:
Heb je ook nog de ringtones die je zelf kon componeren uitgelegd?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
dit heb ik laatst mijn jongste zusje uit moeten leggen en die snapte er neits van
laptop?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig hoeft dat allemaal niet meer stiekem en zitten ze gewoon met een laptop in de klas
En Wilders naar Denkquote:Op maandag 2 juni 2025 16:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie stoelendans zo. Straks sluit Timmermans zich nog aan bij de PVV.
Joost?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
durf ik niet, straks wijstie mij af
ik ben nu op zoek naar de Nederlandse versie van Kaarija
Ja, dingen als "Geen idee wat hij aan het doen is" en "waait met alle winden mee".quote:
voelt een beetje als mama mogen we mcdonaldsquote:
hahaha, dat was echt zo'n rot opmerking altijdquote:Op maandag 2 juni 2025 16:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voelt een beetje als mama mogen we mcdonalds
en dat mama dan zegt we hebben thuis mcdonalds
Misschien kun je een briefje in de supermarkt hangen?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
durf ik niet, straks wijstie mij af
ik ben nu op zoek naar de Nederlandse versie van Kaarija
Dat lijkt me wel een goed ideequote:Op maandag 2 juni 2025 16:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je een briefje in de supermarkt hangen?
In ieder geval meer geld naar mensen die helemaal niets kunnen ten koste van degenen die wel wat kunnen.quote:
Misschien heeft het één met het ander te maken.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een goed idee
Er zijn opzich wel genoeg mensen die zo zijn qua uiterlijk maar dan zijn ze gay of compleet van het padje af. Waarom zijn er zo weinig mensen die wat alternatiever zijn zonder meteen van het padje af te zijn![]()
denk het ja maar is wel typisch?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heeft het één met het ander te maken.
Misschien kun je niet "een beetje alternatief en een beetje normaal" zijn, net zoals je niet "een beetje zwanger en een beetje maagd" kunt zijn? Zoiets?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heeft het één met het ander te maken.
Ik weet niet welke definitie je van normaal gebruikt?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kun je niet "een beetje alternatief en een beetje normaal" zijn, net zoals je niet "een beetje zwanger en een beetje maagd" kunt zijn? Zoiets?
Rotterdam is wel wat alternatiever inderdaadquote:Op maandag 2 juni 2025 17:00 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij heb je meer van dit soort types in rotterdam
Er komt vast nog wel een potje voor de mensen die wel wat kunnen. Misschien wat voedselhulp.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In ieder geval meer geld naar mensen die helemaal niets kunnen ten koste van degenen die wel wat kunnen.
Darwin's nightmare.
Volgens mij moet je heel stevig in je schoenen staan om én flink alternatief te zijn én niet van het padje te raken. Eigenlijk hebben alleen kunstenaars die vrijheid.quote:
Vroeger had je nog het paard bv waar vaak dit soort mensen kwamen en daarnaast paard cafe maar weet niet of dat nog steeds zo is.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rotterdam is wel wat alternatiever inderdaadkan ook zijn dat ik gewoon niet met de juiste mensen om ga of niet op de juiste plekken kom
En docentenquote:Op maandag 2 juni 2025 17:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij moet je heel stevig in je schoenen staan om én flink alternatief te zijn én niet van het padje te raken. Eigenlijk hebben alleen kunstenaars die vrijheid.
Ja klopt!!! En de supermarkt (de uitgaangsgelegenheid) was ook alternatief maar bestaat al jaren niet meer. Paard is best veel hiphop gewordenquote:Op maandag 2 juni 2025 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vroeger had je nog het paard bv waar vaak dit soort mensen kwamen en daarnaast paard cafe maar weet niet of dat nog steeds zo is.
Anders beetje bij de kunst academie rond hangen
Ja en dat is wat ik bedoelde met mensen die er alternatief uitzien die zijn in gedrag vaak ook van het padje af en dat vind ik zo niet aantrekkelijkquote:Op maandag 2 juni 2025 17:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Je moet in je werk natuurlijk wel redelijk binnen de lijntjes kleuren.
Hmm, omdat mensen toch bang zijn dat het nadelig is in de maatschappij vanwege vooroordelen, waardoor alleen mensen die van het padje af zijn zich nog een alternatief uiterlijk kunnen permitteren, waardoor de vooroordelen weer versterkt worden?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en dat is wat ik bedoelde met mensen die er alternatief uitzien die zijn in gedrag vaak ook van het padje af en dat vind ik zo niet aantrekkelijkhoezo zijn er zo weinig mensen die er alternatief uit zien maar die zich gewoon gedragen zoals de rest zeg maar
Goede vraag.quote:
Ohquote:Op maandag 2 juni 2025 17:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zodra mensen vooroordelen over je gaan hebben blijkbaar
Maar dat hebben mensen altijdquote:Op maandag 2 juni 2025 17:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zodra mensen vooroordelen over je gaan hebben blijkbaar
als autist ben ik pro hokjesquote:
zoiets denk ik ook, maar ik denk ook dat het vooral een gedachte is van mensen en niet zo zeer de realiteit. En denk ook niet dat het heel bewust is bij de meeste mensen. We zijn ook gewoon kuddedieren natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2025 17:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, omdat mensen toch bang zijn dat het nadelig is in de maatschappij vanwege vooroordelen, waardoor alleen mensen die van het padje af zijn zich nog een alternatief uiterlijk kunnen permitteren, waardoor de vooroordelen weer versterkt worden?
zuurstokken zijn toch lekker?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
nouja ik denk soms laat ik me normaler kleden en dan word je de halve dag zuurstok genoemd
dat is een mening, bij iedereen andersquote:
Heeft mijn hokje wel dekentjes?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als autist ben ik pro hokjes
het maakt de wereld makkelijker voorspelbaar
quote:
Ja daar zijn er nogal wat van iddquote:Op maandag 2 juni 2025 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet welke definitie je van normaal gebruikt?![]()
Hopelijk nog wel een beetje normaal verdeeldquote:
Denken dat mensen een vooroordeel hebben is ook een vooroordeelquote:
Nee dat ben jij niet.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:05 schreef essnhills het volgende:
@:dud0r
Ik ben toch niet eng in het echt?
Wat was de grap?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:45 schreef Haags het volgende:
@:Wereldgozer mijn grap is weggehaald door de polizei
Wat een grap.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:45 schreef Haags het volgende:
@:Wereldgozer mijn grap is weggehaald door de polizei
Zegquote:Op maandag 2 juni 2025 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij durft niets anders meer te zeggen.
Heul niet!quote:
sla is heerlijk warmquote:Op maandag 2 juni 2025 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb stamppot van aardappelen, prei en veldsla, met wat zongedroogde tomaat erdoor.
Apart, maar best lekker.
Zou niet mijn eerste keuze zijn, maar eet smakelijk!quote:Op maandag 2 juni 2025 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb stamppot van aardappelen, prei en veldsla, met wat zongedroogde tomaat erdoor.
Apart, maar best lekker.
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga denk ik mn allereerste echte plagiaat meemaken, spaannneend (en kut want het levert alleen maar extra werk op)
Hoe zijn jullie er achtergekomen?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga denk ik mn allereerste echte plagiaat meemaken, spaannneend (en kut want het levert alleen maar extra werk op)
Ga volgende maand gewoon gezellig met haar uit etenquote:Op maandag 2 juni 2025 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij durft niets anders meer te zeggen.
Ook niet in het nep.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:05 schreef essnhills het volgende:
@:dud0r
Ik ben toch niet eng in het echt?
overal tegenstrijdighedenquote:Op maandag 2 juni 2025 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie er achtergekomen?
het gaat over een scriptiequote:Op maandag 2 juni 2025 18:15 schreef essnhills het volgende:
Ik snap dat niet, dat studentrn dat durven/doen
WAT?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel eens een snuffelstage van twee dagen verzonnen trouwens. En een verslag over geschreven, alles verzonnen![]()
Succes iig. Wat is de procedure? Bewijs leveren, examencommissie, brief naar huis?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
overal tegenstrijdighedenwe weten het nog niet zeker, gaan ruwe data opvragen maar betwijfel echt heel erg of dat er is
*noteertquote:Op maandag 2 juni 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel eens een snuffelstage van twee dagen verzonnen trouwens. En een verslag over geschreven, alles verzonnen![]()
Nee ik ook nietquote:Op maandag 2 juni 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het gaat over een scriptieik snap ook niet dat je dat wil?!
Goed voor de plantjes.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
Oh vanaf donderdag gaat het de rest van de week alleen maar weer kutweer worden.
Die paar spetters waren niet 'fucking veel', jongedame!quote:
Dat valt ook wel weer meequote:
Valt reuze mee.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die paar spetters waren niet 'fucking veel', jongedame!
quote:
Ohquote:Op maandag 2 juni 2025 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Gewoon even lekker door de regen lopen.
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
Oh vanaf donderdag gaat het de rest van de week alleen maar weer kutweer worden.
Oh ja!? Nou, nou, ik ga over een maand...quote:Op maandag 2 juni 2025 18:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga volgende maand gewoon gezellig met haar uit eten
Niks mis met een beetje regen.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:32 schreef Ama het volgende:
Waarom doet iedereen zo blij. Het is juni, geen oktober.
omdat het echt heel erg droog isquote:Op maandag 2 juni 2025 18:32 schreef Ama het volgende:
Of de buienlijn?quote:
Omdat mijn zaailingen water willen.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:32 schreef Ama het volgende:
nat en winderig?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij van de KSC zien de lente graag zoals onze vrouwen.
👀quote:Op maandag 2 juni 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
Conceptueel?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
You have a concept of a spring?quote:
Trouwen dan maar?quote:
En Kaneel dan?quote:
En volgende donderdag weer 26 graden.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
Dat is een beste jongen.quote:
Hier komen ze volgende week veren onder de warmtepomp plaatsenquote:Op maandag 2 juni 2025 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, het bewegende delen vak krijg ik volgend jaar pas.
Ik ben al getrouwd.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En volgende donderdag weer 26 graden.
Ohquote:Op maandag 2 juni 2025 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al getrouwd.
Mijn vrouw ziet niks in polygamie.
heb jij al blauwe bessen?!?! hier nog nietquote:Op maandag 2 juni 2025 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ De blauwe bessen zijn nu echt blauw. Er begint rood te komen aan de aardbeien.
Frambozen helaas nog groen en de bramen zijn nog bloemen.
We gaan echt steeds van lente naar de herfst en weer terug naar een beetje zomer.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En volgende donderdag weer 26 graden.
Zo min mogelijk zomer hopelijk.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef Ama het volgende:
[..]
We gaan echt steeds van lente naar de herfst en weer terug naar een beetje zomer.
Alleen is het nu alweer zomerquote:Op maandag 2 juni 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn blauwe bessen hebben niets, alleen blaadjesquote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb jij al blauwe bessen?!?! hier nog nietdie was nieuw bij jou toch, heb je wat oogst?
![]()
rood begint hier ook te komen bij de a-beitjesbij al het fruit wel. Bramen weet ik niet eigenlijk. En het ziet er naar uit dat mn appels en peren het dit jaar ook eindelijk eens gaan doen!!
![]()
ik heb wel echt mega veel slakken, echt heel veel. Sommige shit wordt meteen opgegetensommige van mn bloemen zijn verloren gegaan
Astronomisch nog nietquote:
Wordt de SC nu opgedeeld als teams bij gym?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ik dacht, jij en Stig kunnen wel samen, want ik heb Grmbl al hier
Maar meteorologisch welquote:
Erg gul en ruimdenkend van je.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ik dacht, jij en Stig kunnen wel samen, want ik heb Grmbl al hier
Oh dan ga ik wel alvast in een hoekje staan wachten tot ik uitgekozen word.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wordt de SC nu opgedeeld als teams bij gym?
Vast een oneven aantal en dan blijf ik weer over.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Shirts vs skins.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
blaadjes is ook leukquote:Op maandag 2 juni 2025 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn blauwe bessen hebben niets, alleen blaadjes
Maar de frambozen hangen vol met ontwikkelende vruchtjes en een deel van de aalbessen wordt echt rood nu![]()
April doet wat ie wil.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef Ama het volgende:
[..]
We gaan echt steeds van lente naar de herfst en weer terug naar een beetje zomer.
ik ga me verstoppenquote:Op maandag 2 juni 2025 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dan ga ik wel alvast in een hoekje staan wachten tot ik uitgekozen word.
ik weet niet waarom maar dit vind ik maar goor klinkenquote:Op maandag 2 juni 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
Ik vergat op mijn stuk(je) speklap te kauwen maar ik slikte het wel door dus ik dacht echt voor een paar seconden dat dit is hoe je gaat stikken in eten.
Ja het is gewoon korte broekenweer vandaagquote:Op maandag 2 juni 2025 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Zwabbernomisch gezien was vanochtend een vest aandoen iig een vergissing. 🫠
heb je je benen geschoren?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is gewoon korte broekenweer vandaag
Zal zo even foto doen.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb jij al blauwe bessen?!?! hier nog nietdie was nieuw bij jou toch, heb je wat oogst?
![]()
rood begint hier ook te komen bij de a-beitjesbij al het fruit wel. Bramen weet ik niet eigenlijk. En het ziet er naar uit dat mn appels en peren het dit jaar ook eindelijk eens gaan doen!!
![]()
ik heb wel echt mega veel slakken, echt heel veel. Sommige shit wordt meteen opgegetensommige van mn bloemen zijn verloren gegaan
Over jaargetijden gesproken: jij zat heel even in de winter van je leven.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
Ik vergat op mijn stuk(je) speklap te kauwen maar ik slikte het wel door dus ik dacht echt voor een paar seconden dat dit is hoe je gaat stikken in eten.
Toen ik de deur uit ging was het nog koel en grijzig.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar astronomisch is logischerquote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Over jaargetijden gesproken: jij zat heel even in de winter van je leven.
Het ei was er eerder gezien de kip het gevolg is van miljoenen jaren evolutie, het ei was daarvoor al door allerlei voorlopers van de kip zoals dinosaurussen in gebruikquote:Op maandag 2 juni 2025 18:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is ook echt al jaren zo´n typisch kip- ei discussie he?
Ja, voorkeuren?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Croptop lowrise weer.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal zo even foto doen.
Net de achtertuin water gegegeven. Vrouw zit binnen muziek te maken, dus komt zo wel hehe.
Van peren weet ik dat het even duurt voordat deze (goede) peren leveren. Pears for your heirs. Of was dat met Perry peren?
Het schijnt dat je eierschalen of koffieprut kunt gebruiken om slaken te weren. Hier is vooral de Marokkaanse munt te grazen genomen door de slakken.
Dat hoeft toch alleen als je je bed hebt verschoondquote:
Schaaltjes bier neerzetten?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
blaadjes is ook leuk![]()
framboosjeszo lekker he. Uberhaupt zo'n mandje fruitmix is heeerrrrlijk. Ik weet niet hoe mijn framboosjes het doen, was ze eigenlijk vergeten.
Groentes doen het okee behalve alles wat ik buiten heb gezaaid want dat wordt meteen opgegeten door slakken
dat is een optiequote:Op maandag 2 juni 2025 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen van z'n kruis tot aan z'n knieën.
oh is dat zo? Verdommequote:Op maandag 2 juni 2025 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hoeft toch alleen als je je bed hebt verschoond
Oh dan ga ik mijn bed gewoon nooit meer verschonen.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hoeft toch alleen als je je bed hebt verschoond
blijf van mn bier af jongequote:
Eigenlijk zijn er ook maar 2 seizoenen met beiden een lange overloop periodequote:
Aangezien die astronomische is gebaseerd op de stand van de zon en de meteorologische is gebaseerd op een verzonnen kalender denk ik niet dat het een kip- ei discussie isquote:Op maandag 2 juni 2025 18:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is ook echt al jaren zo´n typisch kip- ei discussie he?
Over kip gesproken, ik moet maar eens gaan kokenquote:Op maandag 2 juni 2025 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aangezien die astronomische is gebaseerd op de stand van de zon en de meteorologische is gebaseerd op een verzonnen kalender denk ik niet dat het een kip- ei discussie is
Nee, maar dat maakt de rest er wel van.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aangezien die astronomische is gebaseerd op de stand van de zon en de meteorologische is gebaseerd op een verzonnen kalender denk ik niet dat het een kip- ei discussie is
Het ei vliegt in een elliptische baan om de kip.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar ik vermoed donderdagquote:Op maandag 2 juni 2025 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weet je al wanneer je je neefje gaat knuffelen, Essie???
Beter dan stukjes tand tussen je speklapquote:Op maandag 2 juni 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
En nu heb ik een stukje speklap tussen mijn tanden.
ik ga ook wat doen want het is alweer zeven uurquote:Op maandag 2 juni 2025 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over kip gesproken, ik moet maar eens gaan koken
Ja dat is waar.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beter dan stukjes tand tussen je speklap
#wildcardquote:Op maandag 2 juni 2025 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Graag bij de groep die niet zo teleurgesteld kijkt als ik ze toegewezen word.
Maar de slakken zijn niet plantvriendelijkquote:Op maandag 2 juni 2025 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
blijf van mn bier af jonge
maar volgens mij mag dat niet want is niet diervriendelijk
truequote:Op maandag 2 juni 2025 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de slakken zijn niet plantvriendelijk
Of een egelhuisje?
Hmmm jaquote:Op maandag 2 juni 2025 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true![]()
die krijgt obesitas als ie al deze slakken moet opetenmaar ik heb echt meer slakken dan bijv. mijn buurvrouw, denk dat het voornamelijk komt omdat ik veel tuin heb en dat is een fijn huisje voor die slakken
mijn buurvrouw heeft groente, de andere planten staan daar wat verder van af. Dus wil dat wat minder aantrekkelijk gaan maken, denk dat het beste is
denk ik
Je zou verwachten dat egels de tuin dan zelf vinden.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true![]()
die krijgt obesitas als ie al deze slakken moet opetenmaar ik heb echt meer slakken dan bijv. mijn buurvrouw, denk dat het voornamelijk komt omdat ik veel tuin heb en dat is een fijn huisje voor die slakken
mijn buurvrouw heeft groente, de andere planten staan daar wat verder van af. Dus wil dat wat minder aantrekkelijk gaan maken, denk dat het beste is
denk ik
Ik bedoelde het meer als "kan ik gewoon ergens bijzetten zonder issues"quote:
Ah, ik keek eerst even wat de precieze bedoeling van een wildcard was, en Google zei dit:quote:Op maandag 2 juni 2025 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer als "kan ik gewoon ergens bijzetten zonder issues"
quote:In de sport spreekt men van een wildcard als in een sportevenement, waarvoor bepaalde selectiecriteria gelden, een speler of een team kan worden uitgenodigd door de organisatie terwijl deze niet aan de selectiecriteria voldoet.
Ohquote:Op maandag 2 juni 2025 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ik keek eerst even wat de precieze bedoeling van een wildcard was, en Google zei dit:
[..]
Geen idee. Mijn sportkennis houdt op bij dat er meestal een bal ergens heen moet.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Misschien heb ik dan de verkeerde term
Meer een joker?
Hoe werkt dat met bedsport?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn sportkennis houdt op bij dat er meestal een bal ergens heen moet.
Dat is niet moeilijkquote:
excuusdag 2055quote:Op maandag 2 juni 2025 19:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet echt van mezelf gaan zwemmen nu, maar dit gaat echt heel veel wilskracht kosten
Waarom kan het niet gewoon 25 graden zijn zodat het geen straf is
Nee daar is @bitterbal de laatste weken erg sterkquote:
Waarin lees je excuses dan?quote:
ben je al in het zwembadquote:Op maandag 2 juni 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarin lees je excuses dan?
Dit is bassischoolniveau begrijpend lezen waarin je faalt.
Geen uitstel he.quote:
hij gaat nietquote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 19:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
verkoper aan de deur die wat moeite leek te hebben met dat ik, en alleen ik, de hoofdbewoner ben en hier al wat jaren woon. Was wel cute
en hopelijk goedkoper internet gefixt whoeptiedoe
Si, want gebruik only internet!quote:
ik heb een anti colportage sticker dus bij mij bellen ze niet aan. ik doe internet surfen op weg naar de goedkoopste plekquote:Op maandag 2 juni 2025 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Si, want gebruik only internet!
En was zo'n no-nonsense verkoper, dat is fijn. Die snapt dat je als koper geen zin in gelul en blablabla hebt
Hallo jonge dame, is je moeder ook thuis?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
verkoper aan de deur die wat moeite leek te hebben met dat ik, en alleen ik, de hoofdbewoner ben en hier al wat jaren woon. Was wel cute
en hopelijk goedkoper internet gefixt whoeptiedoe
Nee, maar niet dat we je straks op Fok zien!quote:Op maandag 2 juni 2025 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niet echt invloed op het tijdstip dat ik kan zwemmen.
alle dekentjesquote:
Hmmmquote:Op maandag 2 juni 2025 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alle dekentjes
we hebben 3 dekentjes op de bank
2 bij het bed
1 op de droger
@:jimbo nog een dekentje gegeven
alle dekentjes
voorkeur voor kleur?
"Ik heb geen mama maar twee papa's. "quote:Op maandag 2 juni 2025 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo jonge dame, is je moeder ook thuis?
Is er ook een koud oranje?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Beetje warm oranje oid? Dat is wel gezellig
Dat werkt ook inderdaadquote:Op maandag 2 juni 2025 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een anti colportage sticker dus bij mij bellen ze niet aan. ik doe internet surfen op weg naar de goedkoopste plek
Geen idee, maar ik wil een warm dekentje, geen koud dekentjequote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo jonge dame, is je moeder ook thuis?
ik ben beetje warm oranje en wel gezellig?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Beetje warm oranje oid? Dat is wel gezellig
limonadequote:
*slaat armen om essie heenquote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wil een warm dekentje, geen koud dekentje
ik word overspoeld met zelesta reclame, die past zich aan naar je lichaamstempquote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wil een warm dekentje, geen koud dekentje
welke heb je nu gemarteld?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag even in de fitness geweest. Voelde weer goed.
Morgen maar wat andere groepen doen. Moet fitter worden.
Lekker bezigquote:Op maandag 2 juni 2025 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag even in de fitness geweest. Voelde weer goed.
Morgen maar wat andere groepen doen. Moet fitter worden.
ah mooiquote:Op maandag 2 juni 2025 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hamstrings, en pecs en triceps. En beetje de rug.
is dat de crackmobilequote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat werkt ook inderdaadik doe dat niet zo snel, zoeken op internet. Idealiter doe je zoiets 1x per jaar oid, met mn auto doe ik dat overigens wel maar denk dat dat komt omdat ik dan ook een mail krijg over APK en dat is het moment dat ik denk 'ook even verzekering checken'
dit had ik met de blindegeleide hond bij een bedrijf waar ik werktequote:Op maandag 2 juni 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
1 van mijn buren werkt in een fabriek met kattensnoepjes enz, hij was hier net even. Schijnbaar weet Hedwig dat ook, net als andere buurt katten, want hij geeft haar af en toe wat.![]()
Ik zei al als ik haar kwijt ben weet ik waar ik zoeken moet.
ow ik doe het echt niet eens per jaar.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat werkt ook inderdaadik doe dat niet zo snel, zoeken op internet. Idealiter doe je zoiets 1x per jaar oid, met mn auto doe ik dat overigens wel maar denk dat dat komt omdat ik dan ook een mail krijg over APK en dat is het moment dat ik denk 'ook even verzekering checken'
liegbeestquote:Op maandag 2 juni 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Ter info: ik stap nu op m'n fiets richting zwembad, niet dat jullie denken dat ik me stil hou ofzo.
*AIVD beltquote:Op maandag 2 juni 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Ter info: ik stap nu op m'n fiets richting zwembad, niet dat jullie denken dat ik me stil hou ofzo.
quote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik ben beetje warm oranje en wel gezellig?
We zien de telemetrie van je fietsrit naar het zwembad graag tegemoed.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
limonade
[..]
*slaat armen om essie heen
Jij als techneut kan dat wel.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zien de telemetrie van je fietsrit naar het zwembad graag tegemoed.
Ik denk dat een airtag onder een zadel tapen nog net binnen mijn technische capaciteiten valt ja.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij als techneut kan dat wel.
Tegemoed? Is er ook voormoed?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zien de telemetrie van je fietsrit naar het zwembad graag tegemoed.
Zet anders gewoon een livestream opquote:Op maandag 2 juni 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Autoverzekering wijzig ik niet meer, ja het kan goedkoper maar ik ben erg blij met de service, dat is ook wat waardquote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moedquote:
Fiets is bedoeld om met Ambar weg te kunnen. Zodat het bereik iets groter wordt en met al die heuvels hier best handig als je 11 kg extra mee moet nemen om een beetje ondersteuning te hebben.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
transploft klinkt leuken elektrisch, hoezo waarom
ben je lui of ga je het goed gebruiken (naar mijn beoordeling, je bent vrij, doe je ding <3)
Ik zal eens kijken. Ik kan gebruiken maken van het fietsplan op werk, dus moet even kijken wat het beste past. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb een azor pkw gekocht anderhalf jaar geleden. Voordeel is ook dat ik mijn transport krat aan het frame vast heb ipv aan mijn stuur dus dat fietst veel stabieler en heb als lamp een fellere genomen dus een complete bouwlamp voorop en dat is best fijn in het donker
Was loos?quote:
Coalitie wankelt na asieloverleg: Wilders wil nog nachtje slapen, maar 'ziet er niet goed uit' - https://nos.nl/l/2569717quote:
Dank je. Ergveel,stelt dit kaninet toch niet voor helaas. Komt weinig uitquote:Op maandag 2 juni 2025 20:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Coalitie wankelt na asieloverleg: Wilders wil nog nachtje slapen, maar 'ziet er niet goed uit' - https://nos.nl/l/2569717
Pffquote:Op maandag 2 juni 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
November weer naar de stembussen voor een nieuw faalkabinet
Politiek gedoetjesquote:
Is ook in zijn nadeel. Maar er zijn gekkere dingen gebeurd.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Ergveel,stelt dit kaninet toch niet voor helaas. Komt weinig uit
Hij gaat de stekker er toch niet uittrekken denk ik een hoop blabla
Ik sta er van te kijken dat ze het alsnog zo lang hebben volgehouden. Het leek er eerst nog op dat ze elkaar vorig jaar na het zomerreces het licht in de ogen al niet meer gunden.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Coalitie wankelt na asieloverleg: Wilders wil nog nachtje slapen, maar 'ziet er niet goed uit' - https://nos.nl/l/2569717
Ik zag laatst iets dat neer kwam op:quote:Op maandag 2 juni 2025 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Ergveel,stelt dit kaninet toch niet voor helaas. Komt weinig uit
Hij gaat de stekker er toch niet uittrekken denk ik een hoop blabla
Of hij speelt het slim en denkt hier zieltjes mee gewonnen te hebben.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is ook in zijn nadeel. Maar er zijn gekkere dingen gebeurd.
yaaaayyyyyyquote:Op maandag 2 juni 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Elk kabinet, ongeacht de samenstelling, is een faal. Want niemand doet handreikingen maar gooit liever modder naar elkaar. Het moet ons land besturen maar het is verdomme een kleuterklas.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Hyper Hedwig incoming.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
Ja heel lekker die gesuikerde aardbei snoepjes maar het is echt onmogelijk om die dingen te eten zonder dat de tafel en vloer onder het suiker ligt daarna.
Morgen voelt als een benendag.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah mooi
ik twijfel nog om morgen armen of benen te doen
Daar is maar een oplossing voor: dictatuur!quote:Op maandag 2 juni 2025 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elk kabinet, ongeacht de samenstelling, is een faal. Want niemand doet handreikingen maar gooit liever modder naar elkaar. Het moet ons land besturen maar het is verdomme een kleuterklas.
Ja. Ik doe het graag.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar is maar een oplossing voor: dictatuur!
Nee ik heb maar even snel de kruimeldief gepakt. Een echte en niet die op vier pootjes.quote:
Precies. Strong en silent.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van Speed en Power naar Macht en Snel een beetje.
Mogen Ambar en ik een minister positie (en een huisje in het bos?)quote:
En hoe zou je omgaan met 'matig conformerende entiteiten'?quote:
Oh he dat ben ik.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hoe zou je omgaan met 'matig conformerende entiteiten'?
Ja de meesten hier gok ikquote:
https://play.max.com/show/c11158e8-8bc4-4f05-ad93-4a62070988e8quote:Op maandag 2 juni 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik heb maar even snel de kruimeldief gepakt. Een echte en niet die op vier pootjes.
Oeh oke even melk pakken en dan ga ik kijken.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://play.max.com/show/c11158e8-8bc4-4f05-ad93-4a62070988e8
Één voor allen en allen voor één! Foqueville zal altijd blijven en ons verbinden!quote:
Ik zou eerlijk gezegd geen idee hebben. Ik hoor vaak dat ik niet zo raar ben als ik zelf denk. Maar ik ben wel vaak de enige die ik ken die doet wat ik doe.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Op een schaal van 1 tot 9 waarbij 9 conformerend is, ben ik 1 volgens een analyse van een tijdje terug.
Ze noemen mij vaak juist raar terwijl ik supernormaal benquote:Op maandag 2 juni 2025 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd geen idee hebben. Ik hoor vaak dat ik niet zo raar ben als ik zelf denk. Maar ik ben wel vaak de enige die ik ken die doet wat ik doe.
Maar misschien ken ik weer gewoon te weinig mensen.
Allemaal naar de goelag.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hoe zou je omgaan met 'matig conformerende entiteiten'?
Over 9000?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik verberg m'n power level gewoon goed.
quote:Is autonoom en vormt een eigen mening en visie. Is onafhankelijk en laat zich niet snel beïnvloeden door anderen.
Is zeer grensverleggend. Kan heel flexibel met regels en kaders omspringen. Avonturier; kiest altijd een eigen
weg.
Is eigenzinnig van aard en kan mogelijk zelfs onaangepast gedrag vertonen vanwege de lage behoefte om zich
aan te passen aan regels, kaders en cultuur. Volgt vaker de eigen weg en legt de verwachtingen van de omgeving
makkelijker naast zich neer, ook als deze redelijk van aard zijn.
Ongepast gedrag is ook alleen maar afhankelijk van context. Dus tja.quote:
De een zijn dood...quote:Op maandag 2 juni 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
Man op TV ja uitvaartondernemer is een stabiele baan want er gaan altijd mensen dood.
Ja dat is ook wel waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |