quote:Op maandag 2 juni 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
Oh vanaf donderdag gaat het de rest van de week alleen maar weer kutweer worden.
Oh ja!? Nou, nou, ik ga over een maand...quote:Op maandag 2 juni 2025 18:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga volgende maand gewoon gezellig met haar uit eten
Niks mis met een beetje regen.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:32 schreef Ama het volgende:
Waarom doet iedereen zo blij. Het is juni, geen oktober.
omdat het echt heel erg droog isquote:Op maandag 2 juni 2025 18:32 schreef Ama het volgende:
Of de buienlijn?quote:
Omdat mijn zaailingen water willen.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:32 schreef Ama het volgende:
nat en winderig?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij van de KSC zien de lente graag zoals onze vrouwen.
👀quote:Op maandag 2 juni 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
Conceptueel?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
You have a concept of a spring?quote:
Trouwen dan maar?quote:
En Kaneel dan?quote:
En volgende donderdag weer 26 graden.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
Oh vanaf donderdag gaat het de rest van de week alleen maar weer kutweer worden.
Dat is een beste jongen.quote:
Hier komen ze volgende week veren onder de warmtepomp plaatsenquote:Op maandag 2 juni 2025 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, het bewegende delen vak krijg ik volgend jaar pas.
Ik ben al getrouwd.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En volgende donderdag weer 26 graden.
Ohquote:Op maandag 2 juni 2025 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al getrouwd.
Mijn vrouw ziet niks in polygamie.
heb jij al blauwe bessen?!?! hier nog nietquote:Op maandag 2 juni 2025 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ De blauwe bessen zijn nu echt blauw. Er begint rood te komen aan de aardbeien.
Frambozen helaas nog groen en de bramen zijn nog bloemen.
We gaan echt steeds van lente naar de herfst en weer terug naar een beetje zomer.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En volgende donderdag weer 26 graden.
Zo min mogelijk zomer hopelijk.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef Ama het volgende:
[..]
We gaan echt steeds van lente naar de herfst en weer terug naar een beetje zomer.
Alleen is het nu alweer zomerquote:Op maandag 2 juni 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn blauwe bessen hebben niets, alleen blaadjesquote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb jij al blauwe bessen?!?! hier nog nietdie was nieuw bij jou toch, heb je wat oogst?
![]()
rood begint hier ook te komen bij de a-beitjesbij al het fruit wel. Bramen weet ik niet eigenlijk. En het ziet er naar uit dat mn appels en peren het dit jaar ook eindelijk eens gaan doen!!
![]()
ik heb wel echt mega veel slakken, echt heel veel. Sommige shit wordt meteen opgegetensommige van mn bloemen zijn verloren gegaan
Astronomisch nog nietquote:
Wordt de SC nu opgedeeld als teams bij gym?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ik dacht, jij en Stig kunnen wel samen, want ik heb Grmbl al hier
Maar meteorologisch welquote:
Erg gul en ruimdenkend van je.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ik dacht, jij en Stig kunnen wel samen, want ik heb Grmbl al hier
Oh dan ga ik wel alvast in een hoekje staan wachten tot ik uitgekozen word.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wordt de SC nu opgedeeld als teams bij gym?
Vast een oneven aantal en dan blijf ik weer over.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Shirts vs skins.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
blaadjes is ook leukquote:Op maandag 2 juni 2025 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn blauwe bessen hebben niets, alleen blaadjes
Maar de frambozen hangen vol met ontwikkelende vruchtjes en een deel van de aalbessen wordt echt rood nu![]()
April doet wat ie wil.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef Ama het volgende:
[..]
We gaan echt steeds van lente naar de herfst en weer terug naar een beetje zomer.
ik ga me verstoppenquote:Op maandag 2 juni 2025 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dan ga ik wel alvast in een hoekje staan wachten tot ik uitgekozen word.
ik weet niet waarom maar dit vind ik maar goor klinkenquote:Op maandag 2 juni 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
Ik vergat op mijn stuk(je) speklap te kauwen maar ik slikte het wel door dus ik dacht echt voor een paar seconden dat dit is hoe je gaat stikken in eten.
Ja het is gewoon korte broekenweer vandaagquote:Op maandag 2 juni 2025 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Zwabbernomisch gezien was vanochtend een vest aandoen iig een vergissing. 🫠
heb je je benen geschoren?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is gewoon korte broekenweer vandaag
Zal zo even foto doen.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb jij al blauwe bessen?!?! hier nog nietdie was nieuw bij jou toch, heb je wat oogst?
![]()
rood begint hier ook te komen bij de a-beitjesbij al het fruit wel. Bramen weet ik niet eigenlijk. En het ziet er naar uit dat mn appels en peren het dit jaar ook eindelijk eens gaan doen!!
![]()
ik heb wel echt mega veel slakken, echt heel veel. Sommige shit wordt meteen opgegetensommige van mn bloemen zijn verloren gegaan
Over jaargetijden gesproken: jij zat heel even in de winter van je leven.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
Ik vergat op mijn stuk(je) speklap te kauwen maar ik slikte het wel door dus ik dacht echt voor een paar seconden dat dit is hoe je gaat stikken in eten.
Toen ik de deur uit ging was het nog koel en grijzig.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar astronomisch is logischerquote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Over jaargetijden gesproken: jij zat heel even in de winter van je leven.
Het ei was er eerder gezien de kip het gevolg is van miljoenen jaren evolutie, het ei was daarvoor al door allerlei voorlopers van de kip zoals dinosaurussen in gebruikquote:Op maandag 2 juni 2025 18:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is ook echt al jaren zo´n typisch kip- ei discussie he?
Ja, voorkeuren?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Croptop lowrise weer.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal zo even foto doen.
Net de achtertuin water gegegeven. Vrouw zit binnen muziek te maken, dus komt zo wel hehe.
Van peren weet ik dat het even duurt voordat deze (goede) peren leveren. Pears for your heirs. Of was dat met Perry peren?
Het schijnt dat je eierschalen of koffieprut kunt gebruiken om slaken te weren. Hier is vooral de Marokkaanse munt te grazen genomen door de slakken.
Dat hoeft toch alleen als je je bed hebt verschoondquote:
Schaaltjes bier neerzetten?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
blaadjes is ook leuk![]()
framboosjeszo lekker he. Uberhaupt zo'n mandje fruitmix is heeerrrrlijk. Ik weet niet hoe mijn framboosjes het doen, was ze eigenlijk vergeten.
Groentes doen het okee behalve alles wat ik buiten heb gezaaid want dat wordt meteen opgegeten door slakken
dat is een optiequote:Op maandag 2 juni 2025 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen van z'n kruis tot aan z'n knieën.
oh is dat zo? Verdommequote:Op maandag 2 juni 2025 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hoeft toch alleen als je je bed hebt verschoond
Oh dan ga ik mijn bed gewoon nooit meer verschonen.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hoeft toch alleen als je je bed hebt verschoond
blijf van mn bier af jongequote:
Eigenlijk zijn er ook maar 2 seizoenen met beiden een lange overloop periodequote:
Aangezien die astronomische is gebaseerd op de stand van de zon en de meteorologische is gebaseerd op een verzonnen kalender denk ik niet dat het een kip- ei discussie isquote:Op maandag 2 juni 2025 18:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is ook echt al jaren zo´n typisch kip- ei discussie he?
Over kip gesproken, ik moet maar eens gaan kokenquote:Op maandag 2 juni 2025 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aangezien die astronomische is gebaseerd op de stand van de zon en de meteorologische is gebaseerd op een verzonnen kalender denk ik niet dat het een kip- ei discussie is
Nee, maar dat maakt de rest er wel van.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aangezien die astronomische is gebaseerd op de stand van de zon en de meteorologische is gebaseerd op een verzonnen kalender denk ik niet dat het een kip- ei discussie is
Het ei vliegt in een elliptische baan om de kip.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar ik vermoed donderdagquote:Op maandag 2 juni 2025 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weet je al wanneer je je neefje gaat knuffelen, Essie???
Beter dan stukjes tand tussen je speklapquote:Op maandag 2 juni 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
En nu heb ik een stukje speklap tussen mijn tanden.
ik ga ook wat doen want het is alweer zeven uurquote:Op maandag 2 juni 2025 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over kip gesproken, ik moet maar eens gaan koken
Ja dat is waar.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beter dan stukjes tand tussen je speklap
#wildcardquote:Op maandag 2 juni 2025 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Graag bij de groep die niet zo teleurgesteld kijkt als ik ze toegewezen word.
Maar de slakken zijn niet plantvriendelijkquote:Op maandag 2 juni 2025 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
blijf van mn bier af jonge
maar volgens mij mag dat niet want is niet diervriendelijk
truequote:Op maandag 2 juni 2025 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de slakken zijn niet plantvriendelijk
Of een egelhuisje?
Hmmm jaquote:Op maandag 2 juni 2025 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true![]()
die krijgt obesitas als ie al deze slakken moet opetenmaar ik heb echt meer slakken dan bijv. mijn buurvrouw, denk dat het voornamelijk komt omdat ik veel tuin heb en dat is een fijn huisje voor die slakken
mijn buurvrouw heeft groente, de andere planten staan daar wat verder van af. Dus wil dat wat minder aantrekkelijk gaan maken, denk dat het beste is
denk ik
Je zou verwachten dat egels de tuin dan zelf vinden.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true![]()
die krijgt obesitas als ie al deze slakken moet opetenmaar ik heb echt meer slakken dan bijv. mijn buurvrouw, denk dat het voornamelijk komt omdat ik veel tuin heb en dat is een fijn huisje voor die slakken
mijn buurvrouw heeft groente, de andere planten staan daar wat verder van af. Dus wil dat wat minder aantrekkelijk gaan maken, denk dat het beste is
denk ik
Ik bedoelde het meer als "kan ik gewoon ergens bijzetten zonder issues"quote:
Ah, ik keek eerst even wat de precieze bedoeling van een wildcard was, en Google zei dit:quote:Op maandag 2 juni 2025 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer als "kan ik gewoon ergens bijzetten zonder issues"
quote:In de sport spreekt men van een wildcard als in een sportevenement, waarvoor bepaalde selectiecriteria gelden, een speler of een team kan worden uitgenodigd door de organisatie terwijl deze niet aan de selectiecriteria voldoet.
Ohquote:Op maandag 2 juni 2025 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ik keek eerst even wat de precieze bedoeling van een wildcard was, en Google zei dit:
[..]
Geen idee. Mijn sportkennis houdt op bij dat er meestal een bal ergens heen moet.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Misschien heb ik dan de verkeerde term
Meer een joker?
Hoe werkt dat met bedsport?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn sportkennis houdt op bij dat er meestal een bal ergens heen moet.
Dat is niet moeilijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |