Zal zo even foto doen.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb jij al blauwe bessen?!?! hier nog nietdie was nieuw bij jou toch, heb je wat oogst?
![]()
rood begint hier ook te komen bij de a-beitjesbij al het fruit wel. Bramen weet ik niet eigenlijk. En het ziet er naar uit dat mn appels en peren het dit jaar ook eindelijk eens gaan doen!!
![]()
ik heb wel echt mega veel slakken, echt heel veel. Sommige shit wordt meteen opgegetensommige van mn bloemen zijn verloren gegaan
Over jaargetijden gesproken: jij zat heel even in de winter van je leven.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
Ik vergat op mijn stuk(je) speklap te kauwen maar ik slikte het wel door dus ik dacht echt voor een paar seconden dat dit is hoe je gaat stikken in eten.
Toen ik de deur uit ging was het nog koel en grijzig.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is gewoon korte broekenweer vandaag
Maar astronomisch is logischerquote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Over jaargetijden gesproken: jij zat heel even in de winter van je leven.
Het ei was er eerder gezien de kip het gevolg is van miljoenen jaren evolutie, het ei was daarvoor al door allerlei voorlopers van de kip zoals dinosaurussen in gebruikquote:Op maandag 2 juni 2025 18:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is ook echt al jaren zo´n typisch kip- ei discussie he?
Ja, voorkeuren?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wordt de SC nu opgedeeld als teams bij gym?
Croptop lowrise weer.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is gewoon korte broekenweer vandaag
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal zo even foto doen.
Net de achtertuin water gegegeven. Vrouw zit binnen muziek te maken, dus komt zo wel hehe.
Van peren weet ik dat het even duurt voordat deze (goede) peren leveren. Pears for your heirs. Of was dat met Perry peren?
Het schijnt dat je eierschalen of koffieprut kunt gebruiken om slaken te weren. Hier is vooral de Marokkaanse munt te grazen genomen door de slakken.
Dat hoeft toch alleen als je je bed hebt verschoondquote:
Schaaltjes bier neerzetten?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
blaadjes is ook leuk![]()
framboosjeszo lekker he. Uberhaupt zo'n mandje fruitmix is heeerrrrlijk. Ik weet niet hoe mijn framboosjes het doen, was ze eigenlijk vergeten.
Groentes doen het okee behalve alles wat ik buiten heb gezaaid want dat wordt meteen opgegeten door slakken
dat is een optiequote:Op maandag 2 juni 2025 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen van z'n kruis tot aan z'n knieën.
oh is dat zo? Verdommequote:Op maandag 2 juni 2025 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hoeft toch alleen als je je bed hebt verschoond
Oh dan ga ik mijn bed gewoon nooit meer verschonen.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hoeft toch alleen als je je bed hebt verschoond
blijf van mn bier af jongequote:
Eigenlijk zijn er ook maar 2 seizoenen met beiden een lange overloop periodequote:
Aangezien die astronomische is gebaseerd op de stand van de zon en de meteorologische is gebaseerd op een verzonnen kalender denk ik niet dat het een kip- ei discussie isquote:Op maandag 2 juni 2025 18:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is ook echt al jaren zo´n typisch kip- ei discussie he?
Over kip gesproken, ik moet maar eens gaan kokenquote:Op maandag 2 juni 2025 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aangezien die astronomische is gebaseerd op de stand van de zon en de meteorologische is gebaseerd op een verzonnen kalender denk ik niet dat het een kip- ei discussie is
Nee, maar dat maakt de rest er wel van.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aangezien die astronomische is gebaseerd op de stand van de zon en de meteorologische is gebaseerd op een verzonnen kalender denk ik niet dat het een kip- ei discussie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |