excuusdag 2055quote:Op maandag 2 juni 2025 19:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet echt van mezelf gaan zwemmen nu, maar dit gaat echt heel veel wilskracht kosten
Waarom kan het niet gewoon 25 graden zijn zodat het geen straf is
Nee daar is @bitterbal de laatste weken erg sterkquote:
Waarin lees je excuses dan?quote:
ben je al in het zwembadquote:Op maandag 2 juni 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarin lees je excuses dan?
Dit is bassischoolniveau begrijpend lezen waarin je faalt.
Geen uitstel he.quote:
hij gaat nietquote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 19:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
verkoper aan de deur die wat moeite leek te hebben met dat ik, en alleen ik, de hoofdbewoner ben en hier al wat jaren woon. Was wel cute
en hopelijk goedkoper internet gefixt whoeptiedoe
Si, want gebruik only internet!quote:
ik heb een anti colportage sticker dus bij mij bellen ze niet aan. ik doe internet surfen op weg naar de goedkoopste plekquote:Op maandag 2 juni 2025 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Si, want gebruik only internet!
En was zo'n no-nonsense verkoper, dat is fijn. Die snapt dat je als koper geen zin in gelul en blablabla hebt
Hallo jonge dame, is je moeder ook thuis?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:33 schreef Crack_ het volgende:
![]()
verkoper aan de deur die wat moeite leek te hebben met dat ik, en alleen ik, de hoofdbewoner ben en hier al wat jaren woon. Was wel cute
en hopelijk goedkoper internet gefixt whoeptiedoe
Nee, maar niet dat we je straks op Fok zien!quote:Op maandag 2 juni 2025 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niet echt invloed op het tijdstip dat ik kan zwemmen.
alle dekentjesquote:
Hmmmquote:Op maandag 2 juni 2025 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alle dekentjes
we hebben 3 dekentjes op de bank
2 bij het bed
1 op de droger
@:jimbo nog een dekentje gegeven
alle dekentjes
voorkeur voor kleur?
"Ik heb geen mama maar twee papa's. "quote:Op maandag 2 juni 2025 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo jonge dame, is je moeder ook thuis?
Is er ook een koud oranje?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Beetje warm oranje oid? Dat is wel gezellig
Dat werkt ook inderdaadquote:Op maandag 2 juni 2025 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een anti colportage sticker dus bij mij bellen ze niet aan. ik doe internet surfen op weg naar de goedkoopste plek
Geen idee, maar ik wil een warm dekentje, geen koud dekentjequote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo jonge dame, is je moeder ook thuis?
ik ben beetje warm oranje en wel gezellig?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Beetje warm oranje oid? Dat is wel gezellig
limonadequote:
*slaat armen om essie heenquote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wil een warm dekentje, geen koud dekentje
ik word overspoeld met zelesta reclame, die past zich aan naar je lichaamstempquote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wil een warm dekentje, geen koud dekentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |