Precies. Strong en silent.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van Speed en Power naar Macht en Snel een beetje.
Mogen Ambar en ik een minister positie (en een huisje in het bos?)quote:
En hoe zou je omgaan met 'matig conformerende entiteiten'?quote:
Oh he dat ben ik.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hoe zou je omgaan met 'matig conformerende entiteiten'?
Ja de meesten hier gok ikquote:
https://play.max.com/show/c11158e8-8bc4-4f05-ad93-4a62070988e8quote:Op maandag 2 juni 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik heb maar even snel de kruimeldief gepakt. Een echte en niet die op vier pootjes.
Oeh oke even melk pakken en dan ga ik kijken.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://play.max.com/show/c11158e8-8bc4-4f05-ad93-4a62070988e8
Één voor allen en allen voor één! Foqueville zal altijd blijven en ons verbinden!quote:
Ik zou eerlijk gezegd geen idee hebben. Ik hoor vaak dat ik niet zo raar ben als ik zelf denk. Maar ik ben wel vaak de enige die ik ken die doet wat ik doe.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Op een schaal van 1 tot 9 waarbij 9 conformerend is, ben ik 1 volgens een analyse van een tijdje terug.
Ze noemen mij vaak juist raar terwijl ik supernormaal benquote:Op maandag 2 juni 2025 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd geen idee hebben. Ik hoor vaak dat ik niet zo raar ben als ik zelf denk. Maar ik ben wel vaak de enige die ik ken die doet wat ik doe.
Maar misschien ken ik weer gewoon te weinig mensen.
Allemaal naar de goelag.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hoe zou je omgaan met 'matig conformerende entiteiten'?
Over 9000?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik verberg m'n power level gewoon goed.
quote:Is autonoom en vormt een eigen mening en visie. Is onafhankelijk en laat zich niet snel beïnvloeden door anderen.
Is zeer grensverleggend. Kan heel flexibel met regels en kaders omspringen. Avonturier; kiest altijd een eigen
weg.
Is eigenzinnig van aard en kan mogelijk zelfs onaangepast gedrag vertonen vanwege de lage behoefte om zich
aan te passen aan regels, kaders en cultuur. Volgt vaker de eigen weg en legt de verwachtingen van de omgeving
makkelijker naast zich neer, ook als deze redelijk van aard zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |