Ja beetje wel, maar was wel een zware lunch gisterenquote:
Ja mijn vorige fiets heb ik maar drie maanden gehad voor hij foetsie wasquote:Op maandag 2 juni 2025 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:lockpickinglawyer
Weekend!quote:Op maandag 2 juni 2025 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja beetje wel, maar was wel een zware lunch gisteren
En elke maandag is gewoon zwaar.
Behalve aanstaande maandag dan
Ik ben toch meegegaan, goed voornemen om meer met mn collega's te doen. En ik eet nu salades, dat is ook makkelijker in het restaurantquote:
Afhankelijk van de dressing kan dat nog steeds een kcalknaller zijnquote:Op maandag 2 juni 2025 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben toch meegegaan, goed voornemen om meer met mn collega's te doen. En ik eet nu salades, dat is ook makkelijker in het restaurant
Waarom zijn de maandagen dan zwaar?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja beetje wel, maar was wel een zware lunch gisteren
En elke maandag is gewoon zwaar.
Behalve aanstaande maandag dan
Ja, had de dressing gemaakt met magere griekse yoghurt natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2025 13:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Afhankelijk van de dressing kan dat nog steeds een kcalknaller zijn
Ja, ik had mn salade meegenomen van huis en opgegeten in het personeelsrestaurantquote:Op maandag 2 juni 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
Vind het zo zonde een salade in een restaurant te eten
Omdat het weekend dan voorbij is en mn natuurlijke ritme niet gelijk is aan het verwachte werkritmequote:
Welke vrouw?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:20 schreef kree het volgende:
mss gaat die ene meid wel zingen in bandje ook enzo. ow shit.
Heb je helemaal gelijk in, en ik vind het zelf ook helemaal geen fijn gevoel als hij achterop zit eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Voor jou is denk ik voorop het leukste en voor Ambar ook, want dan kan hij je blije gezicht zien als je naar em kijkt.
O jee,quote:Op maandag 2 juni 2025 13:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga even wijselijk mijn mond houden Dot
Want hier zat zon leuk grapje in..
na die ene die beetje meer van mijn leeftijd dus. of jaartje ouderquote:
O op die manier. misschien kan je op zondag al beginnen om je ritme er were in te krijgen dan heb je de maandagen minder lastquote:Op maandag 2 juni 2025 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat het weekend dan voorbij is en mn natuurlijke ritme niet gelijk is aan het verwachte werkritme
Ik heb geen idee wat je bedoeld Over welke vrouw heb je het nu?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
na die ene die beetje meer van mijn leeftijd dus. of jaartje ouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |