Zou hij wel terugwillen naar de positie die hij nu heeft? Ik denk eigenlijk van niet.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:24 schreef xpompompomx het volgende:
Het ziet er pas echt niet goed uit, voor het huidige kabinet, als Geertje weer in de plus staat in de peilingen. Dan pas kan hij het kabinet laten vallen. Zou hij het nu doen dan wordt hij nog ongeloofwaardiger dan hij nu al is en komt hij nooit meer in de positie waarin hij nu zit.
wanneer is dat?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wel als het niet ter zake doet, zoals "woke" in dit geval.
Dit is wel dé kans dat hij zaken waar hij al 20 jaar over krijst voor elkaar kan krijgen. Maar misschien heb je wel gelijk en schreeuwt en tweet hij liever vanuit de oppositie. Wel zo veilig, want dan word je ook nergens op afgerekend.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zou hij wel terugwillen naar de positie die hij nu heeft? Ik denk eigenlijk van niet.
Natuurlijk komt hier niets uit, maar dat is toch ook helemaal niet het doel?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:26 schreef tizitl2 het volgende:
Wellicht ben ik wat ongeinformeerd inmiddels aangezien ik de kermis tegenwoordig meer en meer laat voor wat het is. Maar waar gaat dit nu wezenlijk over?
Want Wilders kan nog 10 nachtjes gaan slapen en ik gun hem natuurlijk een prina nachtrust, maar na vanmiddag is er geen haalbare meerderheid in de Eerste Kamer die zijn coalitie hem kan bieden.
Dus tenzij hij zij geschreeuw matigemd en tot een vergelijk met het CDA komt, iets wat zijn eigen minister tor nu toe niet gedaan heeft, gaat hier in mijn telling niks van de grond komen wat dit overleg ook als uitkomst heeft.
Een kabinet zonder de BBB en de PVV.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Natuurlijk is dit het grootste kneuzenkabinet sinds Balkenende I...
Maar waar hoopt men nu precies op in POL?
Bij nieuwe verkiezingen wordt ie ook niet echt kleiner (als ik alle doorlopende peilingen mag geloven).quote:Op maandag 2 juni 2025 20:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat worden nog een paar jaar boze tweets van Geertje dat er niks gebeurt dus.
NSC is nou ook niet echt een aanwinst.quote:
D66 en GL ook nietquote:Op maandag 2 juni 2025 20:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
NSC is nou ook niet echt een aanwinst.
Ja ook.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor het krijsen van racisme?
Nee maar als daar wat van over blijft zou ik er geen moeite mee hebben.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
NSC is nou ook niet echt een aanwinst.
Er is een goede kans inmiddels dat bv CDA, PVDA/GL, VVD (en evt een van D66/Volt/CU) genoeg zetels verzamelen voor een meerderheid. Dus dan kunnen we weer gewoon gaan doen.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Bij nieuwe verkiezingen wordt ie ook niet echt kleiner (als ik alle doorlopende peilingen mag geloven).
Dus ik weet ook niet of nieuwe verkiezingen wel de uitkomst gaat brengen.
Dat interesseert me werkelijk niks.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja ook.
Er zit een coalitie van peiling naar peiling te sprinten, alle zuur te vermijden en alle zoet naar voren te halen zodat het land wat betreft huizenbouw, economie, klimaat, immigratie, onderwijs, landbouwhervormingen etc totaal in een impasse zit en ze vinden het allemaal wel prima want ze staan aan de knoppen maar ondertussen zakt dit hele land het moeras in.
Jij ziet ondertussen vooral dat er een transseksueel staand staat te pissen op de vrouwenplee op de eerste etage van het Binnengasthuis.
Wat gaat het dan worden?quote:
Doe Maarquote:Op maandag 2 juni 2025 20:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
want het komt er toch wel van
het geeft niet of je rent
Laten we eens beginnen bij inhoudelijke competentie en wetten die de Raad van State als haalbaar en uitvoerbaar beoordeeld.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Natuurlijk is dit het grootste kneuzenkabinet sinds Balkenende I...
Maar waar hoopt men nu precies op in POL?
Zal een beetje van de uitslag afhangen. Zolang er maar weer serieuze partijen gaan regeren.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat gaat het dan worden?
VVD, PvdA/GL, CDA en D66 of CU ofzo erbij?
Precies.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:31 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Laten we eens beginnen bij inhoudelijke competentie en wetten die de Raad van State als haalbaar en uitvoerbaar beoordeeld.
Dat het mijn richting niet altijd zal zijn is een ding. Maar inhoudelijke competentie en zorgvuldige wetten mogen van elke politieke gezinte of richting verwacht worden.
Fundi'squote:Op maandag 2 juni 2025 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies.
Paars III
Alleen zonder de fundi's van d66 svp
De Nederlandse Vivaldi-variant.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat gaat het dan worden?
VVD, PvdA/GL, CDA en D66 of CU ofzo erbij?
Dilan of Frans als premier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |