Het verschil was geweest dat Max p1 zou zijn bij de herstart en natuurlijk had hij nimmer de McLarens achter zich kunnen houden maar een derde plaats was wel redelijk zeker geweest.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Géén pitstop maken had per definitie seconden / tijd gescheeld.
Nou - geen idee want we weten het nu niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:44 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het verschil was geweest dat Max p1 zou zijn bij de herstart en natuurlijk had hij nimmer de McLarens achter zich kunnen houden maar een derde plaats was wel redelijk zeker geweest.
Die zouden op zeker p2 en 3 hebben gelegen. Beide hebben gelijk de pitstraat opgezocht voor een bandenwissel toen de safetycar de baan op kwam.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou - geen idee want we weten het nu niet.
Zouden de McLarens idd op 2 en 3 hebben gelegen als de SC naar binnen was?
Maar voor hetzelfde geld had Max wel een goede herstart - en kon hij door een beetje goed verdedigen dan wel wegrijden (1e 2 rondes geen DRS, toch?) wel iets pakken.
Puur track positie eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Géén pitstop maken had per definitie seconden / tijd gescheeld.
Nou, in het geval van deze SC inderdaad.quote:
Lewis zei over de radio: "They sure like wasting laps..."quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, in het geval van deze SC inderdaad.
En dan ook nog extra veel (zo leek het dan) rondjes de SC...
Lawson (op P10) en Alonso (P11) zaten op een rondje achter de SC. Daarachter nog een aantal.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:48 schreef Drebbelman het volgende:
Ik kan me niet precies herinneren wie de lapped cars waren, maar volgens mij waren die nog aan het vechten om de punten. Als je ineens door de safety car een rondje achterligt op je voorganger is dat wel uitermate sneu. Volgens mij was Alonso één van de lapped cars (buiten de top 10) en die is uiteindelijk negende geworden (hoewel waarschijnlijk geholpen door het feit dat door het rondje goedmaken zijn banden ook beter opgewarmd waren).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |