Dan neem ik aan dat je ook geen fan bent van coureurs als Schumacher, Senna, Hamilton, Prost, Vettel, Alonso, etc. En ik zal er vast nog wel wat vergeten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:07 schreef 03f het volgende:
[..]
Het zijn juist acties zoals dit waarom ik geen fan kan zijn van Verstappen. Onsportief gedrag vind ik een enorme afknapper. Hij zou de fase van driftige kleuter toch wel voorbij moeten zijn.
Ja er zijn zeker meer mensen waar ik geen fan van ben.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:13 schreef Starflyer het volgende:
En ik zal er vast nog wel wat vergeten.
Linkje?quote:
Volgens mij zou de hele F1-scene er beter van worden als Max lekker wat anders gaat doen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 00:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach. Ik ben al lang blij dat Max het heeft toegegeven. Hopen dat die George ook even iets heeft laten weten, en weer door.
Denk dat je die jurk bedoeld, die heeft de afgelopen jaren, de F1 verneukt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:37 schreef 03f het volgende:
[..]
Volgens mij zou de hele F1-scene er beter van worden als Max lekker wat anders gaat doen.
Max zorgt juist voor een beetje spanning en opschudding.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:37 schreef 03f het volgende:
[..]
Volgens mij zou de hele F1-scene er beter van worden als Max lekker wat anders gaat doen.
Niet alleen de F1.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Denk dat je die jurk bedoeld, die heeft de afgelopen jaren, de F1 verneukt.
Nee, niet mee eens. Naar mijn mening te vaak onsportief, onbeschoft en regelmatig simpelweg onprofessioneel. Dat zal vast voor spanning en opschudding zorgen maar niet van het soort dat ik zoek in motorsport. Of in welke sport dan ook eigenlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Max zorgt juist voor een beetje spanning en opschudding.
Gasten als hij heeft de F1 nodig.
Kloontje van die blauwe hier?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:54 schreef 03f het volgende:
[..]
Niet alleen de F1.
[..]
Nee, niet mee eens. Naar mijn mening te vaak onsportief, onbeschoft en regelmatig simpelweg onprofessioneel. Dat zal vast voor spanning en opschudding zorgen maar niet van het soort dat ik zoek in motorsport. Of in welke sport dan ook eigenlijk.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:54 schreef 03f het volgende:
[..]
Niet alleen de F1.
[..]
Nee, niet mee eens. Naar mijn mening te vaak onsportief, onbeschoft en regelmatig simpelweg onprofessioneel. Dat zal vast voor spanning en opschudding zorgen maar niet van het soort dat ik zoek in motorsport. Of in welke sport dan ook eigenlijk.
Dan moet ie maar wat anders gaan kijken, he?quote:
Ik zou als Max zijnde ook wel boos zijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:38 schreef Evenstar het volgende:
Vooral dat dus, eerst mag Leclerc wheelbangen, terwijl er zeeën van ruimte is, daarna verliest George controle en raakt Max, waardoor Max moet uitwijken en dan roept GP dat hij plek moet opgeven.
En dat nadat RB hem harde banden heeft gegeven en dat ding rijdt als een olietanker.....
<knip>
Maar was daar tijd voor, of reed hij al praktisch de pitstraat in met de weinigzeggende eis 'nieuwe banden!'?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:33 schreef Sally het volgende:
Niet om alles weer op te rakelen en ik weet dat er hier ook al veel over is gezegd, maar ik zag de race later terug.
En ik zag idd dit:
[..]
Ik zou als Max zijnde ook wel boos zijn.
Niet dat ik nou de actie goedpraat.
Maar sowieso was ik doorgereden en had geen pitstop gemaakt.
Plus dat GP hem had moeten zeggen dat er geen banden meer waren. Of op zn minst welke?
Géén idee.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar was daar tijd voor, of reed hij al praktisch de pitstraat in met de weinigzeggende eis 'nieuwe banden!'?
Niet helemaal, Max rijd aan het begin van sector 2 als de safetycar start en vraagt dan of ze nog een verse zet banden hebben omdat dat mischien het verschil kan maken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Géén idee.
Dat kon ik dan ook niet zo snel zien, en niet echt zin om dat stuk nog eens terug te kijken; had al niet eens tijd voor de nabeschouwing.
Wel nog wat op youtube gezien aan Max' reacties.
Kon het er niet helemaal uithalen, maar wel dat het zijn besluit was om naar binnen te gaan.
Toch een door de pit tijden actie moeten doen? Mits dat mocht?
Mss weet iemand het hier?
Vage actie.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:11 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Niet helemaal, Max rijd aan het begin van sector 2 als de safetycar start en vraagt dan of ze nog een verse zet banden hebben omdat dat mischien het verschil kan maken.
Dat word even later door GP bevestigd dat ze die hebben en hij binnen moet komen.
Als Max had geweten dat ze hem naar binnen haalde voor harde banden dan was hij op zeker niet binnen gekomen maar dat was dus niet gecommuniceerd.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Vage actie.
Van zowel GP (er was geen 'nieuwe' set softs meer), en ook van Max om alsnog binnen te komen. Dat had hij makkelijk uit kunnen houden, helemaal omdat de anderen wel een pit deden - maar dat laatste weet je nooit precies van tevoren.
Nou - dat.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Als Max had geweten dat ze hem naar binnen haalde voor harde banden dan was hij op zeker niet binnen gekomen maar dat was dus niet gecommuniceerd.
Gewoon helemaal geen pitstop doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het grappige aan de bandenkeuze was: ja het begon heel slecht op de hard. Maar op een gegeven moment waren de banden opgewarmd en kon die gewoon goed bij blijven en was hij niet meer kwetsbaar voor George (ware het niet dat Max George uiteindelijk voorliet).
Oftewel een lange warm up fase, misschien met het idee dat de safety car periode minder lang zou duren.
Ik had ook het idee dat die ging buiten blijven, Piastri ging naar binnen en ik dacht: gaat die nou de leiding potentieel uit handen geven?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen pitstop doen.
Maar ja, dat is dan achteraf de koe in de kont kijken.
Géén pitstop maken had per definitie seconden / tijd gescheeld.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat die ging buiten blijven, Piastri ging naar binnen en ik dacht: gaat die nou de leiding potentieel uit handen geven?
Maar goed, eerder in de race zagen we ook dat verschil in bandenleeftijd groot verschil maakte in pace. Kijk maar naar Max die na zijn eerste stop iedereen links en rechts voorbij ging, op plekken waar dat niet heel gebruikelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |