Dat doet hij niet heeft hij wel eens gezegdquote:Op maandag 2 juni 2025 00:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Echt, je zou jezelf eens terug moeten lezen als je echt nuchter bent. Je schrikt je kapot.
Dat weet ik.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat doet hij niet heeft hij wel eens gezegd
Overigens is hij zelf geen ervaringsdeskundige
Want dan moet je abstinent zijn en dat is hij niet
Jij 'MOET' helemaal niksquote:Op maandag 2 juni 2025 00:58 schreef kree het volgende:
zal niet de eerste keer zijn dat ik als client van ze dus ff moet u9itleggen hoe het nu allemaal zat......
nah maar over dit bedoel ik, zijn mensen net van opleiding enzo en hebben gewoon geen idee?? echt neit?quote:
En toch drink je weer. En kaap je weer een topic.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:58 schreef kree het volgende:
zal niet de eerste keer zijn dat ik als client van ze dus ff moet u9itleggen hoe het nu allemaal zat......
ik kaap niks. en drinken weer, ja. maar us wel heel ander verhaal als vroeger.quote:Op maandag 2 juni 2025 01:03 schreef nostra het volgende:
[..]
En toch drink je weer. En kaap je weer een topic.
Kree, lees dit soort posts nou eens terug als je nuchter bent. Boekje of opleiding maakt niet uit,teveel drinken is gewoon niet goed.quote:Op maandag 2 juni 2025 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
nah maar over dit bedoel ik, zijn mensen net van opleiding enzo en hebben gewoon geen idee?? echt neit?
boekje werkt niet meestal. en ging aantal keer gewoon mis.
Waar zit je uit-knop?quote:Op maandag 2 juni 2025 01:06 schreef kree het volgende:
geen zin in gezeik. ik zeg alleen wil best ff helpen en praten. en bovendien noemen jullie allerlei dingen die je niet kent. maar denkt te kennen.
ik weet het wel. doe ermee wat je denkt.
Gaan we doen!quote:Op maandag 2 juni 2025 01:06 schreef kree het volgende:
geen zin in gezeik. ik zeg alleen wil best ff helpen en praten. en bovendien noemen jullie allerlei dingen die je niet kent. maar denkt te kennen.
ik weet het wel. doe ermee wat je denkt.
toch denk ijk Meern er wat over te weten.quote:Op maandag 2 juni 2025 01:20 schreef Cupfighter het volgende:
Een alcoholist die advies geeft aan een alcoholist
Waar kan het fout gaan zou je zeggen
Ja ik lees het, een zin normaal typen lukt al niet meerquote:Op maandag 2 juni 2025 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
toch denk ijk Meern er wat over te weten.
quote:Op maandag 2 juni 2025 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
Maar je zegt helemaal nietsquote:Op maandag 2 juni 2025 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm toch praten denkquote:Op maandag 2 juni 2025 03:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar je zegt helemaal niets
Alleen dat iedereen niet weet wat jij weet endat je best wil praten oid
Wat is je advies voor ts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |