Nou je slaat de plank misschien niet mis. Maar de rest ziet me hier als een nietsnut vanwege mijn alcohol gebruik. Terwijl ik juist financieel o.a. wel prima voor mijn ex en kinderen zorgde. Ik had nu met alcohol op wat extra de drang om maar een keer te laten zien dat ik gewoon wel doe zoals ik zei, wat ze niet wilden geloven wellicht omdat ik alcoholist ben (die per definitie niks kan, niet intelligent is onder drankgebruik etc.)quote:Op zaterdag 7 juni 2025 02:20 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee, want ik herken dit wel heel goed, ik heb jarenlang online poker gespeeld en heb online gokwebsites beheerd. Enorm veel geld verdiend daarmee, maar nooit gelukkig geworden. Ik doe ook nog steeds traden ben ik goed in, maar dat staat toch wel een beetje los van je problemen prive en met je alcohol of sla ik nu plank mis?
Dat moet je loslaten, er zitten waarschijnlijk complete niksnutten hier op dit forum. En een alcohol probleem treft heel vaak enorm slimme en ondernemende mensen. Want om een verslaving en een goed functionerend leven te lijden vergt enorm veel kwaliteit en inzet. Maar....zonder die verslaving zou je nog veel beter kunnen functioneren, dat heb ik mogen ervaren en ook mogen ervaren met die verslaving. Ik zweef trouwens nog steeds tussen die 2 werelden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 02:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou je slaat de plank misschien niet mis. Maar de rest ziet me hier als een nietsnut vanwege mijn alcohol gebruik. Terwijl ik juist financieel o.a. wel prima voor mijn ex en kinderen zorgde. Ik had nu met alcohol op wat extra de drang om maar een keer te laten zien dat ik gewoon wel doe zoals ik zei, wat ze niet wilden geloven wellicht omdat ik alcoholist ben (die per definitie niks kan, niet intelligent is onder drankgebruik etc.)
Ja hoiquote:Op zaterdag 7 juni 2025 02:36 schreef Duveldrinker het volgende:
er zitten waarschijnlijk complete niksnutten hier op dit forum
Haha ja zoals r_onequote:Op zaterdag 7 juni 2025 02:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
Ik ga me effe nuttig maken. Met niks.
Ik hoop dat hij zijn leven weer op kan pakken.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 02:39 schreef Masberum het volgende:
Ik vind het trouwens wel echt jammer dat Kree hier niet gewoon op vrijdagavond is. Maar ik hoop dat hij een leuke tijd heeft offline
Ja ik heb hier natuurlijk wel een reputatie hoog te houden hè.quote:
Sorry je kan geen ervaringsdeskundige zijn als je nog regelmatig gebruiktquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:59 schreef Masberum het volgende:
Ik respecteer Kree en vind hem een goed persoon. Hij kan goed piano spelen ook trouwens. En is best intelligent. Als hij alcohol op heeft komt dat alleen minder tot uiting. Hij is juist een heel vriendelijk persoon en hij is ervaringsdeskundige. Maar dat betekent niet dat al zijn reacties goed uit de verf komen. Maar ik ken hem al jaren en probeer objectief naar mensen hun reacties te kijken en hij doet nooit echt een vlieg kwaad om het zo maar te zeggen (afgezien van wellicht een paar keer een grijs gebied)
Precies. Vooral ook omdat sommige verslaafden zelf ook geen zachte handschoentjes hanteren als het ze zo uitkomt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:52 schreef Ridocar het volgende:
Jeetje, ik heb weer wat gemist.
Even voor de duidelijkheid: Dit is een forum waar gewone users zitten, ervaringsdeskundigen, gebruikers, hulpverleners en leken (op het gebied van hulpverlening dan). Hier doe ik niet aan kusjekroel om ts maar tevreden te houden, en als bepaalde zaken je niet aanstaan, dan staat het je vrij om te vertrekken. We zitten ondertussen in topic #5 en ik krijg niet de indruk dat Masberum hier iets wijzer van wordt, maar ik ga mijn gedrag niet aanpassen omdat meneer het niet kan handelen.
Dit is FOK!, geen safe haven met zachte handschoentjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |