Weet jij hoe het is om een verslaafde in je nabij omgeving te hebben ??quote:Op maandag 2 juni 2025 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
denk dat een hoop niet weten hoe het is als verslaafd zijn aan enzo.
Je valt voortdurend in herhaling.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
tis totaal on-topic voor dit. dus als het the het niet bevalt moet je vooral niet hier komen. ik denk het is ontopic.
nou nee want was ik de verslaafde. kan me voorstellen vrij lastig ja.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet jij hoe het is om een verslaafde in je nabij omgeving te hebben ??
Nee dat kun je dus nietquote:Op maandag 2 juni 2025 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee want was ik de verslaafde. kan me voorstellen vrij lastig ja.
Maar dat deed ik niet.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Zo komt het wel op mij over.
Disclaimer: ik had vanavond alleen maar het allerbeste met TS voor en trok de gerechtvaardigde conclusie dat het zinloos was; dat brandde jij af
Jij moet hier niet komen met je drankgebruikquote:Op maandag 2 juni 2025 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
tis totaal on-topic voor dit. dus als het the het niet bevalt moet je vooral niet hier komen. ik denk het is ontopic.
ik kom waar ik wil he en leg uit alles...quote:Op maandag 2 juni 2025 00:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij moet hier niet komen met je drankgebruik
Jij weet niet wie hier ervaringsdeskundige zijn en wie niet en al ben je dat niet kun je er gewoon over meepraten
#167quote:Op maandag 2 juni 2025 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat deed ik niet.
Anyway, tijd om te gaan slapen voor mij. Morgen weer werken. Truste!
Dan moet je stoppen anderen de maat te nemen over ervaringsdeskundigheidquote:Op maandag 2 juni 2025 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik kom waar ik wil he en leg uit alles...
Misschien eens wat matigen, al dat uitleggen.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik kom waar ik wil he en leg uit alles...
ik leg alleen maar uit mijn idee???quote:Op maandag 2 juni 2025 00:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan moet je stoppen anderen de maat te nemen over ervaringsdeskundigheid
En je legt heel weinig uit
Behalve alles 10
keer te herhalen alsof je bezopen bent
Echt, je zou jezelf eens terug moeten lezen als je echt nuchter bent. Je schrikt je kapot.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik leg alleen maar uit mijn idee???
doe ermee wat je wil.
Gaan we doen!quote:Op maandag 2 juni 2025 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik leg alleen maar uit mijn idee???
doe ermee wat je wil.
Dat doet hij niet heeft hij wel eens gezegdquote:Op maandag 2 juni 2025 00:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Echt, je zou jezelf eens terug moeten lezen als je echt nuchter bent. Je schrikt je kapot.
Dat weet ik.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat doet hij niet heeft hij wel eens gezegd
Overigens is hij zelf geen ervaringsdeskundige
Want dan moet je abstinent zijn en dat is hij niet
Jij 'MOET' helemaal niksquote:Op maandag 2 juni 2025 00:58 schreef kree het volgende:
zal niet de eerste keer zijn dat ik als client van ze dus ff moet u9itleggen hoe het nu allemaal zat......
nah maar over dit bedoel ik, zijn mensen net van opleiding enzo en hebben gewoon geen idee?? echt neit?quote:
En toch drink je weer. En kaap je weer een topic.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:58 schreef kree het volgende:
zal niet de eerste keer zijn dat ik als client van ze dus ff moet u9itleggen hoe het nu allemaal zat......
ik kaap niks. en drinken weer, ja. maar us wel heel ander verhaal als vroeger.quote:Op maandag 2 juni 2025 01:03 schreef nostra het volgende:
[..]
En toch drink je weer. En kaap je weer een topic.
Kree, lees dit soort posts nou eens terug als je nuchter bent. Boekje of opleiding maakt niet uit,teveel drinken is gewoon niet goed.quote:Op maandag 2 juni 2025 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
nah maar over dit bedoel ik, zijn mensen net van opleiding enzo en hebben gewoon geen idee?? echt neit?
boekje werkt niet meestal. en ging aantal keer gewoon mis.
DSM-V is ook boekje, werkt meestal primaquote:
Waar zit je uit-knop?quote:Op maandag 2 juni 2025 01:06 schreef kree het volgende:
geen zin in gezeik. ik zeg alleen wil best ff helpen en praten. en bovendien noemen jullie allerlei dingen die je niet kent. maar denkt te kennen.
ik weet het wel. doe ermee wat je denkt.
Gaan we doen!quote:Op maandag 2 juni 2025 01:06 schreef kree het volgende:
geen zin in gezeik. ik zeg alleen wil best ff helpen en praten. en bovendien noemen jullie allerlei dingen die je niet kent. maar denkt te kennen.
ik weet het wel. doe ermee wat je denkt.
toch denk ijk Meern er wat over te weten.quote:Op maandag 2 juni 2025 01:20 schreef Cupfighter het volgende:
Een alcoholist die advies geeft aan een alcoholist
Waar kan het fout gaan zou je zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |