Zeg dat tegen Williamsquote:
Zou niet voor het eerst zijn ook.quote:
Rem en stuur problemen wonderbaarlijk opgelostquote:
ik denk dat het vooral aan de banden lagquote:Op zondag 1 juni 2025 15:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Rem en stuur problemen wonderbaarlijk opgelost
Klopt, maar niks ad handquote:
Die waren toch net nieuw?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het vooral aan de banden lag
quote:
Denk niet dat ie gaat winnen met 3 stops. Dan moet ie Piastri op de baan inhalen.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max 3 stop zou wel epic zijn als ie dan ook wint.
die softs? 15? ronden?quote:
Tsunoda rijdt nogquote:Op zondag 1 juni 2025 15:47 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik zie een lachje bij Hannah. Zou zij iets weten wat wij niet weten?
dat max als de brandweer gaatquote:Op zondag 1 juni 2025 15:47 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik zie een lachje bij Hannah. Zou zij iets weten wat wij niet weten?
1974.quote:
Zo leukquote:
Stroll wel, alleen wil alsnog niemand met 'm spelen,.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max is ook niet in de F1 gekomen om vrienden te maken Nelson (of was het Melroy?)
Nee het is RBR die dat doet. Max rijdt ook in een slechte auto.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:47 schreef ondeugend het volgende:
Werkelijk elke goede coureur verwelkt naast Max. TSU heeft nog nooit zo slecht gepresteerd. Max verwoest carrières.
geklaag of info aan je engineer?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef Gunner het volgende:
Geklaag en toch snelste ronde. Hoe kan dat samen gaan ?
Je komt hier niet zo vaak he?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef Gunner het volgende:
Vooralsnog gaat het goedquote:
Dan had hij dit ook gereden maar met banden die veel beter blijven.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef Gunner het volgende:
Nee. Hamilton had er ook een handje weet ik nog maar het was wel een oprechte vraag.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je komt hier niet zo vaak he?
Vraag je je toch af wat Max in een Racing Bull kan doenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee het is RBR die dat doet. Max rijdt ook in een slechte auto.
Ik ben maar een leek, maar in 2016 waren de meeste mensen er ook van overtuigd dat Verstappen nog een keer moest stoppen.quote:
schakelen zonder koppeling?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef Gunner het volgende:
Yupquote:
My tyres are gonequote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef Gunner het volgende:
Pushing and shoving mequote:
Was toch ook zo.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:52 schreef Nattekat het volgende:
F1TV heeft door dat Red Bull op weg is naar McLaren en dat Leclerc het gevaar nooit is geweest.
Dit seizoen welquote:Op zondag 1 juni 2025 15:53 schreef wdn het volgende:
Als Max 1.18 blijft rijden gaat het hard
Zelfs een lage 1.19 is goed.
Max stelt hier p3 veilig maar met een kans op meer.
McLaren had 1 van de wagens moeten gebruiken om Max te counteren.
Ze hebben 1 strategy: zo lang mogelijk doorrijden met beide auto's. Dat is niet altijd de beste optie
Het kan nog beide kanten op.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:53 schreef LTVDK het volgende:
Zou RBR eindelijk weer eens een strategische meesterzet hebben gedaan of komt McLaren straks weer goed weg
Jaquote:
Boem.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Als er ooit een SC zou moeten komen deze race, moet dat absoluut niet nu zijn.
Jaquote:Op zondag 1 juni 2025 15:53 schreef LTVDK het volgende:
Zou RBR eindelijk weer eens een strategische meesterzet hebben gedaan of komt McLaren straks weer goed weg
Nou nou.quote:
Begin er dan ook niet overquote:Op zondag 1 juni 2025 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Is dit een valse tussenstand?quote:
Heel valsquote:
Jij begonquote:
Te laat wellicht.quote:
Dan eis ik dat Hannah een standbeeld krijgt.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:57 schreef Mothzor het volgende:
Zou toch geniaal zijn als ierdereen nu denkt dat Max voor de drie stopper gaat. Ze stoppen in ronde 50 en Max gewoon buiten blijft en track positie pakt om die niet meer af te staan
Ik zag het. Max gaat gewoon uitrijden op deze bandenquote:
NIET JINXEN FFS.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijk jaquote:
fingers crossedquote:
GP en Hannah.quote:
Niet gezien neequote:Op zondag 1 juni 2025 15:59 schreef greysbones het volgende:
niemand gezien
pitstop van Lec
wielgun zat er nog aan
Kwam er een beetje op neer dat McLaren de tactiek van RBR doorkrijgt en de billetjes beginnen te knijpenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was net even water pakken en hoorde het niet
Of bouwvakker.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:59 schreef wdn het volgende:
[..]
GP en Hannah.
Ik zeg: laat ze trouwen en hun kind wordt een meesterstrateeg
Achterblijvers.quote:
Hun kind kan dan mooi Lily Verstappen naar haar eerste WDC begeleiden.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:59 schreef wdn het volgende:
[..]
GP en Hannah.
Ik zeg: laat ze trouwen en hun kind wordt een meesterstrateeg
Nou 36 rondjes op geel kan maar dan moet je de banden managenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een scenario voor me waarin Max die mediums compleet aan gort rijdt in een ultieme poging om deze race te winnen.
mclaren moet ook nog naar binnenquote:Op zondag 1 juni 2025 16:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou 36 rondjes op geel kan maar dan moet je de banden managen
Dat doet Max niet
Dit wordt beslist in de pitstraat straks.quote:
Zelfs al door Max zelfquote:Op zondag 1 juni 2025 16:01 schreef Mano_ het volgende:
Ik meende heel even te zien dat Max tussen de McLarens reed
Blijkt dat Tsunoda op een ronde is gezet
Misschien wel ja.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:03 schreef Nattekat het volgende:
McLaren zou nu ook wel ieder moment naar binnen moeten duiken. Nu ben ik benieuwd of ze dat wel gaan doen
Ja dat is echt een recept voor succes een rijders wissel bij RB.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eens met Viaplay. Alonso naast Max. Weg met die slome lui.
Dood of de gladiolenquote:Op zondag 1 juni 2025 16:03 schreef Nattekat het volgende:
McLaren zou nu ook wel ieder moment naar binnen moeten duiken. Nu ben ik benieuwd of ze dat wel gaan doen
dikke paniek daarquote:Op zondag 1 juni 2025 16:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat er niemand is (misschien buiten Schumacher?) die zo vaak zn teamgenoot gelapt heeft?quote:
Ze gaan geheid niet beiden, als er al eentje gaatquote:Op zondag 1 juni 2025 16:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Op zich heel slim. Want als McLaren nu pit, zit Max in vrije lucht.
En dan kan hij bijna een seconde per rondje inleveren als hij toch niet voor de 3e stop gaat.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Op zich heel slim. Want als McLaren nu pit, zit Max in vrije lucht.
True, maar zou kunnenquote:Op zondag 1 juni 2025 16:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze gaan geheid niet beiden, als er al eentje gaat
Max haalt niet echt in zo te zienquote:
Leg uit. Waarom zou je het grote voordeel van de 3-stopper (versere banden) weggooien?quote:
Van z'n nieuwe banden is er alleen nog hard.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie beweerde dat Max alleen nog hards had?
Zeker ergens verstoptquote:Op zondag 1 juni 2025 16:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja en je moet gewoon McLaren dwingen als eerste te bewegen. Kun je altijd nog gokken op uitrijden.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leg uit. Waarom zou je het grote voordeel van de 3-stopper (versere banden) weggooien?
Anders stoppen alleen de Mclaresn en gaan ze alsnog voorbij op versere bandenquote:Op zondag 1 juni 2025 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leg uit. Waarom zou je het grote voordeel van de 3-stopper (versere banden) weggooien?
Dit waren geen nieuwe banden he?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat zei ik toch ook niet?quote:
No way. Ik ga er eens voor zitten. Heerlijk.......!quote:
Dus? Dit is gewoon opgave geweest.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Anders stoppen alleen de Mclaresn en gaan ze alsnog voorbij op versere banden
Dat hadden ze dan inderdaad eerst nog even moeten laten zien bovendien koop je dan een periode met winst bij SC.quote:
Ja precies. Soms zit dat mee en soms zit dat tegenquote:Op zondag 1 juni 2025 16:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Max zou ze dankbaar moeten zijn.
Ze deden bij hem precies wat ze ook bij Norris deden, dus nee, niet echt.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Max zou ze dankbaar moeten zijn.
Het gat met Norris was anders verdwenen.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze deden bij hem precies wat ze ook bij Norris deden, dus nee, niet echt.
Misschien is het echt niet best hoe dat ding rijd. Het is niet voor niks dat geen enkele teamgenoot er mee overweg kan.quote:
nee want ze reden vervolgens ook max in de wegquote:Op zondag 1 juni 2025 16:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het gat met Norris was anders verdwenen.
Ja dus echt wel.
Max had precies hetzelfde gedaan jaren terugquote:Op zondag 1 juni 2025 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee want ze reden vervolgens ook max in de weg
kijken!!
was het net zo goed een domme actie geweestquote:Op zondag 1 juni 2025 16:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max had precies hetzelfde gedaan jaren terug
Nul argument.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max had precies hetzelfde gedaan jaren terug
Dat zeg ik.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee want ze reden vervolgens ook max in de weg
kijken!!
Een snelle auto rijdt altijd lastigquote:Op zondag 1 juni 2025 16:15 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Misschien is het echt niet best hoe dat ding rijd. Het is niet voor niks dat geen enkele teamgenoot er mee overweg kan.
Het is de zoveelste keer dat er een Redbull achter een RB eindigt.
Ik hou er wel vanquote:Op zondag 1 juni 2025 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
was het net zo goed een domme actie geweest
Ja max kan het echt waarderen als een coureur met een blauwe vlag niet oplet en hem bijna in zijn zijkant rijdtquote:Op zondag 1 juni 2025 16:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Hij heeft aan het eind van de streep gewoon tijd gewonnen.
Met je kijken!!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |