Zeg dat tegen Williamsquote:
Zou niet voor het eerst zijn ook.quote:
Rem en stuur problemen wonderbaarlijk opgelostquote:
ik denk dat het vooral aan de banden lagquote:Op zondag 1 juni 2025 15:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Rem en stuur problemen wonderbaarlijk opgelost
Klopt, maar niks ad handquote:
Die waren toch net nieuw?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het vooral aan de banden lag
quote:
Denk niet dat ie gaat winnen met 3 stops. Dan moet ie Piastri op de baan inhalen.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max 3 stop zou wel epic zijn als ie dan ook wint.
die softs? 15? ronden?quote:
Tsunoda rijdt nogquote:Op zondag 1 juni 2025 15:47 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik zie een lachje bij Hannah. Zou zij iets weten wat wij niet weten?
dat max als de brandweer gaatquote:Op zondag 1 juni 2025 15:47 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik zie een lachje bij Hannah. Zou zij iets weten wat wij niet weten?
1974.quote:
Zo leukquote:
Stroll wel, alleen wil alsnog niemand met 'm spelen,.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max is ook niet in de F1 gekomen om vrienden te maken Nelson (of was het Melroy?)
Nee het is RBR die dat doet. Max rijdt ook in een slechte auto.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:47 schreef ondeugend het volgende:
Werkelijk elke goede coureur verwelkt naast Max. TSU heeft nog nooit zo slecht gepresteerd. Max verwoest carrières.
geklaag of info aan je engineer?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef Gunner het volgende:
Geklaag en toch snelste ronde. Hoe kan dat samen gaan ?
Je komt hier niet zo vaak he?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef Gunner het volgende:
Vooralsnog gaat het goedquote:
Dan had hij dit ook gereden maar met banden die veel beter blijven.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef Gunner het volgende:
Nee. Hamilton had er ook een handje weet ik nog maar het was wel een oprechte vraag.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je komt hier niet zo vaak he?
Vraag je je toch af wat Max in een Racing Bull kan doenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee het is RBR die dat doet. Max rijdt ook in een slechte auto.
Ik ben maar een leek, maar in 2016 waren de meeste mensen er ook van overtuigd dat Verstappen nog een keer moest stoppen.quote:
schakelen zonder koppeling?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef Gunner het volgende:
Yupquote:
My tyres are gonequote:Op zondag 1 juni 2025 15:48 schreef Gunner het volgende:
Pushing and shoving mequote:
Was toch ook zo.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:52 schreef Nattekat het volgende:
F1TV heeft door dat Red Bull op weg is naar McLaren en dat Leclerc het gevaar nooit is geweest.
Dit seizoen welquote:Op zondag 1 juni 2025 15:53 schreef wdn het volgende:
Als Max 1.18 blijft rijden gaat het hard
Zelfs een lage 1.19 is goed.
Max stelt hier p3 veilig maar met een kans op meer.
McLaren had 1 van de wagens moeten gebruiken om Max te counteren.
Ze hebben 1 strategy: zo lang mogelijk doorrijden met beide auto's. Dat is niet altijd de beste optie
Het kan nog beide kanten op.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:53 schreef LTVDK het volgende:
Zou RBR eindelijk weer eens een strategische meesterzet hebben gedaan of komt McLaren straks weer goed weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |