SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Als het met mozzarella was dan was het ook GeMoquote:Op zondag 1 juni 2025 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
3 Kaiserbroodjes met brie naar binnen geïnhaleerd
HDP.
Het is volgens mij warmer dan ze zeiden dat het zou worden vandaagquote:Op zondag 1 juni 2025 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is buiten te warm voor een jas, maar het ziet er wel dreigend uit.
Inb4 BB met: wat is benauwd?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is volgens mij warmer dan ze zeiden dat het zou worden vandaag
En benauwd
Maar niet zonnig
En en en en en?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kruidvat had geen zeepbakjes, helaas hadden ze wel Merci the coconut edition
Dus ik heb er eentje geadopteerd en mee naar huis genomen.
Wat lief van je dat je die geadopteerd hebtquote:Op zondag 1 juni 2025 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke USquote:Op zondag 1 juni 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En en en en en?
Smaakt het naar bounty?
ja en?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke US
Ik zal vanavond wel even proberen, heb net geluncht
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke US
Ik zal vanavond wel even proberen, heb net geluncht
Alle Kirby's verzamelenquote:
Haar chocolamaag is stuk ofzo denk ikquote:
Heb ik sowieso niet, want ik vergeet soms dat ik chocolade in huis hebquote:Op zondag 1 juni 2025 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haar chocolamaag is stuk ofzo denk ik
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik sowieso niet, want ik vergeet soms dat ik chocolade in huis heb
PFEFFERMINZ bijv
@:LTVDK
quote:
Die van jou denk ikquote:Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, wat is iedereen z'n favo chocolade op dit moment?
quote:
75% pure chocolaquote:Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoelang heeft ze die chocola al liggen? Hoezo 'net geluncht'. Je hebt toch altijd net gegeten, dan kun je er nooit van smikkelen?quote:
@CherryLips zo van "favoriet?? Moet je kiezen dan?"quote:
Als ik die in huis had liggen zou ik dat ook vergeten. Oost-Indische dementie.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik sowieso niet, want ik vergeet soms dat ik chocolade in huis heb
PFEFFERMINZ bijv
@:LTVDK
Ik heb nu Baileys chocolade en die is wel ergggggg lekkerquote:Op zondag 1 juni 2025 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
75% pure chocola
Of G'woon double caramel
Sophie's Choice.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:cherrylips zo van "favoriet?? Moet je kiezen dan?"
Hmm.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu Baileys chocolade en die is wel ergggggg lekker![]()
Maar wel bijna op
Ik ga dit gewoon negerenquote:Op zondag 1 juni 2025 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik die in huis had liggen zou ik dat ook vergeten. Oost-Indische dementie.
Moet je er over nadenken?quote:
*Steelt PFEFFERMINZquote:Op zondag 1 juni 2025 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik die in huis had liggen zou ik dat ook vergeten. Oost-Indische dementie.
zeevruchtenquote:Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zondag 1 juni 2025 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat klinkt ook wel lekkerquote:Op zondag 1 juni 2025 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu Baileys chocolade en die is wel ergggggg lekker![]()
Maar wel bijna op
Er is dus dark milk coconut creme, white coconut crisp, milk chocolat coconut-creme en white coconut almond cremequote:
Dat vroeg ze niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is dus dark milk coconut creme, white coconut crisp, milk chocolat coconut-creme en white coconut almond creme
ja dan moet je van alle 1 proevenquote:Op zondag 1 juni 2025 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is dus dark milk coconut creme, white coconut crisp, milk chocolat coconut-creme en white coconut almond creme
Ik weet niet hoe ik dat hmm moet interpreteren ?quote:
Weet ikquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Zit niets anders opquote:
nou wat weegt zo'n merci chocolaatje nou ookquote:Op zondag 1 juni 2025 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoelang heeft ze die chocola al liggen? Hoezo 'net geluncht'. Je hebt toch altijd net gegeten, dan kun je er nooit van smikkelen?
12 gram.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wat weegt zo'n merci chocolaatje nou ook
Zo'n doosje is niks.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wat weegt zo'n merci chocolaatje nou ook
Pepermunt wel, chocoladerozijnen schranzen wel lekker wegquote:Op zondag 1 juni 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou dus niet van pepermunt en sinaasappel in m'n chocola. Of kersen. Of rozijnen.
Team pinda.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pepermunt wel, chocoladerozijnen schranzen wel lekker weg
de rest ook niet bijster fan
omg, probeer ze allemaalquote:Op zondag 1 juni 2025 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pure chocolade pinda'squote:
Oi, die jaffacakes zijn wel lekker en kersenbonbons ook wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou dus niet van pepermunt en sinaasappel in m'n chocola. Of kersen. Of rozijnen.
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
zit hier echt in spanning nu , nog erger dan voor mijn visa'
vanwege 4e dr sjokola?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
Oh ja, die zijn wel smakelijk jaquote:
Zit er geen kruidvat bij je in de buurt?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
raar kindquote:
jawelquote:Op zondag 1 juni 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit er geen kruidvat bij je in de buurt?
quote:
bal dr chocomaag is nog niet leegquote:
Je buiten -quota is al op?quote:
zeker weten?quote:
is een beetje net zoiets alsquote:Op zondag 1 juni 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
Ja vind het een raar argument want ik had net een beetje dorito's chips en daarna at ik een maaltijd salade en heb nog steeds trek dus begrijp het niet zo goed
mag je maar 1 keer per dag naar buiten?quote:
quote:
Je kan toch meerdere keren naar buiten om de chocolade te halen ?quote:
2 keer en moet vanaaf weer naar buiten voor etenquote:Op zondag 1 juni 2025 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
is een beetje net zoiets als
[..]
mag je maar 1 keer per dag naar buiten?
Ik weet nu zekerquote:Op zondag 1 juni 2025 12:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeker weten?
niet dat je vanavond weer moet melden dat je verkeerd had geteld
lintwormquote:Op zondag 1 juni 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
Ja vind het een raar argument want ik had net een beetje dorito's chips en daarna at ik een maaltijd salade en heb nog steeds trek dus begrijp het niet zo goed
even een oude tandenborstel door de moeilijk bereikbare plekjes raggen. werkt primaquote:Op zondag 1 juni 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Bed is afgehaald.
Beddengoed hangt te luchten.
Het zeepbakje van de wasmachine ligt even te weken in heet water.
Veel te actief.
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
En er vliegt meteen een dikke steekvlieg naar binnen. Heel fijn.
Nee is te smalquote:Op zondag 1 juni 2025 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
even een oude tandenborstel door de moeilijk bereikbare plekjes raggen. werkt prima
Heb je je stoelpoten al op? Gegarneerd met een beetje zaagsel?quote:
Heb je alles al gedaan van je lijstje?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Bed is afgehaald.
benen scheren
Veel te actief.
Nee moet de wc nog schoonmaken en m'n halve garderobe strijken.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je alles al gedaan van je lijstje?
ja maar ben nu voornamelijk benieuwd wat jij er van vindtquote:Op zondag 1 juni 2025 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Je kan toch meerdere keren naar buiten om de chocolade te halen ?![]()
Ik bedoel.. het is voor een goed doel
ja die van mij kan ook eenmalig uit elkaar. heb ik niet gedaan. ben netjes met de oude tandenborstel door de rare plekjes gegaan en daarna met heet water afgespoeld en wassie schoonquote:Op zondag 1 juni 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee is te smalSnap niet dat ik niet gewoon dat hele ding uit elkaar kan halen. Kan op zich wel, maar dat is dan eenmalig.
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je je stoelpoten al op? Gegarneerd met een beetje zaagsel?
Koop een elektrische vliegenmepper dan kun je lekker van je afslaan.quote:
Ruikt vaak ook zo lekkerquote:
Er kan net een wattenstaafje bijquote:Op zondag 1 juni 2025 12:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die van mij kan ook eenmalig uit elkaar. heb ik niet gedaan. ben netjes met de oude tandenborstel door de rare plekjes gegaan en daarna met heet water afgespoeld en wassie schoon
En je benen scheren? dat staat ook op je lijstje zie ikquote:Op zondag 1 juni 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee moet de wc nog schoonmaken en m'n halve garderobe strijken.
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag je niet eten etto. lijkt op slang
Die vangt DE KEUKENSPIN wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
En er vliegt meteen een dikke steekvlieg naar binnen. Heel fijn.
raarrrrrrrrrrrrrrquote:
Die hor maakt het een beetje lastig om je beddengoed uit het raam te hangen. Anders stond het raam ook niet open he.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koop een elektrische vliegenmepper dan kun je lekker van je afslaan.
Of maak een hor waar je stroom op kunt zetten
Trippeltrippeltrippeltrippeltrippeltrippeltrippeltrippelquote:
Voor de optimale belevingquote:Op zondag 1 juni 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En je benen scheren? dat staat ook op je lijstje zie ik
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trippeltrippeltrippeltrippeltrippeltrippeltrippeltrippel
En dan allemaal gekraak en gesmikkel.
Zeis kopenquote:Op zondag 1 juni 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat beenhaar van mij is net van dat riet.
okequote:Op zondag 1 juni 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn wasmachine heeft een optie om de zeep pompen schoon te spoelen. Meestal doe ik dat als de voorraad in de zeepbakjes op is. Mijn wasmachine doseert automatisch
Zondag zeepbakjesdag.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Bed is afgehaald.
Veel te actief.
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn wasmachine heeft een optie om de zeep pompen schoon te spoelen. Meestal doe ik dat als de voorraad in de zeepbakjes op is. Mijn wasmachine doseert automatisch
das ook raarquote:Op zondag 1 juni 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Buikstreepje laten staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
jaquote:
Weg spin.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trippeltrippeltrippeltrippeltrippeltrippeltrippeltrippel
En dan allemaal gekraak en gesmikkel.
dat je wasmachine voor je gaat bepalen hoeveel wasmiddel jij op je wasgoed magquote:
Gaan mensen onderzoek doenquote:Op zondag 1 juni 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna wel ja
Krijg je van die graancirkels.
Spinnen mag ik bij Luc brengenquote:
En dat jij dan zoiets hebt van: ja leuk, maar ik moet nu werken.quote:
Ik hoor het wel als het klaar is.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat jij dan zoiets hebt van: ja leuk, maar ik moet nu werken.
Je kunt wel instellen of je een kleine, normale of grote dosis wil adhv vuilheid en gewicht.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat je wasmachine voor je gaat bepalen hoeveel wasmiddel jij op je wasgoed mag
Wie of wat is Luc?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spinnen mag ik bij Luc brengen
Dus die worden opgestuurd in een bakje met luchtgaatjes
"Neem chocolade mee."quote:
ik zat welles te kijken naar zo'n thuislaser ding maar weet nou niet of dat nou echt werktquote:Op zondag 1 juni 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna wel ja
Krijg je van die graancirkels.
dan zou die van mij op klein kleiner moetenquote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt wel instellen of je een kleine, normale of grote dosis wil adhv vuilheid en gewicht.
Ik vind het vet handig en je machine gaat langer mee. Geen opstapeling van zeep ergens. En dankzij de ecobubble is er sowieso minder zeep nodig.
Luctor.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buikstreepje laten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja, ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zat welles te kijken naar zo'n thuislaser ding maar weet nou niet of dat nou echt werkt
Stel je hem net verkeerd af ligt complete been eraf.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zat welles te kijken naar zo'n thuislaser ding maar weet nou niet of dat nou echt werkt
quote:
Ik zou het niet zelf gaan doen.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel weer handel.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je hem net verkeerd af ligt complete been eraf.
LeEquote:Op zondag 1 juni 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Luctor.![]()
De user die hier al jarenlang post?
Mij om het even.quote:
of onevenquote:
Is dat dan een culinair verantwoorde spin?quote:
Volgens mij gaat er zelfs bij een normale hoeveelheid ontzettend weinig zeep in.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou die van mij op klein kleiner moeten
Zo groot, daar kun je met acht man ruim van eten.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat dan een culinair verantwoorde spin?
even naar de kruidvat voor zwarte haarverf?quote:
vind dit geen leuk gesprekquote:Op zondag 1 juni 2025 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo groot, daar kun je met acht man ruim van eten.
die was gisteren bij Pia op de koffie toch?quote:
Uhm.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo groot, daar kun je met acht man ruim van eten.
Ja, maar hoe zou dat smaken?quote:
Wie is Pia.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
die was gisteren bij Pia op de koffie toch?
Oke, laat maar weerquote:
Ja, ik ben mentaal ook wel uitgelogdquote:
Dierenwinkel?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja even aankleden zodat ik klaar sta om mijn favoriete winkel te bezoeken als het opengaat om 13 uur.
neequote:Op zondag 1 juni 2025 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Eten jullie de kroontjes van aardbeien op ja of nee?
Nee.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Gaan de tuin in.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:41 schreef UitStraling het volgende:
kun je ook meteen naar de kruidvat voor chocolade met kokosquote:Op zondag 1 juni 2025 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even naar de winkel voor wat aardbeien voor de kleine. Die smult er van.
Plukte gisteren ook een nog witte aardbei. Dat was niet geslaagd.
Kruidvat is hier niet open op zondag.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je ook meteen naar de kruidvat voor chocolade met kokos
wachten tot de klokken zijn geluid, er kan nog een dienst komenquote:Op zondag 1 juni 2025 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kruidvat is hier niet open op zondag.
Alleen de AH, en alleen na de kerkdienst.
hoi piem0lquote:
Toppers?quote:Op zondag 1 juni 2025 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er wat te doen in de Arena of zo? Nog nooit zo veel plastic panterjurkjes tegelijk in de trein gezien.
quote:Op zondag 1 juni 2025 vindt de exclusieve Toppers show voor alle prijswinnaars van de Postcodeloterij plaats.
ah gezellig met allemaal mensen die weer balen dat ze geen geldprijs hebben gewonnenquote:
Heb liever een pak stroopwafels.quote:
zo snel gaat de tram/trein/metro niet vanaf de Arena naar Wollukquote:
Ik was bloedserieus.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo snel gaat de tram/trein/metro niet vanaf de Arena naar Wolluk
Het was lekker wandelweer. Heb zelf nog een stuk strand meegepakt en met blote voeten in de branding gelopen.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
Lekker onheilspellend luchtje vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ookquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was lekker wandelweer. Heb zelf nog een stuk strand meegepakt en met blote voeten in de branding gelopen.
Vond het een beetje vreemd weer, het ene moment vies benauwd en plakkerig en dan trok de wind weer flink aan en het werd het frisjes en ook nog een twijfelende miezer gehadquote:Op zondag 1 juni 2025 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was lekker wandelweer. Heb zelf nog een stuk strand meegepakt en met blote voeten in de branding gelopen.
Heerlijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De wind maakte idd wel verschil tussen soms wat fris en warm. Tegelijk ook wel aangenaam als je flink doorstapt.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het een beetje vreemd weer, het ene moment vies benauwd en plakkerig en dan trok de wind weer flink aan en het werd het frisjes en ook nog een twijfelende miezer gehad
Ik zie een David Hasselhof voor me nu.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erika Eleniak was nergens te zien helaas.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie een David Hasselhof voor me nu.
Ja die wind was wel welkom af en toe inderdaadquote:Op zondag 1 juni 2025 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De wind maakte idd wel verschil tussen soms wat fris en warm. Tegelijk ook wel aangenaam als je flink doorstapt.
De industrie staat er goed bij dit jaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met je smoezen om maar niet te gaan sporten?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:11 schreef Nattekat het volgende:
Hier is vandaag misschien wel wat erger dan gisteren.
Alstu,quote:Op zondag 1 juni 2025 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erika Eleniak was nergens te zien helaas.
Hopen voor hem dan wel de Baywatch versie van Hasselhoff en niet de hedendaagsequote:Op zondag 1 juni 2025 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie een David Hasselhof voor me nu.
Ik zeg niks.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen voor hem dan wel de Baywatch versie van Hasselhoff en niet de hedendaagse
Omdat de ene kit wordt gebruikt als lijm (montagekit) en de ander als sealant (afdichtingskit)quote:Op zondag 1 juni 2025 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
En waarom staat niet alle kit bij elkaar? Maar staat kit gemengd met lijm en staat de kit die je daadwerkelijk nodig hebt weer in een ander schap?
Ja dit is tenminste een echt industrieterreinquote:
En waarom staat de sanitaire kit dan bij de lijm? En de acrylkit niet?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat de ene kit wordt gebruikt als lijm (montagekit) en de ander als sealant (afdichtingskit)
Omdat je sanitaire kit ook nog wel als lijm kunt gebruiken. Acrylaatkit is alleen maar om gleufjes en randjes dicht te kitten waar je overheen gaat schilderenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En waarom staat de sanitaire kit dan bij de lijm? En de acrylkit niet?
Een fluitje is al genoeg.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar biertjes en jullie staan samen op de bar te dansen.
Staat niet op de verpakking dat het als lijm gebruikt kan worden.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je sanitaire kit ook nog wel als lijm kunt gebruiken. Acrylaatkit is alleen maar om gleufjes en randjes dicht te kitten waar je overheen gaat schilderen
Ja weet niet wat voor bouwmarkt je was, maar meestal staat dat wel een beetje gesorteerdquote:Op zondag 1 juni 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat niet op de verpakking dat het als lijm gebruikt kan worden.
Daarnaast vind ik dat ze lijm en kit gescheiden moeten houden.
Je had misschien, ik weet dat het gek klinkt, het even aan het personeel kunnen vragen?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gewoon 5 min lopen twijfelen of ik de polymax moest kopen omdat ik de acrylkit niet kon vinden. Totdat ik mij omdraaide en daar al het acrylkit stond naast de tubes muurvuller enzo.
Logica ontging mij helemaal
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had misschien, ik weet dat het gek klinkt, het even aan het personeel kunnen vragen?
Met mensen praten?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had misschien, ik weet dat het gek klinkt, het even aan het personeel kunnen vragen?
Haha die nietsnutten die je aankijken met een gezicht of je om water in een woestijn vraagt als je om verf vraagt? Hahahahahaquote:Op zondag 1 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb gisteravond al wat gedaanquote:Op zondag 1 juni 2025 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met je smoezen om maar niet te gaan sporten?
en de andere Kit(t) gebruikt David om in rond te rijdenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat de ene kit wordt gebruikt als lijm (montagekit) en de ander als sealant (afdichtingskit)
quote:
Ja weet dat dat een beetje eng is, maar soms is dat makkelijkerquote:
Dan moet je beter personeel zoekenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha die nietsnutten die je aankijken met een gezicht of je om water in een woestijn vraagt als je om verf vraagt? Hahahahaha
En Gamma is mijn 2e thuis dus nee
Of K.U.T..T.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de andere Kit(t) gebruikt David om in rond te rijden
waarom verbaast het me niet dat daar een versie van is gemaakt... en vooral dat jij die versie kentquote:
quote:Oekraïne heeft zondag met drones een 'grootschalige' operatie uitgevoerd op de luchtmacht in Rusland. Dat zegt een bron van de Oekraïense veiligheidsdiensten tegen onder meer persbureaus AFP en Reuters. Daarbij werd onder andere een basis in Oost-Siberië aangevallen, duizenden kilometers van Oekraïne verwijderd. Ook drie andere andere bases zouden zijn getroffen.
De krant Kyiv Independent citeert ook een bron bij de Oekraïense inlichtingendienst SBU, die zegt dat meer dan veertig Russische bommenwerpers getroffen zijn op militaire basissen 'tot diep in de Russische Federatie'. ,,Vijandige strategische bommenwerpers staan massaal in brand in Rusland. Het resultaat van een speciale operatie van de SBU", zegt de bron.
Maar jij weet niet eens waar de goede kit staat, kun je jezelf gelijk weer ontslaanquote:
Ik ben niet overtuigdquote:Op zondag 1 juni 2025 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja weet dat dat een beetje eng is, maar soms is dat makkelijker
*sluiten ramen en deurenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:38 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Eeuhm, als dit waar is, wordt Rusland wel een heel klein beetje heel boos. Veertig bommenwerpers is echt HUGE.
Volgens mij is de tijd tussen de Mastermovies versie en nu al langer dan er tussen de originele Knightrider en de Mastermovies versie zatquote:Op zondag 1 juni 2025 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom verbaast het me niet dat daar een versie van is gemaakt... en vooral dat jij die versie kent
Meeste mensen vinden mij aardig, behulpzaam en oplossingsgericht ja.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt een heel fijn mens in de omgang.
Als je met mensen praat krijg je eerder chocoladequote:
uhuh jaquote:Op zondag 1 juni 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is de tijd tussen de Mastermovies versie en nu al langer dan er tussen de originele Knightrider en de Mastermovies versie zat
heb je nog rotte eieren?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meeste mensen vinden mij aardig, behulpzaam en oplossingsgericht ja.
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meeste mensen vinden mij aardig, behulpzaam en oplossingsgericht ja.
quote:
Sorry, wat?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je met mensen praat krijg je eerder chocolade
Ik heb eigenlijk nooit eieren in huisquote:
Cho-co-la-dequote:
hmm, dan even ergens pfasjes scorenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit eieren in huis
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:48 schreef Recce het volgende:
[ x ]
De drones kwamen opeens uit vrachtwagens vliegen.
[ x ]
versta er niets vanquote:Op zondag 1 juni 2025 14:48 schreef Recce het volgende:
[ x ]
De drones kwamen opeens uit vrachtwagens vliegen.
[ x ]
Maar je ziet wel opeens een drone uit die truck omhoog komen. De chauffeurs wisten zelf niet eens dat er drones in hun vrachtwagens zaten.quote:
ah okquote:Op zondag 1 juni 2025 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je ziet wel opeens een drone uit die truck omhoog komen. De chauffeurs wisten zelf niet eens dat er drones in hun vrachtwagens zaten.
Hopelijk komen ze niet in de problemenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je ziet wel opeens een drone uit die truck omhoog komen. De chauffeurs wisten zelf niet eens dat er drones in hun vrachtwagens zaten.
Heel lief vragen?quote:
Ik denk dat die chauffeurs gewoon Russen waren en dat die van niets wisten. Er is er in ieder geval al één gewurgd, zag ik net.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze niet in de problemen
Oh.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, kwam even kijken en wist gelijk weer waarom ik weg was
Maar hoi Luctor
wat is er 1 gewurgdquote:Op zondag 1 juni 2025 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat die chauffeurs gewoon Russen waren en dat die van niets wisten. Er is er in ieder geval al één gewurgd, zag ik net.
Verkeerde topicquote:
Die dingen zullen wel niet zijn onderhouden sinds de Koude Oorlog en ergens rond Moskou neerstortenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:
quote:The driver of one of the trucks which launched FPV drones has been strangled to death by civilians.⚠️As expected, the driver was an immigrant from Central Asia.
Maar er zitten toch nog wel leuke mensenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, kwam even kijken en wist gelijk weer waarom ik weg was
Maar hoi Luctor
dat had ik ook niet verstaanquote:Op zondag 1 juni 2025 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou wat zijn als er ineens plat Amsterdams werd gesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Of gewoon eens een stuk land kopen om Foqueville werkelijkheid te laten wordenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We gaan gewoon een WhatsApp-groep oprichten
Ja lekker warm en tropisch graagquote:Op zondag 1 juni 2025 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon eens een stuk land kopen om Foqueville werkelijkheid te laten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |