Ik weet niet hoe ik dat hmm moet interpreteren ?quote:
Weet ikquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is dus dark milk coconut creme, white coconut crisp, milk chocolat coconut-creme en white coconut almond creme
quote:
Zit niets anders opquote:
nou wat weegt zo'n merci chocolaatje nou ookquote:Op zondag 1 juni 2025 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoelang heeft ze die chocola al liggen? Hoezo 'net geluncht'. Je hebt toch altijd net gegeten, dan kun je er nooit van smikkelen?
12 gram.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wat weegt zo'n merci chocolaatje nou ook
Zo'n doosje is niks.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wat weegt zo'n merci chocolaatje nou ook
Pepermunt wel, chocoladerozijnen schranzen wel lekker wegquote:Op zondag 1 juni 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou dus niet van pepermunt en sinaasappel in m'n chocola. Of kersen. Of rozijnen.
Team pinda.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pepermunt wel, chocoladerozijnen schranzen wel lekker weg
de rest ook niet bijster fan
omg, probeer ze allemaalquote:Op zondag 1 juni 2025 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is dus dark milk coconut creme, white coconut crisp, milk chocolat coconut-creme en white coconut almond creme
Pure chocolade pinda'squote:
Oi, die jaffacakes zijn wel lekker en kersenbonbons ook wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou dus niet van pepermunt en sinaasappel in m'n chocola. Of kersen. Of rozijnen.
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
zit hier echt in spanning nu , nog erger dan voor mijn visa'
vanwege 4e dr sjokola?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
Oh ja, die zijn wel smakelijk jaquote:
Zit er geen kruidvat bij je in de buurt?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
raar kindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |