quote:Op zondag 1 juni 2025 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buikstreepje laten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja, ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zat welles te kijken naar zo'n thuislaser ding maar weet nou niet of dat nou echt werkt
Stel je hem net verkeerd af ligt complete been eraf.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zat welles te kijken naar zo'n thuislaser ding maar weet nou niet of dat nou echt werkt
quote:
Ik zou het niet zelf gaan doen.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel weer handel.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je hem net verkeerd af ligt complete been eraf.
LeEquote:Op zondag 1 juni 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Luctor.![]()
De user die hier al jarenlang post?
Mij om het even.quote:
of onevenquote:
Is dat dan een culinair verantwoorde spin?quote:
Volgens mij gaat er zelfs bij een normale hoeveelheid ontzettend weinig zeep in.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou die van mij op klein kleiner moeten
Zo groot, daar kun je met acht man ruim van eten.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat dan een culinair verantwoorde spin?
even naar de kruidvat voor zwarte haarverf?quote:
vind dit geen leuk gesprekquote:Op zondag 1 juni 2025 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo groot, daar kun je met acht man ruim van eten.
die was gisteren bij Pia op de koffie toch?quote:
Uhm.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo groot, daar kun je met acht man ruim van eten.
Ja, maar hoe zou dat smaken?quote:
Wie is Pia.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
die was gisteren bij Pia op de koffie toch?
Oke, laat maar weerquote:
Ja, ik ben mentaal ook wel uitgelogdquote:
Dierenwinkel?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja even aankleden zodat ik klaar sta om mijn favoriete winkel te bezoeken als het opengaat om 13 uur.
neequote:Op zondag 1 juni 2025 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Eten jullie de kroontjes van aardbeien op ja of nee?
Nee.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Gaan de tuin in.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:41 schreef UitStraling het volgende:
kun je ook meteen naar de kruidvat voor chocolade met kokosquote:Op zondag 1 juni 2025 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even naar de winkel voor wat aardbeien voor de kleine. Die smult er van.
Plukte gisteren ook een nog witte aardbei. Dat was niet geslaagd.
Kruidvat is hier niet open op zondag.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je ook meteen naar de kruidvat voor chocolade met kokos
wachten tot de klokken zijn geluid, er kan nog een dienst komenquote:Op zondag 1 juni 2025 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kruidvat is hier niet open op zondag.
Alleen de AH, en alleen na de kerkdienst.
hoi piem0lquote:
Toppers?quote:Op zondag 1 juni 2025 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er wat te doen in de Arena of zo? Nog nooit zo veel plastic panterjurkjes tegelijk in de trein gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |