quote:Op zondag 1 juni 2025 vindt de exclusieve Toppers show voor alle prijswinnaars van de Postcodeloterij plaats.
ah gezellig met allemaal mensen die weer balen dat ze geen geldprijs hebben gewonnenquote:
Heb liever een pak stroopwafels.quote:
zo snel gaat de tram/trein/metro niet vanaf de Arena naar Wollukquote:
Ik was bloedserieus.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo snel gaat de tram/trein/metro niet vanaf de Arena naar Wolluk
Het was lekker wandelweer. Heb zelf nog een stuk strand meegepakt en met blote voeten in de branding gelopen.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
Lekker onheilspellend luchtje vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ookquote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was lekker wandelweer. Heb zelf nog een stuk strand meegepakt en met blote voeten in de branding gelopen.
Vond het een beetje vreemd weer, het ene moment vies benauwd en plakkerig en dan trok de wind weer flink aan en het werd het frisjes en ook nog een twijfelende miezer gehadquote:Op zondag 1 juni 2025 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was lekker wandelweer. Heb zelf nog een stuk strand meegepakt en met blote voeten in de branding gelopen.
Heerlijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De wind maakte idd wel verschil tussen soms wat fris en warm. Tegelijk ook wel aangenaam als je flink doorstapt.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het een beetje vreemd weer, het ene moment vies benauwd en plakkerig en dan trok de wind weer flink aan en het werd het frisjes en ook nog een twijfelende miezer gehad
Ik zie een David Hasselhof voor me nu.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erika Eleniak was nergens te zien helaas.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie een David Hasselhof voor me nu.
Ja die wind was wel welkom af en toe inderdaadquote:Op zondag 1 juni 2025 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De wind maakte idd wel verschil tussen soms wat fris en warm. Tegelijk ook wel aangenaam als je flink doorstapt.
De industrie staat er goed bij dit jaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met je smoezen om maar niet te gaan sporten?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:11 schreef Nattekat het volgende:
Hier is vandaag misschien wel wat erger dan gisteren.
Alstu,quote:Op zondag 1 juni 2025 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erika Eleniak was nergens te zien helaas.
Hopen voor hem dan wel de Baywatch versie van Hasselhoff en niet de hedendaagsequote:Op zondag 1 juni 2025 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie een David Hasselhof voor me nu.
Ik zeg niks.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen voor hem dan wel de Baywatch versie van Hasselhoff en niet de hedendaagse
Omdat de ene kit wordt gebruikt als lijm (montagekit) en de ander als sealant (afdichtingskit)quote:Op zondag 1 juni 2025 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
En waarom staat niet alle kit bij elkaar? Maar staat kit gemengd met lijm en staat de kit die je daadwerkelijk nodig hebt weer in een ander schap?
Ja dit is tenminste een echt industrieterreinquote:
En waarom staat de sanitaire kit dan bij de lijm? En de acrylkit niet?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat de ene kit wordt gebruikt als lijm (montagekit) en de ander als sealant (afdichtingskit)
Omdat je sanitaire kit ook nog wel als lijm kunt gebruiken. Acrylaatkit is alleen maar om gleufjes en randjes dicht te kitten waar je overheen gaat schilderenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En waarom staat de sanitaire kit dan bij de lijm? En de acrylkit niet?
Een fluitje is al genoeg.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar biertjes en jullie staan samen op de bar te dansen.
Staat niet op de verpakking dat het als lijm gebruikt kan worden.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je sanitaire kit ook nog wel als lijm kunt gebruiken. Acrylaatkit is alleen maar om gleufjes en randjes dicht te kitten waar je overheen gaat schilderen
Ja weet niet wat voor bouwmarkt je was, maar meestal staat dat wel een beetje gesorteerdquote:Op zondag 1 juni 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat niet op de verpakking dat het als lijm gebruikt kan worden.
Daarnaast vind ik dat ze lijm en kit gescheiden moeten houden.
Je had misschien, ik weet dat het gek klinkt, het even aan het personeel kunnen vragen?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gewoon 5 min lopen twijfelen of ik de polymax moest kopen omdat ik de acrylkit niet kon vinden. Totdat ik mij omdraaide en daar al het acrylkit stond naast de tubes muurvuller enzo.
Logica ontging mij helemaal
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had misschien, ik weet dat het gek klinkt, het even aan het personeel kunnen vragen?
Met mensen praten?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had misschien, ik weet dat het gek klinkt, het even aan het personeel kunnen vragen?
Haha die nietsnutten die je aankijken met een gezicht of je om water in een woestijn vraagt als je om verf vraagt? Hahahahahaquote:Op zondag 1 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb gisteravond al wat gedaanquote:Op zondag 1 juni 2025 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met je smoezen om maar niet te gaan sporten?
en de andere Kit(t) gebruikt David om in rond te rijdenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat de ene kit wordt gebruikt als lijm (montagekit) en de ander als sealant (afdichtingskit)
quote:
Ja weet dat dat een beetje eng is, maar soms is dat makkelijkerquote:
Dan moet je beter personeel zoekenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha die nietsnutten die je aankijken met een gezicht of je om water in een woestijn vraagt als je om verf vraagt? Hahahahaha
En Gamma is mijn 2e thuis dus nee
Of K.U.T..T.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de andere Kit(t) gebruikt David om in rond te rijden
waarom verbaast het me niet dat daar een versie van is gemaakt... en vooral dat jij die versie kentquote:
quote:Oekraïne heeft zondag met drones een 'grootschalige' operatie uitgevoerd op de luchtmacht in Rusland. Dat zegt een bron van de Oekraïense veiligheidsdiensten tegen onder meer persbureaus AFP en Reuters. Daarbij werd onder andere een basis in Oost-Siberië aangevallen, duizenden kilometers van Oekraïne verwijderd. Ook drie andere andere bases zouden zijn getroffen.
De krant Kyiv Independent citeert ook een bron bij de Oekraïense inlichtingendienst SBU, die zegt dat meer dan veertig Russische bommenwerpers getroffen zijn op militaire basissen 'tot diep in de Russische Federatie'. ,,Vijandige strategische bommenwerpers staan massaal in brand in Rusland. Het resultaat van een speciale operatie van de SBU", zegt de bron.
Maar jij weet niet eens waar de goede kit staat, kun je jezelf gelijk weer ontslaanquote:
Ik ben niet overtuigdquote:Op zondag 1 juni 2025 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja weet dat dat een beetje eng is, maar soms is dat makkelijker
*sluiten ramen en deurenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:38 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Eeuhm, als dit waar is, wordt Rusland wel een heel klein beetje heel boos. Veertig bommenwerpers is echt HUGE.
Volgens mij is de tijd tussen de Mastermovies versie en nu al langer dan er tussen de originele Knightrider en de Mastermovies versie zatquote:Op zondag 1 juni 2025 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom verbaast het me niet dat daar een versie van is gemaakt... en vooral dat jij die versie kent
Meeste mensen vinden mij aardig, behulpzaam en oplossingsgericht ja.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt een heel fijn mens in de omgang.
Als je met mensen praat krijg je eerder chocoladequote:
uhuh jaquote:Op zondag 1 juni 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is de tijd tussen de Mastermovies versie en nu al langer dan er tussen de originele Knightrider en de Mastermovies versie zat
heb je nog rotte eieren?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meeste mensen vinden mij aardig, behulpzaam en oplossingsgericht ja.
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meeste mensen vinden mij aardig, behulpzaam en oplossingsgericht ja.
quote:
Sorry, wat?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je met mensen praat krijg je eerder chocolade
Ik heb eigenlijk nooit eieren in huisquote:
Cho-co-la-dequote:
hmm, dan even ergens pfasjes scorenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit eieren in huis
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:48 schreef Recce het volgende:
[ x ]
De drones kwamen opeens uit vrachtwagens vliegen.
[ x ]
versta er niets vanquote:Op zondag 1 juni 2025 14:48 schreef Recce het volgende:
[ x ]
De drones kwamen opeens uit vrachtwagens vliegen.
[ x ]
Maar je ziet wel opeens een drone uit die truck omhoog komen. De chauffeurs wisten zelf niet eens dat er drones in hun vrachtwagens zaten.quote:
ah okquote:Op zondag 1 juni 2025 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je ziet wel opeens een drone uit die truck omhoog komen. De chauffeurs wisten zelf niet eens dat er drones in hun vrachtwagens zaten.
Hopelijk komen ze niet in de problemenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je ziet wel opeens een drone uit die truck omhoog komen. De chauffeurs wisten zelf niet eens dat er drones in hun vrachtwagens zaten.
Heel lief vragen?quote:
Ik denk dat die chauffeurs gewoon Russen waren en dat die van niets wisten. Er is er in ieder geval al één gewurgd, zag ik net.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze niet in de problemen
Oh.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, kwam even kijken en wist gelijk weer waarom ik weg was
Maar hoi Luctor
wat is er 1 gewurgdquote:Op zondag 1 juni 2025 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat die chauffeurs gewoon Russen waren en dat die van niets wisten. Er is er in ieder geval al één gewurgd, zag ik net.
Verkeerde topicquote:
Die dingen zullen wel niet zijn onderhouden sinds de Koude Oorlog en ergens rond Moskou neerstortenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:50 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:
quote:The driver of one of the trucks which launched FPV drones has been strangled to death by civilians.⚠️As expected, the driver was an immigrant from Central Asia.
Maar er zitten toch nog wel leuke mensenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, kwam even kijken en wist gelijk weer waarom ik weg was
Maar hoi Luctor
dat had ik ook niet verstaanquote:Op zondag 1 juni 2025 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou wat zijn als er ineens plat Amsterdams werd gesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Of gewoon eens een stuk land kopen om Foqueville werkelijkheid te laten wordenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We gaan gewoon een WhatsApp-groep oprichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |