Je had misschien, ik weet dat het gek klinkt, het even aan het personeel kunnen vragen?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gewoon 5 min lopen twijfelen of ik de polymax moest kopen omdat ik de acrylkit niet kon vinden. Totdat ik mij omdraaide en daar al het acrylkit stond naast de tubes muurvuller enzo.
Logica ontging mij helemaal
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had misschien, ik weet dat het gek klinkt, het even aan het personeel kunnen vragen?
Met mensen praten?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had misschien, ik weet dat het gek klinkt, het even aan het personeel kunnen vragen?
Haha die nietsnutten die je aankijken met een gezicht of je om water in een woestijn vraagt als je om verf vraagt? Hahahahahaquote:Op zondag 1 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb gisteravond al wat gedaanquote:Op zondag 1 juni 2025 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met je smoezen om maar niet te gaan sporten?
en de andere Kit(t) gebruikt David om in rond te rijdenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat de ene kit wordt gebruikt als lijm (montagekit) en de ander als sealant (afdichtingskit)
quote:
Ja weet dat dat een beetje eng is, maar soms is dat makkelijkerquote:
Dan moet je beter personeel zoekenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha die nietsnutten die je aankijken met een gezicht of je om water in een woestijn vraagt als je om verf vraagt? Hahahahaha
En Gamma is mijn 2e thuis dus nee
Of K.U.T..T.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de andere Kit(t) gebruikt David om in rond te rijden
waarom verbaast het me niet dat daar een versie van is gemaakt... en vooral dat jij die versie kentquote:
quote:Oekraïne heeft zondag met drones een 'grootschalige' operatie uitgevoerd op de luchtmacht in Rusland. Dat zegt een bron van de Oekraïense veiligheidsdiensten tegen onder meer persbureaus AFP en Reuters. Daarbij werd onder andere een basis in Oost-Siberië aangevallen, duizenden kilometers van Oekraïne verwijderd. Ook drie andere andere bases zouden zijn getroffen.
De krant Kyiv Independent citeert ook een bron bij de Oekraïense inlichtingendienst SBU, die zegt dat meer dan veertig Russische bommenwerpers getroffen zijn op militaire basissen 'tot diep in de Russische Federatie'. ,,Vijandige strategische bommenwerpers staan massaal in brand in Rusland. Het resultaat van een speciale operatie van de SBU", zegt de bron.
Maar jij weet niet eens waar de goede kit staat, kun je jezelf gelijk weer ontslaanquote:
Ik ben niet overtuigdquote:Op zondag 1 juni 2025 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja weet dat dat een beetje eng is, maar soms is dat makkelijker
*sluiten ramen en deurenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:38 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Eeuhm, als dit waar is, wordt Rusland wel een heel klein beetje heel boos. Veertig bommenwerpers is echt HUGE.
Volgens mij is de tijd tussen de Mastermovies versie en nu al langer dan er tussen de originele Knightrider en de Mastermovies versie zatquote:Op zondag 1 juni 2025 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom verbaast het me niet dat daar een versie van is gemaakt... en vooral dat jij die versie kent
Meeste mensen vinden mij aardig, behulpzaam en oplossingsgericht ja.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt een heel fijn mens in de omgang.
Als je met mensen praat krijg je eerder chocoladequote:
uhuh jaquote:Op zondag 1 juni 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is de tijd tussen de Mastermovies versie en nu al langer dan er tussen de originele Knightrider en de Mastermovies versie zat
heb je nog rotte eieren?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meeste mensen vinden mij aardig, behulpzaam en oplossingsgericht ja.
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meeste mensen vinden mij aardig, behulpzaam en oplossingsgericht ja.
quote:
Sorry, wat?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je met mensen praat krijg je eerder chocolade
Ik heb eigenlijk nooit eieren in huisquote:
Cho-co-la-dequote:
hmm, dan even ergens pfasjes scorenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit eieren in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |